Redhead Skrevet 16. april 2002 #41 Skrevet 16. april 2002 Nå sier jeg mensen, men da vi i gymmen (for mange herrens år siden...) måtte levere melding for å slippe gym skrev vi: Kan ikke ha gym p.g.a v.g. V.g=vanlig grunn. Blant gymlærerne var det ei dame som førte nøye regnskap, så man måtte ha gode argumenter for å ha ureglemessig mens (les: lite lyst til å ha gym...)12
Gjest Anonymous Skrevet 3. juni 2002 #42 Skrevet 3. juni 2002 Redhead, du har vel ikke tilfeldigvis gått på skole i Haugesund? Det der kjente jeg nemlig igjen fra min tid på Håvåsen... *Athina*
Redhead Skrevet 4. juni 2002 #43 Skrevet 4. juni 2002 Nei, Athina, jeg gikk på skole milevis fra Haugesund. Men det fantes tydeligvis flere iherdige lærere rundt om i landet...12
Gjest makapaka fan Skrevet 13. april 2011 #45 Skrevet 13. april 2011 "flom" "blobad i Australia" :gjeiper:
Gjest gjest Skrevet 14. april 2011 #47 Skrevet 14. april 2011 SHARKWEEK! ..fordi en vagina og en haihjerne ser helt lik ut. http://www.google.no/images?hl=no&q=shark+brain+vagina&um=1&ie=UTF-8&source=og&sa=N&tab=wi&biw=1272&bih=925
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå