Gjest Lanyah Skrevet 5. april 2007 #101 Del Skrevet 5. april 2007 Vel, kan nå fortelle at jeg skal i lærlinge intervju! Det er nå iallefall noe bra som skjer i livet mitt, men er fryktelig nervøs for det intervjuet, for har jo vert på 3 intervju før å ikke fått noen interesse for å ha meg! Men tenker det går litt bra, siden jeg kjenner hun ene som jobber der! Vi gikk i samme klasse på frisørlinjen! Så det er jo bra! Ellers stresser jeg med et prosjekt i påsken! Mens jeg skal få tid til venner, drikking og ikke minst kjæresten min som er hjemme i påsken! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lanyah Skrevet 6. april 2007 #102 Del Skrevet 6. april 2007 Jaja, så skal jeg drikke ikveld ògså da! Lurer på hva jeg skal dumme meg ut med idag? Hva tror dere?... Men, gleder meg...! Har ikke drukket med typen på 2 måneder...! Så det skal bli rart når han er med ògså!, men sikkert veldig gøy! Uff..., jeg skal drikke sprit da, for jeg har ikke noe annet. Det kan smelle litt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lanyah Skrevet 9. april 2007 #103 Del Skrevet 9. april 2007 Jeje! Åhhhh! Stresser med et helsikens prosjekt..., det skal leveres inn på onsdag, òg vi har liksom hatt påsken på oss. Men, er vanskelig å gjøre ting i påsken, for mye er stengt, folk er opptatte og ikke minst så vil jeg ògså ha ferie! Så jeg stresser som en idiot for å bli ferdig med det idag, for imorgen må jeg bruke tiden på å fremkalle bildene...! Vet det egentlig er min feil, siden jeg er så treg med å komme igang med ting! Men det har ikke fristet i det hele tatt, fordi kjæresten har jo vert hjemme ògså...! Han dro idag...! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aquila Skrevet 10. april 2007 #104 Del Skrevet 10. april 2007 Hei på deg! Da er jeg tilbake med ny dagbok! Håper du klarer og stresse ned og jobbe strukturert med oppgaven din. Du skal se at det går så bra så! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lanyah Skrevet 28. april 2007 #105 Del Skrevet 28. april 2007 VÅR!! :rødme: Jeg elsker våren! Nå skal jeg til syden igjen, skal til Tyrkia i Marmaris, er det bra der mon tro? Vi drar en gjeng, men kjæresten kunne ikke bli med! Men, det skal gå bra da...! Så når jeg er ferdig på skolen, så drar vi! Gleder meg! Æsj..., har enda ikke fått noen læreplass! Hva er det med meg å læreplass?! Jeg kommer aldri til å få noen..., har vert i 2 intervju og ene plassen fikk jeg ikke, den andre plassen gir meg en lyd på mandag...! Men jeg vet jeg ikke får den... Så sitter jeg her..., skal jeg gi opp og bare søke på en vanlig jobb? ÅÅÅHHH! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lanyah Skrevet 6. mai 2007 #106 Del Skrevet 6. mai 2007 Jaja..., nå er det lenge siden jeg har skrevet her. Har ikke hatt det så lett for tiden. Har hatt mye fri denne uken da..., men uansett. Holder på med et enda prosjekt, men tror jeg har det i boks! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lanyah Skrevet 2. juni 2007 #107 Del Skrevet 2. juni 2007 Jøss, jeg har bare 3 uker igjen på skolen. Har skikkelig eksamens nerver nå! Skal ha muntlig på tirsdag nå som kommer, ògså skal jeg ha 3 praktiske eksamener neste uke...! Jeg har ikke fått noen læreplass enda, selv om jeg har vert i 3 intervju nå i det siste...! Tror det er meg det er noe galt med..., har maks uflaks...! Men når jeg ikke vet hva jeg gjør galt, er det heller ikke lett å vite... MEN, skal på et intervju på tirsdag da..., siste håp. Det er ikke vits i å sende ut flere søknader om læreplass, fordi jeg har sikkert sendt ut til hele Bergen. Men, viss ikke det blir noen læreplass på meg, så får jeg ta meg en "vanlig" jobb, men det ÒGSÅ er vanskelig for meg...! Har muligens en vaske jobb i "sommersesongen", da er da noe, iallefall. Drikkefri helg har jeg ògså...! Blir mye film og snop, ja...! Er rart å ikke drikke, er SÅ vant med å hive meg på DEN fylla hver eneste helg...! Jeg er så utrolig glad i øl... :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lanyah Skrevet 2. juni 2007 #108 Del Skrevet 2. juni 2007 Jeg er så kjempe fornøyd med Look Fantastic!, de sender jo pakken med rekord sending. Når jeg bestiller varer her i Norge, kan det ta opp til uker, mens når jeg bestiller fra utlandet får jeg pakken 2 dager etter. Er så utrolig imponert og fornøyd! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 2. juni 2007 #109 Del Skrevet 2. juni 2007 jeg snublet over dagboken din, så nå har jeg bladd meg gjennom alle 6 sidene. Og da måte jeg jo bare si hei også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lanyah Skrevet 3. juni 2007 #110 Del Skrevet 3. juni 2007 jeg snublet over dagboken din, så nå har jeg bladd meg gjennom alle 6 sidene. Og da måte jeg jo bare si hei også Hei! Det er bare hyggelig det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lanyah Skrevet 4. juni 2007 #111 Del Skrevet 4. juni 2007 Uff, skal på intervju imorgen og grugleder meg, er blitt utrolig vant til å dra på intervju nå, siden det siste halvåret. Har vert på så utrolige mangen, òg alikevel ikke fått noe! Så imorgen er mitt store håp, får jeg den, blir min største drøm oppfyllt! Ja, faktisk! Det er det jeg ønsker mest akkurat nå. Uff, så har eg faktisk muntlig eksamen imorgen, òg rett etterpå på jeg løpe på bussen og svinge avgårde til salongen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lanyah Skrevet 5. juni 2007 #112 Del Skrevet 5. juni 2007 Da var jeg ferdig muntlig, òg det gikk kjempe bra! Var ògså på intervjuet, òg jeg tror det gikk bra! De skulle gi meg svar på mandag...!, så får jeg bare krysse fingrene! Men jeg nesten bare vet hva de sier i tlf., "Det ble dessverre ikke deg, blalabla!" Men har et lite, lite håp iallefall! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lanyah Skrevet 13. juni 2007 #113 Del Skrevet 13. juni 2007 Jeg hadde nok rett..., fikk ikke den jobben heller...! Skjønner ikke hva som er galt med meg..., òg det får jeg nok aldri vite heller... Uansett, jeg har da iallefall nå fått meg en sommerjobb, så får jeg ta det derfra...! Siste eksamen imorgen! Så har jeg en uke igjen på skolen, så er det SYDEN! Gleder meg stort! Jeg er bare så forferdig usikker på hvor mye jeg skal ha med meg...! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lanyah Skrevet 20. juni 2007 #114 Del Skrevet 20. juni 2007 Jøsses! Syden om en uke nå! Gleder meg! Har fått meg sommerjobb, skal på opplæring på mandag, så skal eg en del turer på Haukeland i neste uke, òg på fredag kommer kjæresten min hjem! Føler alt ordner seg litt nå..., men snart dukker det vel opp nye nedturer...! Får igjen eksamenene imorgen, da har jeg siste skoledag ògså, regner med de fleste er ferdig imorgen! Ellers skal jeg på fylla imorgen, slags klasseavslutning. Det kan bli gøy det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lanyah Skrevet 22. juni 2007 #115 Del Skrevet 22. juni 2007 Gikk rett til helvete med eksamenene! Åhhh! Jeg prøver ikke å tenke over det, tenker at det er bare at jeg var utrolig uheldig, for jeg har ellers klart meg strålendes på prosjekter osv.! Ikveld kommer kjæresten hjem, hææææærlig! :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 24. juni 2007 #116 Del Skrevet 24. juni 2007 Heisann! Synd det med eksamenene dine... Men håper du har fått kost deg skikkelig med kjæresten din i helgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå