Gå til innhold

Lanyah`s livsprosjekt!

Gjest Lanyah

Anbefalte innlegg

Hei, alle sammen her inne!

Jeg lager min egen tråd nå en gang til, nå føler jeg meg litt klar for det igjen! :ler: Denne skal ikke bli så kjedelig, eller jeg skal prøve iallfall. Har litt mer å skrive om nå, siden det skjer så mye! Eller, kanskje jeg innbiller meg at det skjer så mye i livet mitt nå...? Men, uansett... :sjenert:

Dere er hjertelig velkommen til å titte og skrive her inne! ;)

:nisse: Jeg har skikkelig julestemning jeg...!, har ikke hatt det på mangen år i det hele tatt, òg nå får jeg det først i oktober?! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sånn er det den dag idag;

Jeg er jobbsøker, føler jeg aldri får jobb...! :tristbla: Først søkte jeg jo læreplass, men da jeg innså at det er vanskelig, så søkte jeg vanlig jobb, men det var heller ikke lett. Så jeg begynte å studere Moter og Styling på NKI, det er gøy! ;) Så det er det jeg bedriver tiden min med nå.

Første innlevering fikk jeg 5+, òg det er jeg veldig fornøyd med! :-D

Jeg holder ògså på med serfikatet, òg ser så utrolig frem til jeg får "lappen"! Er på siste del av kjøringa, så det nærmer seg! :danse:

Er litt trist nå, fordi jeg tenker sånn på at siden jeg var ferdig på skolen i juni, så har jeg ikke jobbet..., (eller med andre ord IKKE fått jobb). Jeg føler det får negative konsekvenser for fremtidige jobbsøknader...! Hva tror dere? Jeg studerer jo via NKI (fjernundervisning), det må jo ha noe å si...? Jeg er ikke en sånn lat person som bare ikke gidder å jobbe...! Jeg er lei meg, fordi jeg ikke har valgt å ha det sånn...! :sur: Jeg tenker på det hele tiden...

I januar begynner jeg heldigvis på skole igjen, make- up skole! :sexy: Det er noe jeg gleder meg noe sinnsykt til..., dyrt er det, men verdt det! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Imorgen skal jeg på intervju...! Det er skremmendes...! :grine: Jeg har så dårlig selvtillit nå, at jeg tviler sterkt på at jeg får jobben..., har søkt i 4 mnd. nå, blir nesten alt for godt til å være sant om jeg får meg jobb nå...!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei:vinke:

lykke til på intervjuet i morra :)

Føler med deg, jeg har søkt jobb her, siden jeg flyttet hit for 3 år siden, bare sommerjobb di første to åra. men ikke fått noe :sur: skikkelig frustrende.. så nå jobber jeg der jeg bodde før (45min kjøring hver vei) men jobber ikke så mye. men har søkt på en jobb her for litt siden, di søkte over 100 ansatte så satser på å få jobb der :)

blei mye snakk om meg her nå, men håper det ordner seg for deg :)

hatt en fin dag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei:vinke:

lykke til på intervjuet i morra :)

Føler med deg, jeg har søkt jobb her, siden jeg flyttet hit for 3 år siden, bare sommerjobb di første to åra. men ikke fått noe :sur: skikkelig frustrende.. så nå jobber jeg der jeg bodde før (45min kjøring hver vei) men jobber ikke så mye. men har søkt på en jobb her for litt siden, di søkte over 100 ansatte så satser på å få jobb der :)

blei mye snakk om meg her nå, men håper det ordner seg for deg :)

hatt en fin dag?

Hei! :vinke: Så koslig at du kommer innom!

Er nett kommet hjem nå, tenker og tenker *får jeg jobben?*! ;) Det er ikke gøy i tiden da en venter på svar..., absolutt ikke!

Håper du får jobben da, 100 stykker?! Det var mye, ny bedrift kanskje? ;)

Åh..., jobbsøking er ikke gøy i det hele tatt! :sur: Skal gnioholde på jobben jeg får nå neste gang altså! :ler:

Fin dag...., hm...! Heilt ok da egentlig, har vert en veldig nerve fylt dag. Har spist mye usunt, fordi det hjelper visst litt på humøret mitt! :ler:

Du da? Fin dag? Åhhhh, det er jo helg snart og nå, heeeeeerlig! :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei, vente på svar er nervepirrende... håper du får den da! og tvihold godt på den :ler:

jepp, ny bedrift. trur kanskje at jeg føler meg litt ubukelig viss ikke jeg får den jobben :ler: men over 100 som skal ansettes lissom.. men det er jo mange forskjellige stillinger da, og jeg har søkt på tre forskjellige.

Usunn mat hjelper på alt :sjarmor:

jepp, fin dag så langt, litt daff kjenner jeg. helg betyr jobbing for meg, så i morra og lørdag skal jeg jobbe..

ha en god helg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da er det fredag! Hm..., sitter å tenker om jeg får jobben eller ei. Hun skulle bestemme seg fortest mulig i neste uke sa hun...! ÅHHHHHEEE! :sur: Det er leeeeenge til...! Jeg vedder på hun sier noe som "Dessverre så har vi ingen jobb til deg..."! :tristbla: Det skulle ikke forundre meg altså...!

Jeg skal ut ikveld..., skal drikke 1 1\2 år for gammel rusbrus..., over B.F. datoen! :ler: Det kan bli spennende. Når jeg er så fattig som jeg er, så må jeg ta til takke med det jeg har. :)

Ha en fin helg alle sammen! Enten man jobber eller ikke! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Frk. Grønn

Hei Lanyah! :vinke:

Kjenner godt til frustrasjonen din! Jeg studerer, men synes det er greit å ha en liten jobb (2-3 dager i uka) ved siden av. I løpet av 7 måneder hadde jeg sendt ut x antall søknader og vært på kun 2 intervjuer uten hell, men i februar fikk jeg heldigvis napp.

Så ikke mist motet! ;)

God helg!

*krysser fingrene for at du skal få jobben*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heisann!

jobbsøking er ikke særlig morro! mye mer vanskelig å få jobb enn man tror. skal søke ny jobb etter ju, gruer meg allerede!

lykke til da :)

du får nyte helgen :klem:

Endret av mee mee
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for at dere bryr dere, StineMa og mee mee! :klem: Egentlig så er det godt å vite at det er ikke bare jeg som sliter med å få jobb her iverden, selv om det føles sånn...! Så bra at det ordnet seg for deg til slutt StineMa! Det gjør faktisk til at jeg føler meg tryggere, når jeg vet at det ordner seg til slutt! Jeg får bare ta dagene så de kommer.

Jeg har hatt en fin helg så langt, jeg var ut igår. Drakk ikke så mye (er kommet der på stadiet, jeg kan drikke lite men alikevel ha det gøy). :ler: Dessuten blir det bare depresjoner og fylleangst etter på en har drukket litt for mye. Det er mye bedre å drikke litt for lite har jeg funnet ut. ;) Rart hvor en utvikler seg egentlig, jeg føler meg mer og mer som en kvinne nå! :ler:

Lørdag i dag, herlig! Skal være hjemme med familien å spise pizza, trene hestene mine og bare nyte en rolig og kald høstdag (uuuhh, JA!, det begynner å bli kaldt)! Skal ta meg et herlig varmt bad etter på jeg har vert ute. Kjæresten er på jobb, jeg skal dra ned til han senere ikveld. ;)

Endret av Lanyah
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det en liten uke siden jeg skrev her sist!

Ikke mye har skjedd egentlig. Har ikke fått noen telefon fra jobben jeg var på intervju hos i forrige uke! :sur: Det er helt forferdelig å vente...! Men siden hun ikke har ringt meg, føler jeg håpet er ute. For hun sa hun skulle bestemme seg så fort så mulig i "neste uke". Nå er det jo allerede onsdag...! :grine:

Dårlig dag i dag, var i sentrum for å hente p-piller, ògså var kjæresten min med da. Det var han som kjørte meg, vi våknet og var helt blide begge to. Etter vi lå å pratet litt i natt før vi sovnet, om oss osv.

Men idag, på vei hjem skjedde det en bagatell som vi begynte å krangle om...! ÅÅÅÅÅÅHHHHEEE! :sur::grine: Så vi dro uvenner fra hverandre idag..., jeg venter på en melding fra han...! Siden det er som regel meg som tar kontakt først...!, alt hadde vert så fint om han hadde berre sendt meg en melding, òg at det ikke bare er meg som må gjøre det etter vi har kranglet...! Jeg føler han later som ingenting...! :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk nett melding fra han! :) Nå ble jeg glad! Hadde aldri trodd det!

Var nesten litt skummelt, satt her å skrev og tenkte masse på det, noen sekunder senere så piper han meg! Kanskje jeg er tankeoverfører? :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke hørt noe om jobben i dag heller?

Ikke gøy å krangle med kjærsten.. værtfall ikke bagateller, men det ordna seg eller?

ha en fin dag!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke hørt noe om jobben i dag heller?

Ikke gøy å krangle med kjærsten.. værtfall ikke bagateller, men det ordna seg eller?

ha en fin dag!! :)

Nei, har ikke hørt fra jobben! :tristbla: Jaja, hadde ikke så høye forhåpninger uansett...!

Jepp, det ordna seg med kjæresten, det gjør det alltid! :)

Ha en fin dag du ògså! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er godt igang med studiene mine nå! ;)

Første innlevering fikk jeg 5+, òg andre innlevering fikk jeg 6 på! :-D Har kan jeg ta frem det bredeste smilet jeg har, for jeg er litt stolt! ;)

Ooops, neste innlevering skal inn på mandag, òg jeg har ikke begynt...! :overrasket: Jeg liker først å tilbakemelding på siste innlevering før jeg begynner på ny, i tilfelle det er noe jeg må skjerpe meg på...! :forvirret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bra jobba! alltid kjekt med gode karrakterer!

hva var det du studerte?

godt det ordna seg med kjæresten!

ha en videre fin dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
bra jobba! alltid kjekt med gode karrakterer!

hva var det du studerte?

godt det ordna seg med kjæresten!

ha en videre fin dag!

Jeg studerer moter og styling! ;)

Det er kjempe gøy, jeg har 4 innleveringer igjen. Så er det eksamen...! :forvirret: Men jeg tror det kommer til å gå bra! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det lenge siden jeg har skrevet her! ;)

Fikk nok ikke den dumme jobben! Jeg gir opp! :grine: Jeg får være arbeidsledig fram til jul, så får jeg satse på å konsentrere meg om en læreplass når jeg er ferdig på skolen. Har veldig lyst å være i lære i England, noen som vet om det er mulig...? Hm..., det hadde vert utrolig spennende.

Nå har jeg, kjæresten, en god venninne av meg og en kompis av alle planlagt en tur til syden i januar, vi bestiller imorgen! GLEDER meg! Tror det blir Gran Canaria! :) Åh, er over lykkelig! har nett klart å spart om penger til turen av de simple lommepengene mine, den kostet 2500,-, òg det er kjempe billig! ;)

Nå tenker jeg sånn; "åååhh, må bli brun, bli litt slankere, ny bikini og trene"! :-D Så glad, så glad! Vi skal drikke, sole oss, òg bare ha det gøy, venninnen og kompisen har aldri vert i syden før heller! :ler: Det blir gøy å presentere det for dem! :ler:

Men er ikke 4 stykker et bra antall?...

Skal på MR i morgen tidlig!, jepp, jepp! ;)

Endret av Lanyah
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har forresten skaffet meg brevvenner rundt om i verden, i håp om å bli bedre i engelsk, ògså for å få nye venner. Det er jo spennendes, kanskje vi kan dra på besøk til hverandre? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fy, så dagene går! Vi er jo allerede snart kommet i midten av november! :overrasket: Men, ingenting skjer her.

Leser som po**** på teorien på bil, skal ha min siste lang tur på trinn 4 (siste nivået) imorgen tidlig. Vet ikke når jeg skal ta teorien, bør vel vel ta den før oppkjøringen...! Jeg er så treeeeg!

Skal ha eksamen i nynorsk snart ògså..., som privatist...! Burde vel begynne å lese der ògså! Tror det er den 21. jeg skal ha...

Søren, så er jeg forsinket med innlevering til nettkurset mitt...! Skjønner ikke hvorfor alt går så tregt for tiden, jeg har jo så mye fritid! :forvirret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...