Aquila Skrevet 12. februar 2007 #81 Del Skrevet 12. februar 2007 Good luck! Det sa jeg også til meg selv, og nå 3 år senere snuser jeg ennå... men 15.mai er det slutt! Da leveres oppgaven - og da skal jeg ikke dytte ting under overleppa med mindre jeg får en jobb som er tilnærmet det å skrive hovedfag! Da trengs snusen... Kos deg - og ha ei fin uke, med eller uten snus Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lanyah Skrevet 17. februar 2007 #82 Del Skrevet 17. februar 2007 Good luck! Det sa jeg også til meg selv, og nå 3 år senere snuser jeg ennå... men 15.mai er det slutt! Da leveres oppgaven - og da skal jeg ikke dytte ting under overleppa med mindre jeg får en jobb som er tilnærmet det å skrive hovedfag! Da trengs snusen... Kos deg - og ha ei fin uke, med eller uten snus ← Det har gått bra så langt! Det er jeg stolt over, det er slutt med det på fest! Selv omn jeg må innrømme jeg tok en igår, jeg har igjen fra en pakke. Òg føler jeg ikke må kaste hele boksen...! God helg til deg, Arctica! Er ikke en så god helg for meg..., typen dro idag...! Nå skal jeg være vekke fra han i ukevis, noe som aldri før har skjedd i vårt 4 år lange forhold. Da har det vert maks en uke...! Vi har vert sammen med hverandre siden onsdag, Valentine. Da spiste vi god mat på Egon, òg bare koste oss. De to andre kveldene har vi sett film og godtet oss! Savner han ellerede, for JEG vet at det er lenge til neste gang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lanyah Skrevet 17. februar 2007 #83 Del Skrevet 17. februar 2007 Sitter her en lørdagskveld, alene og forlatt! Åhhhh, tanken på at det er over 3 uker til jeg får se kjæresten min, er fæl...! Får tårer i øyene av bare å tenke på det! Ellers har jeg det topp for tiden, er ingenting som plager meg, annet enn jeg sliter litt økonomisk...! Er ikke lett å bo i sentrum, gå på skole og ikke ha inntekt. Jeg kjøpte nett produkter for 1000,- på Skinstore til huden min, å den får den pleien den trenger. Så da må jeg leve ekstra forsiktig resten av mnd.! Det er IKKE lett, jeg er ikke flink til å bruke penger fornuftig!?, NÅ er det slutt på dyre lunsjer på bakeri! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cuba Skrevet 17. februar 2007 #84 Del Skrevet 17. februar 2007 Takk for hilsenen og lykkeønskningen Hørtes kjipt ut med kjæresten og økonomien.. Men se positivt på det, alt ordner seg for snille jenter! Hehe.. Er alene og forlatt jeg også om det hjelper.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lanyah Skrevet 18. februar 2007 #85 Del Skrevet 18. februar 2007 Drar snart til by`en nå! Off..., tenker sånn at jeg er helt blakk. Kom på jeg måtte fylle på busskortet mitt idag ògså! Like greitt egentlig, har bare meg selv å takke! Meg og penger passer ikke sammen, men er vel på tide at jeg lærer meg å bli voksen! Denne uken har jeg full uke, dvs., skal på skolen hele uken. Ellers er det egentlig ikke skole på fredagene. Så det blir en lang uke for meg, uten at kjæresten kommer på besøk og alt! *sutre, sutre*! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lanyah Skrevet 25. februar 2007 #86 Del Skrevet 25. februar 2007 Ja, så var en uke gått siden kjæresten dro da...! Har gått ganske bra, men jeg merker på meg selv i helgen at jeg er litt rar, snakket med han isted på MSN, å ble lei meg fordi han ikke "hadde tid" til å prate med meg...! Jeg ble skuffet å lei meg, det er en søndag, òg ellers i ukene har jeg ikke MSN. Bare når jeg er hjemme i helgene..., er det bare meg?..., eller hadde andre reagert på samme måte...? Kan være jeg har vert for lenge borte fra han...! Han kommer hjem neste helg da, fikk jeg vite...! Blir bra det, men en kort helg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lanyah Skrevet 25. februar 2007 #87 Del Skrevet 25. februar 2007 Kan fortelle litt om fyllakula jeg hadde på fredag da! Satt hos noen venninner, der var det flere forskjellige folk. Gøyt! Er blitt så utrolig øltyst for tiden, at det bare renner nedpå! 2` seksere gikk nedpå, itillegg til jeg helte ned på rein sprit fra flaska! Dumme meg...! Ble selfølgelig full, men jeg var ikke den eneste da! Han ene husker ikke noe, ene venninna mi husker lite og trynte hele tiden, òg dro selfølelig meg med ned hele tiden. *boooofff*, der ligger vi...! Rart vi ikke ble kastet ut, hehe! Heldigvis husker jeg alt da...! , selv om en nesten ikke skulle tro det...! Eneste jeg er litt flau over..., er at jeg tror jeg dummet meg litt ut for to kompiser av meg og kjæresten og en annen kompis! Åhhh, typisk meg! Håper jeg kommer over det, for jeg orker ikke å tenke på det...! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lanyah Skrevet 25. februar 2007 #88 Del Skrevet 25. februar 2007 Denne uken skal jeg levere fra meg lærlingsøknader, så NÅ får vi se om det ordner seg for meg, eller hva som kommer til å skje! Har virkelig slitt for denne lærlingplassen, fleste av dere vet hvor mye jeg slet i høst! Jeg vil gjøre ferdig læretiden og føle at jeg har gjort noe i livet mitt! Etterpå vet jeg ikke hva jeg skal... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lanyah Skrevet 4. mars 2007 #89 Del Skrevet 4. mars 2007 I helgen kom kjæresten hjem, etter han har vert borte i 2 uker. Hærlig å se han igjen! Det var det! Har aldri gått så lang tid. Vi hadde sex på kvelden, selfølgelig..., men jeg fikk ikke orgasme...! men, han fikk. Ja, så kommer 2 (i går kveld) kveld, òg jeg var så trøtt at jeg kubbet... Så i dag var hele fyren rar, òg lurte på om jeg hadde forandret meg på andre måter (på den måten at jeg ikke "vil være med han"), òg mente at det var SÅ UNORMALT å ikke få orgasme denne helgen, siden det hadde gått to uker. Men jeg aner ikke hva det er med meg, òg det er ikke noe spesielt. Men følte meg så tråkket på, òg så UNORMAL som jeg tydligvis er... Føler meg så trist på en måte..., er jeg unormal?... Var jo ikke meningen at det skulle være sånn for han. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lanyah Skrevet 8. mars 2007 #90 Del Skrevet 8. mars 2007 Denne uken har gått utrolig fort, sminket til en innspilling av en film som skal visest senere på TV2 og kino, gøyt! Tirsdagen var jeg ute å så kamp å tok meg et par pils med en venninne! Så har jeg shoppet meg nye sko! Sorte pumps, òg hvite søte vårsko. Bare for 480,- til sammen, det var billig det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lanyah Skrevet 8. mars 2007 #91 Del Skrevet 8. mars 2007 Jeg får ikke til det der dritt søknadene om læreplass! Jeg har gitt ut noen..., tror jeg gav 4 stk.!? det er ALTFOR lite, tror jeg rett og slett bare sender ut en ny bunke, det er lettere, for jeg finner nemlig ikke så mangen salonger av å bare gå rundt i by`n...! ÅÅÅÅÅÅHHHH! Det er nesten som om jeg gir opp hele det forbanna håpet om læreplass! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lanyah Skrevet 10. mars 2007 #92 Del Skrevet 10. mars 2007 Uff..., krangler med kjæresten idag...! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Frk. Grønn Skrevet 10. mars 2007 #93 Del Skrevet 10. mars 2007 Jeg får ikke til det der dritt søknadene om læreplass! Jeg har gitt ut noen..., tror jeg gav 4 stk.!? det er ALTFOR lite, tror jeg rett og slett bare sender ut en ny bunke, det er lettere, for jeg finner nemlig ikke så mangen salonger av å bare gå rundt i by`n...! ÅÅÅÅÅÅHHHH! Det er nesten som om jeg gir opp hele det forbanna håpet om læreplass! ← Det er kanskje ikke så mye hjelp i meg, men du kan jo ta deg en kikk på gulesider.no og søke rundt på nettet etter salonger som finnes i Bergen og omegn (?), og så kan du gå rundt og levere søknader etter at du har funnet ut hvor de ligger? Du kan legge deg opp en løype gjennom byen Jobbsøker-/lærlingeplassprosessen er ikke lett, men du må ikke gi opp for plutselig dukker det opp noe som er midt i blinken for deg Lykke til videre med søkingen, og god helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lanyah Skrevet 11. mars 2007 #94 Del Skrevet 11. mars 2007 Det kommer aldri til å bli normalt igjen mellom oss...! Krangelen igår ødela...! Vi er venner igjen, men jeg føler at jeg ikke kan være den samme med han lenger..., dette er utrolig trist...! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aquila Skrevet 16. mars 2007 #95 Del Skrevet 16. mars 2007 Jamen , vennen??? Hva er det som skjer? Hvorfor kranglet dere da? Håper det går bedre med deg nå... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lanyah Skrevet 25. mars 2007 #96 Del Skrevet 25. mars 2007 Jamen , vennen??? Hva er det som skjer? Hvorfor kranglet dere da? Håper det går bedre med deg nå... ← Jeg husker ikke hva vi kranglet om en gang, jeg...! men, tror det var en krangel som styrket forholdet vårt enda mer. For jeg har aldri vert så glad og fornøyd med livet mitt som jeg er nå!... Javisst, så det går mye bedre med meg nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lanyah Skrevet 25. mars 2007 #97 Del Skrevet 25. mars 2007 Nåååååehhh, må bare fortelle... Typev var ute med kompiser igår der han bor, dere vet hvordan jeg er når han skal ut på fest...! Men..., så sa jeg på liksom kødd "Flørtet du med andre jenter?", å han bare, det har jeg ikke behov for når jeg har en så flott dame! Åååhh, kjente jeg bare smilte inni meg, å ble så glad. Det var setningen som fikk meg til å se lyst på alt, å nå stoler jeg MYE mer på han, når han er ute å sånn! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aquila Skrevet 27. mars 2007 #98 Del Skrevet 27. mars 2007 Jeg skjønner deg jeg... Gjør alltid godt og høre slikt. Vi hadde en god samtale lørdagskvelden om forholdet vårt og om ting som plaget oss, deriblant sjalusien min.... Og sambo forstår jo at jeg kan bli sjalu, men understreker at jeg ikke må tenke det værste om alt, han må få snakke med andre jenter, som han kanskje kjente før min tid - og jeg vet det må være slik.... bare hater og se andre klemme og få oppmerksomhet fra han og det er ikke bra! Men, samtidig, når jeg klarer og samle tankene så er det jo MEG han er sammen med, og MEG han vil ha - så hvorfor tenker vi jenter så teit innimellom da Sukk - den som forsto slikt! Ha en fin tirsdag da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lanyah Skrevet 5. april 2007 #99 Del Skrevet 5. april 2007 Jeg er lik som deg Aquila..., men sånn er det! Vi får bare legge skylden på oss selve..., det er jo egentlig VI som ødlegger for oss selv..., med de DUMME tankene! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lanyah Skrevet 5. april 2007 #100 Del Skrevet 5. april 2007 ÅÅÅÅÅHHH,FLAUSE!.... Jeg var å drakk med venner og bekjente, òg hadde en alle tiders gøy kveld! Så var jeg med en kompis og vi hadde det gøy og sånn, har bare kjent han i et halvt år da, så vi er ferske venner for å si det på den måten. Men, så la meg, han og ei venninne av meg i senga hennes og bare lå der å preiket..., så....! JEG SLAPP EN FIS! Helt sånn ukontrollert, flaaaaaaaut! For venninnen min er det ikke så farlig da..., men var flaut når han var der...! Var jo ingen som sa noe som helst, vi bare forsatte å prate...! Jeg er perfeksjonist, alt skal være perfekt...! Går å tenker på det DER hele tiden jeg...! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå