Gå til innhold

Lanyah`s livsprosjekt!

Gjest Lanyah

Anbefalte innlegg

Heisann! jeg kom over dagboken din og hart sniklest litt ;)

Kos deg i syden! Misunner deg.

Hvor på Gran Canaria er det du skal? kanskje jeg har vært der. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Lanyah
Heisann! jeg kom over dagboken din og hart sniklest litt ;)

Kos deg i syden! Misunner deg.

Hvor på Gran Canaria er det du skal? kanskje jeg har vært der. :)

Takk for det! ;) Skal kose meg!

Jeg skal til Playa del Ingles, bo på leilighetshotellet Corona Roja! :) Typisk undomshotell sto det på siden der vi kjøpte billettene! Så gøy! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lanyah

Flott, flott! Nå føler jeg meg glad! :)

Bortsett fra at jeg sitter å stresser med siste innlevering som jeg gjerne vil få sendt av gårde før jeg drar på lørdag! ;) Så slipper jeg å tenke på det! :sjenert: Det er hærlig å ikke tenke så mye på ting og tang. Så skal jeg bare nye syden turen helt! Drikke, herje, sole og kose meg med venner og kjæreste..., håper det går bra med oss i syden. Jeg\vi ga forholdet en ny sjanse. Så nå har begge lovd å skjerpe seg! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lanyah

Dette skal jeg klare i 2007;

Trene! Skal trene vekk det lille jeg har på magen, vil ha en lekker flat sterk mage!

Gå ned 5 kg.

Slutte å være så sjalu av meg, òg jobbe med meg selv!

Få meg lærlingplass!

Få gode karakterer på skolen, òg INGEN FRAVÆR!

Bli mer selvstendig! Mor og far skal få slippe å bruke så mye peng på meg nå, jeg flytter nemlig i januar!

Jepp, det var mine! Ikke så veldig vanskelige, men det blir det uansett!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du har ledig plass i kofferten anbefaler jeg minst en tur til Atlantico kjøpesenter i Vecindario... (Måtte kjøpe meg ny koffert på en tur til GC i januar for å få med all bagasjen hjem, ble mye shopping pga lite strandvær...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Lanyah
Hvis du har ledig plass i kofferten anbefaler jeg minst en tur til Atlantico kjøpesenter i Vecindario... (Måtte kjøpe meg ny koffert på en tur til GC i januar for å få med all bagasjen hjem, ble mye shopping pga lite strandvær...)

Hmm...! Takk for tips! ;) Kanskje vi skulle sjekke ut det stedet! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lanyah

Neeeeeeei! Jeg hette stripet håret mitt nå ikveld, hadde mørkebrunt fra før! det ble så utrolig stygt! :grine: Hvorfor gjorde jeg det nå som jeg skal til syden?! :sur: Vil farge det brunt igjen, men stakkars hår. det er så utrolig slitt fra før....! :grine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God tur! Håper det blir litt godt for deg og kjæresten og komme litt bort fra det vante og vanlige livet! :)

Stå på! - og sol deg litt for meg også...

:klem1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Endelig fått litt ro imeg siden jeg kom hjem fra syden! ;)

Har vert så rastlaus...! :forvirret:

Jepp, men hadde en knall uke i syden. Det var fint vær, men MYE vind! Vi festet, festet og festet. Drakk øl til frukost til og med. På tirsdagen møtte vi 4 andre folk fra vårt nærområde, på samme hotell. Det var artig, vi tok en fylla ilag og hadde det supert. På kvelden da vi skulle gå ut, klikket det for kjæresten min og han skjelte meg ut for alt òg ingenting. Plutselig sto vi der alene og kranglet, de andre gikk og fikk ikke det med seg. Men faen, ble så forbannet. Fordi det var helt uten grunn...! :sur: Da var den kvelden ødlagt, vi gikk hjem til hotellet også la vi oss. Neste morgen våknet jeg selvsagt syk! :sur: Feber og vondt i bringa..., først trodde jeg det var fyllesyke, men det er jeg sjelden. Så kom kvelden og det ble ikke bedre..., så jeg var syk fra onsdagen av..., veldig surt!, siden jeg fikk en dårlig fest avslutning ògså pga. kjæresten sine klikke anfall i fylla...! :tristbla:

Fredagen da jeg var komt meg litt etter medisiner osv., ble kjæresten min og kompisen hans like syke som meg. Vi skulle jo hjem på lørdagen da, så de hadde litt flaks at de ikke fikk det før. Mens venninnen min var den eneste som var frisk der nede...! Til og med de 4 guttene vi traff var småsyke, òg den ene hadde vert syk hele uken...! Må ha vert et virus eller noe...! :forvirret: Siden det var så mye sykdom.

Jaja! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig ferdig med alle innleveringene i nettkurset mitt, nå har jeg meldt meg opp til eksamen ògså! :) så venter jeg bare på diplom og vitmemål! :) Kjempe bra!

Ellers har jeg ògså fått svar fra norsken jeg tok opp i privatist i høst, òg jeg sto! ;) Flott, nå mangler jeg bare mattematikk så har jeg studiekompentanse.

Ellers så begynner jeg på sminke skolen min på mandag, jeg gleder-gruer meg. Er så skummelt med ny klasse og nye folk, dessuten har jeg ògså flyttet inn i nytt kollektiv der jeg kjenner ingen av de 5 andre...! :sur: Er så bale...! Vet ikke hvordan jeg skal slå meg til ro der heller..., tør liksom ikke å gå inn i stuen...! :grine:

Tragisk liv, jeg alltid skal ha det til. Men innrømmer det er godt med forandringer, skole og nye folk. Om 3 uker drar kjæresten min helt bort til Vestfold...!, da blir vi mye mer borte fra hverandre, òg ser hverandre lite...!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Imorgen begynner skolen...! :) Drar ikveld til leiligheten, først skal jeg å typen spise noe mat før jeg drar. Koslig! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det lenge siden jeg har vert her på KG. Uken har gått fort og helgen ble det mye å gjøre! Fikk en super start på skolen, kjempe artig! På torsdagen dro vi en gjeng på syv stykker til fjells i en hytte, lagde mat og drakk pils. Peisen varmet og vi hadde det knallgøy. Igår var jeg ut med venner og festet.

Så idag sitter jeg her, har mye å gjøre egentlig, skal gjøre en hjemmeeksamen på to dager, som jeg skulle egentlig ha brukt 1 hel uke på. Eksamenen skal inn på tirsdag, eller da skal den sendes.

Fikk forresten 6 i slutt karakter på kurset mitt! :) *stolt*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Å nei!, er blitt alkoholiker! :grine: Drakk på torsdag, fredag, søndag, og..., IGÅR!, òg skal drikke imorgen òg på fredag...! :sjenert: Skjønner ikke hvorfor det blir så mye fylla for tiden, er jo begynt på skole nå...! Trodde det skulle roe seg da...! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er vel i bakrus nå :ler: , men tenkte jeg bare skulle si deg noen ord om studielivet fra videregående og fremover...

Festing og gøy: it's just a part of growing up! Det er denne tida du skal se tilbake på og glede deg over om 10 år ;)

Kos deg i helga!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er vel i bakrus nå :ler: , men tenkte jeg bare skulle si deg noen ord om studielivet fra videregående og fremover...

Festing og gøy: it's just a part of growing up! Det er denne tida du skal se tilbake på og glede deg over om 10 år ;)

Kos deg i helga!

:klem:

hehe, ikke sant? :) Men, nå tror jeg det blir en rolig tid fremover..., går mye peng ògså...!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Typen min drar om 2 uker....! :sur::grine:

Det blir trist...! Vet ikke om vi klarer det, eller hva vi gjør. Tenker bare på at vi har kranglet så mye i det siste, han har gjort så mangen frekke ting osv., som gjør at jeg har mistet tilliten litt. Men, er så glad i han...!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jeg ferdig med eksamen og hele kurset mitt! Flott! :) Klarte eksamen fint! :klappe: Yeah!, så nå skal jeg bare konsenstrere meg om skolen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj....! Har så utrolig dårlig samvittighet over for meg selv, når jeg snuser på fest...! Jeg har begynt med det nå den siste mnd., òg VIL det ikke lenger...! Så jeg skal slutte med det nå...! Er bare tull...! :sur:

Skal innrømme at det var fordi en kompis kommenterte at han mente det ikke var pent når jenter snuser, som er jo sant. Men det påvirket meg UTROLIG! Rart..., men sånn er jeg. Tenkte ikke så mye over det, før HAN sa det. Da følte jeg meg teit, jeg er så utrolig rar jeg...! :ler:

Så NÅ! Skal jeg aldri mer snuse på fest! :)

(Men jeg liker rusen, som den første snusen jeg tar virker på meg)! :sur:

Endret av Lanyah
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...