Gjest Lanyah Skrevet 18. november 2006 #21 Del Skrevet 18. november 2006 Fikk enda en 6`er på en innlevering! Supert! Endelig føler jeg at jeg er flink til noe... Hm..., er 19 år idag. Ikke noe store greier da, gleder meg mest til jeg er 20! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Frk. Grønn Skrevet 18. november 2006 #22 Del Skrevet 18. november 2006 Gratulerer med dagen, Lanyah! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lanyah Skrevet 19. november 2006 #23 Del Skrevet 19. november 2006 Nååeehh, tusen takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aquila Skrevet 27. november 2006 #24 Del Skrevet 27. november 2006 Inne å gløtter litt hos deg Fortsatt lykke til på skolen frem mot juletentamener og alt slikt! Nå er det slutt på mandagen snart! *Jippi* Du skal få sminke meg når du er blitt flink på make-up skolen. Jeg er skikkelig "ikke-sminke" jente - men har blitt flinkere til å pynte meg de siste åra.. Men likevel, gud og gud som jeg ser ut av og til når jeg egentlig prøver å gjøre meg fin! Ser ut som om jeg har ramla oppi malerskrinet Så her har du et prosjekt å ta deg av Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lanyah Skrevet 29. november 2006 #25 Del Skrevet 29. november 2006 Inne å gløtter litt hos deg Fortsatt lykke til på skolen frem mot juletentamener og alt slikt! Nå er det slutt på mandagen snart! *Jippi* Du skal få sminke meg når du er blitt flink på make-up skolen. Jeg er skikkelig "ikke-sminke" jente - men har blitt flinkere til å pynte meg de siste åra.. Men likevel, gud og gud som jeg ser ut av og til når jeg egentlig prøver å gjøre meg fin! Ser ut som om jeg har ramla oppi malerskrinet Så her har du et prosjekt å ta deg av ← Så koslig at du titter innom! Har helt glemt å sjekke denne jeg...! Så jeg bare "Weeeeehhh! Noen har lagt igjen en hilsen!" Off, har heldigvis ingen tentamener osv., hadde eksamen i forrige uke da. Privatist, lurer på hvordan det gikk, satt bare i en og en halv time...! Jaja, noen ganger sitter jeg i timevis, òg noen ganger så får jeg det jeg skal ha ned på papiret med en gang! Åhhh, jeg elsker å sminke! Det er så gøy å faktisk forandre folk ved kun hjelp av sminke. Det er utrolig! Kanskje jeg kan lage det såret\ brannsåret på deg, så du kan lure alle vennene dine! Ahhhh, det hadde vert gøy å se utrykkene! Men, ha en forsatt fin uke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lanyah Skrevet 29. november 2006 #26 Del Skrevet 29. november 2006 Jeg tok teorien på bil igår! Klarte den med glans! *stolt* Jeg var egentlig veldig usikker om jeg skulle greie det, òg til og med sjåførlæreren min sa jeg burde først teste med på kontoret før jeg gikk på biltilsynet, men jeg er jo så vrang som jeg er! Heldigvis klarte jeg det! Nå skal jeg bare ha oppkjøring igjen! Den har jeg fått 18 des.! (ikke si det til noen)! hehe! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Frk. Grønn Skrevet 29. november 2006 #27 Del Skrevet 29. november 2006 Gratulerer med teorien! Du klarer sikkert oppkjøringa like fint! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mee mee Skrevet 29. november 2006 #28 Del Skrevet 29. november 2006 heisann! grattis med lappen og vell overstått! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lanyah Skrevet 29. november 2006 #29 Del Skrevet 29. november 2006 Gratulerer med teorien! Du klarer sikkert oppkjøringa like fint! ← heisann! grattis med lappen og vell overstått! ← Takker! Jepp, oppkjøring MÅ jeg klare, orker ikke å vente helt til slutten av januar igjen for å ta en ny, om jeg stryker...! Det blir trist, trist. For nå har jeg drevet å kjørt i et halvt år på denne lappen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aquila Skrevet 30. november 2006 #30 Del Skrevet 30. november 2006 (endret) Så lenge teorien er unnagjort er ikke resten så ikke skal du se... Vi skal ikke si til noen at det skjer 18.des !!! Husker at jeg ikke turte å si det til andre enn mamma og pappa da jeg kjørte opp for mange år siden. Livredd for å feile. Men det gikk så bra så! Brannsår hadde vært no! Lærer dere slikt også? Hm.... er det for å kunne bli sminkør i film og sånn da? Kanskje jeg kan spørre deg om sminketips? Tenkte å prøve å legge brun skygge under øynene og - er ikke det ganske vanlig....og fint (hvis man får det til)? Endret 30. november 2006 av arctica Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lanyah Skrevet 1. desember 2006 #31 Del Skrevet 1. desember 2006 Så lenge teorien er unnagjort er ikke resten så ikke skal du se... Vi skal ikke si til noen at det skjer 18.des !!! Husker at jeg ikke turte å si det til andre enn mamma og pappa da jeg kjørte opp for mange år siden. Livredd for å feile. Men det gikk så bra så! Brannsår hadde vært no! Lærer dere slikt også? Hm.... er det for å kunne bli sminkør i film og sånn da? Kanskje jeg kan spørre deg om sminketips? Tenkte å prøve å legge brun skygge under øynene og - er ikke det ganske vanlig....og fint (hvis man får det til)? ← Off, jah! Er en smule nervøs til oppkjøringa, men jeg har sagt det til min mor og far da..., må liksom får det ut! Men det er så surt om alle vet det, ògså når en stryker så maser alle "greidde du det?", jeg tror jeg kommer til å grine da! Men jeg krysser fingrene, tenkt å få lappen 6 dager før jul! Midy i julekaoset ògså da...! Jepp, vi lærer å lage brannsår, sår og andre filmeffekter og det for å kunne jobbe i film! Det er jo gøy å ha den muligheten, men tror ikke jeg får oppdrag i en film...! Det er veldig vanskelig å få jobb, når de som har fått jobben stivholder på den! Jeg kan jo lage oppdrag Halloween da! Eller lage min egen film! Brun skygge under øyene er kjempe pent, om man får det til, ja! Jeg synst det er knall lekkert med mørke sotede øyne, en kan jo lage et sotet blikk med brun skygge, det er ikke bare sort og grå en kan bruke...! Det som er det viktigeste er å jobbe med skyggen når en legger "så mye" på, bruke først en lysere under, å la den synes i kantene, når du tar den mørke på. Da slipper en den stygge overgangen, eller..., noen klarer det jo pent. Men sånn er det lettere å gjøre ting riktig, òg det er lettere å ta på riktig av en eller annen grunn! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lanyah Skrevet 1. desember 2006 #32 Del Skrevet 1. desember 2006 (endret) Off..., jeg har ikke hatt det så bra når det gjelder typen min! Jeg tenker for mye da, det vet jeg. Her om dagen spurde jeg rett ut "Liker du .... mer enn det vi sier?", Gud, hvor teit...! Jeg måtte bare spørre jeg, for det er så mangen ting som gjør at jeg tenker sånn...! Men alle vet jo hva en svarer på et sånt spm., han var p jobb da jeg spurde..., på melding òg da...! Når han var ferdig, sa han at vi kunne snakke om det, men så flau som jeg er sa jeg at jeg ikke vil snakke om det...! Mens jeg egentlig vil det, vil prate om det ikveld, men hater å ta opp ting for jeg føler jeg sutrer! Aller helst vil jeg bare le og ha det gøy, men tankene svirrer jo rundt med en gang jeg er alene...! Så jeg burde vel egentlig gjøre det, bli kvitt tankene om at han liker henne! For han sier jo at han ikke gjør det...! Åhh, jeg er visst vanskelig!, det har jeg alltid vert...! Endret 1. desember 2006 av Lanyah Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lanyah Skrevet 1. desember 2006 #33 Del Skrevet 1. desember 2006 Fikk forresten 6- på forrige innlevering! Jippi! Men, jeg skjønte ikke hvorfor den minusen kom der! Jeg er kresen altså! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lanyah Skrevet 2. desember 2006 #34 Del Skrevet 2. desember 2006 åååååhhh! Nå er alt så fint, igår spurde jeg rett ut om ting og tang til kjæresten min. Og han sa så mye fint til meg at jeg begynte å gråte, jeg var så glad. For han sier aldri sånne "fine" ting til meg!, derfor blir jeg så rørt. Nå føler jeg meg faktisk et hakk tryggere på han. Òg jeg har til og med klart å være hjemme to netter på rad, uten å tenke! Sover lenge, òg godt pga. det! Gleder meg til å legge meg, for i morgen skal jeg ut å drikke sammen med venner og kjæresten min! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aquila Skrevet 5. desember 2006 #35 Del Skrevet 5. desember 2006 Bra jobba! Å snakke om ting er alltid best (shame on me - for det burde egentlig jeg også gjøre...) Skulle du ut å drikke på en søndag !!! Håper det gikk bra på skolen mandag iallefall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lanyah Skrevet 5. desember 2006 #36 Del Skrevet 5. desember 2006 Bra jobba! Å snakke om ting er alltid best (shame on me - for det burde egentlig jeg også gjøre...) Skulle du ut å drikke på en søndag !!! Håper det gikk bra på skolen mandag iallefall ← Nope, hadde heldigvis ingen planer på mandag! Sov lenge, òg etter når vi våknet kjøpte vi en fet pizza, med bernaise saus på! Det var godt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aquila Skrevet 6. desember 2006 #37 Del Skrevet 6. desember 2006 Yammi yammi! Pizza! Her ble det to julebord i helga. Jeg og sambo havnet på laaaaange nachspiel begge dager...Så på digitalkameraet på søndagskvelden. Hadde tatt et bilde når vi kom hjem fra nachspiel 08.45 lørdag morgen. Ikke akkurat et pent syn, men overrasket over hvor bra sminken hadde holdt ! Søndag og mandag har vært recovery dager - og i går ble jeg syk. So, that's my life. Skal på universitetet på fredag først - og da må jeg gi jernet frem til jul, så jeg kan ta ferie med god samvittighet! Kos deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lanyah Skrevet 11. desember 2006 #38 Del Skrevet 11. desember 2006 Off, igår skulle kjæresten min på poker kveld. Noe jeg synst er helt greitt, han begynte å spille i 7 tiden (jeg satt hjemme å kjedet meg). Òg han sa selv at han ikke skulle drikke osv., uten at jeg i det hele tatt nevnte det. Flott tenkte jeg! Sendte han en melding at eg ville gjerne sove hos han om han ikke ble altfor sen, alt var så flott!, han kalte meg pus og selfølget det. MEN, hva skjer? Klokken blir 1, så 2, så 3, 4 og 5!? når klokken var 2, spurde jeg han rett ut "du drikker, sant?", han bare "et par pils", men virket ikke sånn på meldingen. Helt greitt at han hadde drukke, bare han kunne sagt ifra...! Ellers får jeg en følelse av at han skjuler noe...! Men ikke nok om det, han pleier alltid å spørre om jeg vil være med på ting og tang, òg da er jeg alltid med. Men ikke denne gangen, da spurde han ikke. Greitt tenkte eg, han vil på guttekveld, òg det respekterer jeg. Men det var jo ikke guttekveld eller noe sånt, det satt mangen der å drakk osv. t.o.m andre jenter. Vet ikke jeg ble helt psycho av å sitte hjemme i stolen å ikke skjønne hvorfor det og det. Jeg fikk ikke sove, fikk lyst å drikke meg dritings å glemme alt. Det virker som han ikke vil være med meg når han oppfører seg sånn..., når vi er ute sammen med venner eller fest, er vi sånt par som ikke klenger på hverandre, jeg er for meg og han for seg. Ble bare så utrolig lei meg... Hvem spiller poker fra klokken 7 om kvelden til klokken 5 om morgonen?..., og så spurde han meg før han la seg igår, om vi skulle være med hverandre på dagen før han dro på jobb. Jeg sto opp i 11 tiden, òg gledet meg til det. Hva skjer? Han driter i det, òg sover til klokken er halv 4...! Da er det ikke lenge til han skal på jobb, så da sitter jeg her. Òg på toppen av alt, så har vi ikke vert med hverandre siden tirsdag...! Jeg vet ikke hva jeg tenker nå, orker bare ikke dette lenger. Han tenker faen meg aldri på at jeg er en del av forholdet jeg ògså. Vi har vert sammen såpass lenge, at jeg begynner å miste håpet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mee mee Skrevet 12. desember 2006 #39 Del Skrevet 12. desember 2006 GUTTER ASS Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aquila Skrevet 12. desember 2006 #40 Del Skrevet 12. desember 2006 Dersom det er noen trøst er jeg ganske lik deg der! Sambo spiller også poker - men det er på torsdager, så han kommer alltid hjem etter 4-5t. Jeg har til og med vært med en gang. Når han har hatt fri på fredager hender det at det blir en fest - og da er jeg i samme dilemma som alltid når vi ikke er på fest ilag. Ser for meg de værste scenarioer og tenker dumme ting. Og klart, ofte er det andre jenter tilstede... Får ikke sove, kanskje dupper jeg litt for å våkne etter 20 min eller en time og se at han fremdeles ikke er hjemme. Han kom hjem 14.30 en gang! Neste dag! Tror du jeg var sint da eller? Da hadde han sovnet av - men anyway! Respektløst! Men, kjære deg, vi jenter overreagerer nok som oftest! Å gi ham frie tøyler kan være det som styrker kjærligheten. Samtidig skal du ikke være dumsnill! Det er ikke slik at han ikke skal holde avtaler. Akkurat det synes jeg du skal si til ham, at dersom han bestemmer seg for å ikke komme hjem, slik at dere har litt tid sammen, så får han for p........ si det! Ikke la deg sitte å vente! Ei venninne av meg satt en hel kveld og ventet på tlf fra sin sambo, som sa han skulle ringe. Hun var bortreist på skole og begynte og bli irritert. Var sent og ennå hadde han ikke ringt. Plutselig kom det ei melding. "Plages med montering av bla bla bla.. hos en kompis, rekker nok ikke å ringe før du legger deg. Snakkes i morgen heller pus! gla i deg!" Han har skjønt det! Min venninne sendte "Takk!" tilbake og krøp i seng! Sånn skal det være! Han skjønte at hun satt og ventet og lot henne gå til sengs med en god følelse! Sukk! ble langt innlegg dette, men ville bare si at jeg vet hvordan du har det. Jeg og sambo har endelig kommet oss over en 3mnd nedtur og har det endelig bra igjen...Det kjennes godt! Ikke fortvil selv om gårdagen ble skitt! Foreslå en hjemmekveld for dere to i kveld eller i morgen kanskje Stå på pia! Ps! Øyenskyggetips funket kjempebra! Thanks! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå