Gå til innhold

Stjernetegn


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Browneyes

Jeg er løve. Hva er det mest karakteristiske trekk ved en løve ? Min "kjære" er vekt. Hva er en vektens mest karakteristiske trekk og til slutt: Vekt og løve, er det en bra kombinasjon ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei først kan jeg sige at mamma er løve og pappa er vegt og de har været sammen nu i over 25 år :D

de lever et katte/mus forhold som jeg kalder det mamma bestemmer og pappa siger bare ja

dette er vel særlige enkende hos dem som tegn

løven som er ild tegn vil gerne tage styringen og vil også gerne ses på som løvernes hersker elsker at blive sat på pedistal hader at få ris og vil helst ikke høre om dårlige ting vil hels se på livet med skyklapper for øjnene selvom de er bevist på at livet ikke er en dans på roser

vegten ja som jusitika står med i hånden for at veje sandt og usandt er det med vegten har frygtelig vanskelig ved at tage valg eller tage standpunkt ser noget godt i alt blir ofte set på som vag men er det langt ifra men vil ikke blande sig i ting som han/hun mener ikke kommer dem ved

vegt og løve går fint sammen så længe løven kan få frit spil og det får løve somreglt med sin vegt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Hei Ann !

Kjenner meg igjen i mye av det du skrev. Jeg kan virke dominerende uten at jeg føler selv jeg vil dominere. Er alltid i fokus på en eller annen måte, har en væremåte som gjør meg til midtpunkt uansett hvor jeg er. Mine arbeidskollegaer lurer ofte på om jeg går med en skjult magnet siden de fleste ser ut til å dras i min retning. Dette har både positive og negative sider. Av og til føler jeg for å være for megselv, men det er ikke alltid like lett. Jeg er veldig redd for å virke svak, vet ikke om dette er et trekk som kjennetegner løver.... Min kjære som altså er vekt er veldig humørsyk, jeg vet aldri hvor jeg har han....og feig. Trekker seg unna alle konflikter eller diskusjoner. Dette er kanskje et typisk trekk for vekten, jeg vet ikke ? Er det noen andre her på kg som har erfaring med kombinasjonen vekt/løve hadde det vært moro å høre deres erfaringer ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er vekt og min mann er løve,vi er 35 år begge og har vært gift i 13 år og sammen i 16 år.Må bare si at vi har det helt topp sammen enda den dag i dag.Vi har også 3 barn.Vi begynte sammen da vi var 18.Så jeg har veldig god tro på vekt og løve.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...