Saeria Skrevet 6. november 2006 #141 Del Skrevet 6. november 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hu i Svingen Skrevet 6. november 2006 Forfatter #142 Del Skrevet 6. november 2006 Dumme mannfolk! ← ← Donnie gikk og kjøpte seg Cola selv, og jeg lagde spaghetti med kjøttsaus. :-D I morgen MÅ jeg vaske klær, og så har jeg et møte. Burde ha vasket håret i kveld, men jeg orker rett og slett ikke. Tror jeg. Æsj, nå føler jeg at jeg må gjøre det likevel... *tusler ut på badet* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hu i Svingen Skrevet 7. november 2006 Forfatter #143 Del Skrevet 7. november 2006 Jeg fikk faktisk sove da jeg la meg i går. Nå skal jeg spise, sortere klær og sette på en vask før møtet. Skulle gjerne rukket å gå tur med hunden i det fine været (før det blir mørkt) men det spørs vel... Må på jobb etter møtet. Aller først: Kaffe og Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hu i Svingen Skrevet 7. november 2006 Forfatter #144 Del Skrevet 7. november 2006 Det ble ikke jobb, så jeg har vært på hundejordet med en venninne i det fine været. Eller, det blåste ganske surt, men det var strålende sol. Nå skal jeg vaske mer klær. Kjedelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hu i Svingen Skrevet 7. november 2006 Forfatter #145 Del Skrevet 7. november 2006 Æsj. Lagde koteletter til middag og de ble seige. Og sist jeg lagde det ble de gooode. Huff... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Donnie Darko Skrevet 7. november 2006 #146 Del Skrevet 7. november 2006 Jeg var så sulten så jeg ble uansett kjempeglad for ferdig middag når jeg kom hjem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dina Skrevet 7. november 2006 #147 Del Skrevet 7. november 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hu i Svingen Skrevet 7. november 2006 Forfatter #148 Del Skrevet 7. november 2006 "Du skal få min gamle dildo når jeg dør, du skal få min gamle dildo når jeg dør. Den er lappa, den er kitta, den er velbrukt inni fitta. Du skal få min gamle dildo når jeg døøøør!" *mimre* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 7. november 2006 #149 Del Skrevet 7. november 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hu i Svingen Skrevet 8. november 2006 Forfatter #150 Del Skrevet 8. november 2006 Jøsses, jeg har sovet i natt også. :klø: I dag skal jeg vaske mer klær, gå tur i solskinnet og ri. I går var en bra dag økonomisk sett. Flinke Donnie solgte masse på jobb, og vi fikk dessuten ettergitt noe gjeld. Særdeles kjærkomment. Nå tror jeg faktisk på at vi får økonomien på fote igjen. Har tenkt å gå gjennom budsjettet vårt på nytt i kveld. Håper DD får avtalt EU-kontroll på bilen i dag, bremsene begynner å bli dårlige (lampa lyser av og til) og viftereima har fått novembersyken. Dessuten er det en mystisk bankelyd bakerst i bilen. Ellers håper jeg det meste er bra med Fruen. Jeg er sulten, men har ikke matlyst. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Donnie Darko Skrevet 8. november 2006 #151 Del Skrevet 8. november 2006 ringer og ringer men får ikke svar.. fordømrade bilmekaniker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hu i Svingen Skrevet 8. november 2006 Forfatter #152 Del Skrevet 8. november 2006 Pokker. Fortsett å ringe! Går det bra på jobben i dag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Donnie Darko Skrevet 8. november 2006 #153 Del Skrevet 8. november 2006 fortsatt ikke svar.. går veldig bra nå ja. smalt nettopp inn 9000.- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hu i Svingen Skrevet 8. november 2006 Forfatter #154 Del Skrevet 8. november 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hu i Svingen Skrevet 8. november 2006 Forfatter #155 Del Skrevet 8. november 2006 Nå skal jeg kle på meg og gå en tur i skogen med lille mulle. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hu i Svingen Skrevet 8. november 2006 Forfatter #156 Del Skrevet 8. november 2006 Pappa var nettopp innom med en haug paller til oss. Godt å se at han er oppegående igjen, om enn litt redusert. Så nå blir det vedsaging i helgen. (Eller hva, DD? ) Det er meldt pent vær, så da kan jeg kanskje få ryddet litt ute også. Er usedvanlig sent ute med det i år... Solen går ned allerede 1605 i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Donnie Darko Skrevet 8. november 2006 #157 Del Skrevet 8. november 2006 Så nå blir det vedsaging i helgen. (Eller hva, DD? ) ← skal øve hele helgen jeg gitt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hu i Svingen Skrevet 8. november 2006 Forfatter #158 Del Skrevet 8. november 2006 skal øve hele helgen jeg gitt... ← På å sage da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dina Skrevet 8. november 2006 #159 Del Skrevet 8. november 2006 Tror aldri jeg har brukt den smileyen før jeg gitt, men fikk så lyst til å prøve! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hu i Svingen Skrevet 8. november 2006 Forfatter #160 Del Skrevet 8. november 2006 Da har vi spist taco. :-D Har hatt lyst på det lenge nå, og det var kjempegodt! Og så drikker vi rødvin, for DD vant en flaske på jobben i dag. Nå skal vi ut og sette på to vinduer så vi ikke fryser fast i sengen i løpet av natten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå