Gå til innhold

Svingstang


Hu i Svingen

Anbefalte innlegg

Må ha dagbok igjen. I kveld skal jeg dra til Oslo og se på DD og lammet som skal spille. :) Og så har jeg stusset tuppene mine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er i godt humør! :hoppe:

Det er jeg også :)

Tar meg en tur innom senere også jeg, hvis det er greit?

Har ikke vært så aktiv her, men husker å ha sett nicket/avataren tidligere. Kanskje vi blir litt bedre kjent etterhvert?

Ha en fortsatt strålende dag da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og så har jeg stusset tuppene mine.

Da jeg leste dette første gang leste jeg "Og så har jeg pusset puppene mine". Jeg forsto jo fort at det måtte være feil, så jeg leste en gang til og lurte på hvorfor i all verden hønene dine trengte å stusses! Det tok altså litt tid før jeg forsto at det var håret du mente! :legrine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg leste dette første gang leste jeg "Og så har jeg pusset puppene mine". Jeg forsto jo fort at det måtte være feil, så jeg leste en gang til og lurte på hvorfor i all verden hønene dine trengte å stusses! Det tok altså litt tid før jeg forsto at det var håret du mente! :legrine:

Hi hi! Har pusset litt på puppene også da. :sexy: Koselig å se deg Leo! Nå tar jeg bussen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er hjemme igjen. Donnie var så snaskens med masse svart sminke her & der at jeg fikk ham til å ha den på hele veien hjem, og så måtte jeg bare &%&¤&%¤ jaaa, dere vet... :sjenert:

Nuh er det natta! :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vasket vinduer og vegger hos mormor. Er utslitt. Det var en dårlig idé å drikke på en mandag gitt... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hedda! :hoppe:

Er SÅ trøtt i dag. Skal ut og ri, men har så lite lyst at jeg vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg... Usj.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hedda Gabler
Og så har jeg stusset tuppene mine.

Jeg leste puppene... :ler: Et kvart sekund lurte jeg alvorlig på hva slags pervoer du og DD er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg leste puppene... :ler: Et kvart sekund lurte jeg alvorlig på hva slags pervoer du og DD er.

Ja, du skulle bare visst. ;)

Er sliiiten. :forvirret: Tror faktisk jeg skal legge meg nå - hvis jeg gjør det må det være årsrekord minst. :overrasket:

Har masse å gjøre i morgen. Skal ri, legge håret til mormor og handle mat for en hel måned. Spent på det siste punktet gitt, det blir mye varer. :overrasket: Ja, og så må jeg ha mer frostvæske på bilen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har vi handlet MASSE mat. Så mye at vi måtte avise den ene fryseren for å få plass. Derpå fant jeg ut at den andre fryseren har stått med døra på gløtt, og derfor må den også avises. :sur: Den står og tiner nå. Skikkelig irr fordi det ikke er lenge siden jeg aviset den sist. Heldigvis var det ikke så mye i den, så ingen store tap, men ble litt lei meg for at kaka jeg fikk av mormor til bursdagen min hadde mugnet. For en kveld. :frustrert:

Ellers har jeg fått gjort alt jeg skulle i dag, bortsett fra å fylle på frostvæske. Det får bli i morgen i stedet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Deception

Hmm, jeg innrømmer at jeg har drukket en og en halv boks øl, men jeg leste helt klart at dere måtte AVLIVE fryseren? :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...