Gå til innhold

Svingstang


Hu i Svingen

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Mysan! :-D

Vi endte med å ta en liten tur ut i går og Jørgen Slips (herregud!) var kveldens dj for et publikum på ca. ti personer inkludert oss. Huff. :ler: Så var taxikøen dritlang og jeg sjanglet og orket ikke stå der, så jeg insisterte på å gå hjem. Tror Donnie mente jeg var skrekkelig vanskelig. Heldigvis fant vi en ledig taxi utenfor sentrum, så jeg slapp å gå hjem likevel.

Og det har vært noe vann(?) på kjøkkengulvet i natt, så nå er det to svarte flekker på parketten. :sur: Huset er bomba og jeg er fyllesjuk og orker ikke løfte en finger. Jeg skal aldri drikke mer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra helg, skjønner jeg. Trenger du litt kake?

*trøste*

Jeg tar heller burger enn kake, men takk for tilbudet. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hedda Gabler

Jeg er litt enkel i trøstereportoaret.

Er fyllesjuken på retur? Du må lese Magasinartiklene, serru, da unngår du sånt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tviler... Men nå er det snart over, siden jeg forhåpentligvis sover snart. God natt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Laaang dag. Har vært på møte, ridd lang tur med mye trav og galopp, leid på tilbakeveien og gått tur med hunden. Sliten. Synes jeg er utslitt hver dag for tiden. :(

I morgen blir det litt mindre stress, men har en del småting å fikse og noen ærender, pluss at jeg må betale regninger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På lørdag skal vi ha halloweenfest, og i dag fant jeg ut at det er jobbfest også samme kveld. Kjipt, hadde hatt lyst til å gå på jobbfesten. :( Ikke har jeg noe kostyme heller. Vurderer å kostymere meg som Valgerd S.H. eller noe sånt. Åh så kreativ for tiden, jeg tror jeg døøør...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ble egentlig litt bekymret da jeg så du var våken allerede, men nå ser jeg at jeg kunne spart meg den... ;)

Ikke godt å ikke få sove når man skal noe viktig, men nå er det vel best å bite tennene sammen til det er overstått? Et par timers søvn på formiddagen er verre enn ingenting synes jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble egentlig litt bekymret da jeg så du var våken allerede, men nå ser jeg at jeg kunne spart meg den... ;)

Ikke godt å ikke få sove når man skal noe viktig, men nå er det vel best å bite tennene sammen til det er overstått? Et par timers søvn på formiddagen er verre enn ingenting synes jeg!

Vel, jo... Men jeg skal flere ting etter møtet, bl.a. ri - kommer til å sovne på hesten. :erter: Men overlever vel i dag også...

Og god morgen til deg Leo. :)

Endret av Hu i Svingen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så meg nødt til å si fra at jeg ikke kan ri i dag. Pokker, jeg som gledet meg til det. Endelig er det oppholdsvær og alle greier. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hei :vinke:

Morsom dagbok: pusse pupper og delt omsorg for hund! :ler:

(høres utrolig bra ut med den hundeordningen! Jeg ønsker meg hund, men har ingen å ha delt omsorg med, og det er faktisk hovedgrunnen til at jeg ikke tror det blir noe hund på meg :forvirret: ).

Også er det fint å se at det ikke bare er meg her som har en hang til å være litt for lenge oppe om natten! Jeg er håpløst ufornuftig når det gjelder å komme seg i seng - det er liksom sent på kvelden at jeg får energi :sur:

Ha en finfin dag! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp. Prøvde meg på en lur i hundesengen, men neiii daaa... :sur: Nå skal jeg av gårde. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk malt en lack-hylle i går som vi skal ha på kjøkkenet, og skal montere den i dag. Holdt på å lakkere kjøkkenbordet sort også, men Donnie sa nei. Skjønner ikke helt hvorfor, siden det er utslitt og kjempestygt, ikke har vi råd til nytt bord på en stund heller. Vi får se hva det blir til...

Har i hvert fall fått meg en god natts søvn nå, og skal på jobben. Håper det går greit i dag også. :)

Donnie skal innhente priser på vinterdekk i dag, håper han får en bra pris noe sted. Usj, drømte til og med at det snødde i natt. Gruer meg til vinteren. Brrr...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...