Gå til innhold

Svingstang


Hu i Svingen

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei Saeria. :)

Har rebootet oppvaskmaskinen og støvsuget, og nå ser det mye bedre ut her. Burde ha vasket gulvet også, men er ikke akkurat i superform, så det får bare være.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Donnies fly blir nesten fem timer forsinket i kveld. De skulle egentlig lande 2030, nå er foreløpig ny tid 0115. Er det mulig? Da har jo flytoget sluttet å gå, og de må ta taxi fra Gardermoen. Utrolig dårlig.

For en helg dette er! :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk Dina. :)

Ja, den operasjonen er visst utsatt, så det ser ut til at han blir liggende der noen dager til stakkars. :( Han kjeder vettet av seg, og så gjør det jo vondt... Ikke bra det der...

Fy flate, jeg er så slækk!!! Føler at klokka er ti, og så er den bare halv syv. Makan. Nå som jeg ikke trenger å hente Donnie på flytoget reparer jeg skadene med en pils. For å toppe den miserable helgen min, he he. Heldigvis har jeg ikke SMS'et hele verden (bare halve) i natt da jeg var så deppa - det er en god ting. Jeg trenger å klippe neglene mine. *henter neglesaks*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er trøtt sliten og sulten. Burde egentlig legge meg, men nå vurderer jeg å bake pizza. Hmm... God idé?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pizzaen ble ganske god. Nå er jeg mett og kan legge meg. Håper Donnie har kommet hjem når jeg våkner...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Donnie og hunden kom endelig hjem for ca. en time siden. De sover og jeg sitter med morgenkaffen. Lurer på hvordan jeg skal legge opp dagen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hørt noe mer om pappan din da? Håper de finner ut av det litt fort. Det er ikke noe greit å la folk vente når man ikke vet hva som skjer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Siste nytt om pappa er at nyresteinen har forsvunnet på mystisk vis. De kunne i hvert fall ikke finne den på røntgen i dag, og han har ikke hatt smerter siden i går, så han ble utskrevet i dag. Det er jo for så vidt bra, men det dumme er at steinen antakelig fortsatt er der et sted, og da kan det samme skje igjen. Litt kjedelig hvis han er på fjellet eller utlandet etc. hvis det skjer. Men men...

Hentet pappa på sykehuset i formiddag og kjørte ham hjem. Så har jeg vært en tur på jobben, og i stallen.

Hesten var skikkelig teit i dag, bare gikk og slang på hodet, stoppet opp, gikk sidelengs osv. hele veien hjem. Klarer ikke å finne ut om det er fordi han har vondt noe sted eller om han bare er dust. Heller mot det siste, siden det alltid skjer på hjemveien, og hun som eier ham da pleier å hoppe av og leie hjem. Antakelig er han bare bortskjemt. :sur: På onsdag skal jeg ri dressur, da er han alltid ganske grei.

Nå er jeg sliten og veeeldig sulten, men har Donnie middagen klar? Å nei da... Og i tillegg vil han at jeg skal gå på butikken og kjøpe Cola til ham. (Jeg er ikke sulten eller irritabel i det hele tatt. ;) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...