Hu i Svingen Skrevet 19. oktober 2006 Forfatter #21 Del Skrevet 19. oktober 2006 3 av 4 som besøker dagboken min misforstår ting jeg skriver. Mumler jeg så fælt med tastaturet altså? Og hei Deception. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hedda Gabler Skrevet 19. oktober 2006 #22 Del Skrevet 19. oktober 2006 Å nei, det er bare jeg som er gammel og har giktbrudne øyne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hu i Svingen Skrevet 19. oktober 2006 Forfatter #23 Del Skrevet 19. oktober 2006 Å nei, det er bare jeg som er gammel og har giktbrudne øyne. ← Har vasket opp og tatt ut all isen/"snøen" i fryseren - det ble tre fulle bøtter. Kjøkkenbenken skinner. Nå legger jeg meg. ...tror jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Potter Skrevet 20. oktober 2006 #24 Del Skrevet 20. oktober 2006 Natta! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hu i Svingen Skrevet 20. oktober 2006 Forfatter #25 Del Skrevet 20. oktober 2006 Hei og god natt Mrs. Potter. Måtte polere kjøkkenvasken med "Silver Chrome Polish" for å føle meg klar for senga. Det er jeg nå. Helt sikkert. Blank og fin vask. :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hu i Svingen Skrevet 20. oktober 2006 Forfatter #26 Del Skrevet 20. oktober 2006 Herregud, jeg høres ikke helt god ut når jeg forteller sånt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Potter Skrevet 20. oktober 2006 #27 Del Skrevet 20. oktober 2006 Håper du fikk sove godt iallefall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hu i Svingen Skrevet 20. oktober 2006 Forfatter #28 Del Skrevet 20. oktober 2006 Forsov meg og har vondt i nakken og hodet. Har hundefri, og vurderer å ikke forlate huset hele resten av dagen. En bra plan! I morgen skal jeg jobbe i butikk for første gang på evigheter. Blir stress, siden det er så utrolig mye jeg har glemt av tekniske spesifikasjoner og fordi jeg ikke kan kassa. Men det går vel bra håper jeg. Skal prøve å telle hvor mange ganger i løpet av dagen jeg sier: "Det vet jeg ikke, men jeg kan undersøke det for deg." Planen er å bruke hele kvelden til seriemaraton, hvis DD hadde rett i at det finnes en side som streamer serier lovlig. Høres for godt ut til å være sant, men vi får se når han kommer hjem... Vil helst se Prison Break eller DH, men Lost kan også fungere. Ellers har vi nå så mye mat i huset at jeg ikke klarer å bestemme meg for hva vi skal ha til middag i dag. Vurderer taco, koteletter, tikka masala, maiskolber, spaghetti eller laksefileter. Hmmm... Eller kanskje bare Mr. Lee med kjøttsmak? Og øl, det er fredag. Men ikke for mye, siden det er lørdag i morgen. Logisk nok. Nå skal jeg sette på en trommel med håndklær. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dina Skrevet 20. oktober 2006 #29 Del Skrevet 20. oktober 2006 Innom og hilser på! God helg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Deception Skrevet 20. oktober 2006 #30 Del Skrevet 20. oktober 2006 Hundefri? Har du delt omsorg for dyret? Vil også ha, spesielt etter at krapylet spiste opp innsiden av den nye tøffelen min i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hu i Svingen Skrevet 20. oktober 2006 Forfatter #31 Del Skrevet 20. oktober 2006 Innom og hilser på! God helg!! ← Dina! Hundefri? Har du delt omsorg for dyret? Vil også ha, spesielt etter at krapylet spiste opp innsiden av den nye tøffelen min i dag. ← Jepp, hun er skilsmissehund. Dvs. jeg er "bostedsforelder", og han har henne alt fra en helg i måneden til en hel uke i slengen når jeg har ferie. Egentlig en finfin ordning... Nå har jeg konsumert tre øl og funnet frem to kondomer som ikke går ut på datomerking før i november neste år... Juhuuu! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Potter Skrevet 20. oktober 2006 #32 Del Skrevet 20. oktober 2006 Nå har jeg konsumert tre øl og funnet frem to kondomer som ikke går ut på datomerking før i november neste år... Juhuuu! ← Nå er det helg asså! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dina Skrevet 20. oktober 2006 #33 Del Skrevet 20. oktober 2006 Går virkelig kondomer ut på dato?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hu i Svingen Skrevet 20. oktober 2006 Forfatter #34 Del Skrevet 20. oktober 2006 Går virkelig kondomer ut på dato?? ← Jepp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dina Skrevet 20. oktober 2006 #35 Del Skrevet 20. oktober 2006 OMG! Liker ikke kondomer uansett jeg, så det så! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hu i Svingen Skrevet 21. oktober 2006 Forfatter #36 Del Skrevet 21. oktober 2006 Da har jeg vært på jobb, og det var faktisk kjempegøy. :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leo Skrevet 21. oktober 2006 #37 Del Skrevet 21. oktober 2006 Jepp, hun er skilsmissehund. Dvs. jeg er "bostedsforelder", og han har henne alt fra en helg i måneden til en hel uke i slengen når jeg har ferie. Egentlig en finfin ordning... ← Kult! Min Voffe er også skilsmissehund og akkurat nå har jeg "hundefri". Det er jo tross alt en del arbeid forbundet med å ha hund og av og til passer det ikke i det hele tatt. Da er det flott å kunne sende ham avgårde til "faren" som jeg vet tar seg av ham på en utmerket måte! Voffe har hatt to hjem nesten hele livet, så for ham ser det ut til å være helt problemfritt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dina Skrevet 21. oktober 2006 #38 Del Skrevet 21. oktober 2006 God lørdagskveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hu i Svingen Skrevet 21. oktober 2006 Forfatter #39 Del Skrevet 21. oktober 2006 God lørdag tilbake! :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hu i Svingen Skrevet 21. oktober 2006 Forfatter #40 Del Skrevet 21. oktober 2006 Kult! Min Voffe er også skilsmissehund og akkurat nå har jeg "hundefri". Det er jo tross alt en del arbeid forbundet med å ha hund og av og til passer det ikke i det hele tatt. Da er det flott å kunne sende ham avgårde til "faren" som jeg vet tar seg av ham på en utmerket måte! Voffe har hatt to hjem nesten hele livet, så for ham ser det ut til å være helt problemfritt! ← Ja, kjempefint å ha noen som er glad i dyret og som veldig gjerne vil passe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå