Gjest Hedda Gabler Skrevet 1. november 2006 #101 Del Skrevet 1. november 2006 ... og nå er den borte, gitt. Smakt på yoghurtnøtter ennå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hu i Svingen Skrevet 1. november 2006 Forfatter #102 Del Skrevet 1. november 2006 Nei, har i stedet fått tonnevis av kjeft av sure kunder. Eller, det var én sur kunde, men hun var sur nok for en hel flokk. Herlig forfriskede! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 1. november 2006 #103 Del Skrevet 1. november 2006 Kjeft tilbake. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hu i Svingen Skrevet 1. november 2006 Forfatter #104 Del Skrevet 1. november 2006 Vel, jeg prøver liksom å yte service da. Er ganske flink til å ta i mot kjeft egentlig. Håper jeg får litt kursing i datasystemet på jobben i morgen, i dag ble det bare krøll og rot. Har hatt en venninne på besøk i kveld og klippet håret hennes. Koselig. :-D I helgen blir jeg ensom, for jeg har hundefri, og Donnie skal bort med jobben. Skal ut med en venninne eller to på lørdag, det blir bra. Da skal jeg spise sushi og drikke øl. :-D Og så har jeg et gavekort på Bik Bok - det skal jeg også prøve å få brukt på lørdag. Må kjøpe presenning! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dina Skrevet 2. november 2006 #105 Del Skrevet 2. november 2006 (endret) Jeg føler på meg at det er fredag i dag, selv om at jeg vet det er feil. Men jeg velger å si god helg likevel, for å forsterke den gode følelsen! Endret 2. november 2006 av Dina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hu i Svingen Skrevet 2. november 2006 Forfatter #106 Del Skrevet 2. november 2006 Takk det samme. Kom nettopp fra jobb, og Donnie hadde gått tur med hunden, fyrt i peisen og laget fiskepinner til meg. :-D Nå er hunden avhentet, og vi skal se på Desperate Housewives. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hu i Svingen Skrevet 3. november 2006 Forfatter #107 Del Skrevet 3. november 2006 Pappa ble innlagt på sykehus i natt. Det er noe med hjertet, men de finner visst ikke ut nøyaktig hva som er galt. Faen faen faen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hu i Svingen Skrevet 3. november 2006 Forfatter #108 Del Skrevet 3. november 2006 Han er våken, men har sterke smerter, og en puls på bare 29/min. Vi venter på tilbakemelding fra legene. Herregud, dette er jævlig. Hadde masse på tapeten i dag, men nå sitter jeg bare ved telefonen og klarer ikke å få gjort noe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Potter Skrevet 3. november 2006 #109 Del Skrevet 3. november 2006 Uffda,så trist. Håper det går bra med han! Stor fra MrsP Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hu i Svingen Skrevet 3. november 2006 Forfatter #110 Del Skrevet 3. november 2006 Takk Mrs. Potter. Nå undersøkes han for nyrestein. Håper virkelig at det er det som er galt og ikke noe mer alvorlig. Har nettopp kommet fra jobb, og nå skal jeg og mamma på sykebesøk. Regner med at jeg tilbringer kvelden hos henne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hu i Svingen Skrevet 3. november 2006 Forfatter #111 Del Skrevet 3. november 2006 Har vært en tur på sykehuset, og han er heldigvis oppegående nå, men han får ikke reise hjem. De skal ta flere prøver i morgen. Orket ikke dra til mamma, vi er slitne begge to, og så hadde vi bare blitt sittende for lenge oppe. Hun var jo oppe i hele natt og trenger søvn stakkars. Så nå sitter jeg mutters alene i mitt tomme, kalde hus og tar en fredagspils, litt lettere til sinns enn tidligere i dag. Fyrer i peisen, og håper det blir fort varmt, for nå er det bare 14 grader her. Brrr... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hu i Svingen Skrevet 3. november 2006 Forfatter #112 Del Skrevet 3. november 2006 Temperaturen har steget til nesten 17 grader. Herlig, jeg kunne nettopp ta av meg skjerfet. Nå har jeg bare støvletter og ytterjakke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hu i Svingen Skrevet 3. november 2006 Forfatter #113 Del Skrevet 3. november 2006 Donnie ringte fra Island nå. Han kunne melde at han har det kjempefint, og at Island er et merkelig land. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mysan Skrevet 4. november 2006 #114 Del Skrevet 4. november 2006 Han er våken, men har sterke smerter, og en puls på bare 29/min. Vi venter på tilbakemelding fra legene. Herregud, dette er jævlig. Hadde masse på tapeten i dag, men nå sitter jeg bare ved telefonen og klarer ikke å få gjort noe. ← Det var ikke rare pulsen du? Håper de finner ut hva det er så de kan hjelpe ham. Det er aldri noe hyggelig når folk kommer på sykehus og man ikke vet hva som skjer... særlig ikke mammar og pappar. Temperaturen har steget til nesten 17 grader. Herlig, jeg kunne nettopp ta av meg skjerfet. Nå har jeg bare støvletter og ytterjakke. ← WOW - hele 17 grader!! Hvorfor er det så kaldt hos deg da? Slår du av all varmen når du går ut? Donnie ringte fra Island nå. Han kunne melde at han har det kjempefint, og at Island er et merkelig land. ← Island er flott. Jeg var der for snart tre år siden, med den forrige jobben. Dro dit uten forventninger i det hele tatt, og ble med bare for å sosialisere. Jeg satt jo i resepsjonen mutters alene dagen lang og ble liksom ikke kjent med folk... Utrolig flott land!! Jeg vil tilbake. Og ha med venner og familie så jeg kan vise dem også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 4. november 2006 #115 Del Skrevet 4. november 2006 Håper det ordner seg med pappaen din. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 4. november 2006 #116 Del Skrevet 4. november 2006 Uffda. Men flott at han har kommet seg Men kjære deg? 17 grader? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hu i Svingen Skrevet 4. november 2006 Forfatter #117 Del Skrevet 4. november 2006 WOW - hele 17 grader!! Hvorfor er det så kaldt hos deg da? Slår du av all varmen når du går ut? ← Har ikke elektrisk oppvarming i annet enn i kjelleren og på badet, så det blir kaldt når det er lenge mellom fyringene... Håper det ordner seg med pappaen din. ← Uffda. Men flott at han har kommet seg Men kjære deg? 17 grader? ← Har vært på sykehuset igjen. Pappa er dårligere igjen, og skal snart på sin tredje røntgen for dagen. Han er våken altså, men ligger til sengs og har smerter. Stusselig. Ellers har jeg vært på jobben i dag, og det var mildt sagt hektisk. Fem og en halv time uten en slurk kaffe eller et trekk av en røyk. Puh! Men har solgt bra i dag da, og til og med rettet opp i et par situasjoner med misfornøyde kunder. Men i kveld skal jeg ut og treffe noen mennesker, kan ikke bli sittende inne og glo i dag igjen. Gleder meg, det blir kos! :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hu i Svingen Skrevet 5. november 2006 Forfatter #118 Del Skrevet 5. november 2006 Ballefaen! Jeg blir så innihelvetes forbanna på folk! Hva tror de? At vi jobber oss syke av grådighet? " &&¤#¤&&¤¤&%&!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest beekeeper Skrevet 5. november 2006 #119 Del Skrevet 5. november 2006 Uff, så ekkelt det med pappan din. Minner meg litt om bestefar som jeg mistet i fjor høst. Håper det går bra med han, og at han blir frisk igjen! Det er sikkert bare småtterier! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hu i Svingen Skrevet 5. november 2006 Forfatter #120 Del Skrevet 5. november 2006 Hei beekeeper. Speilegg og kaffe er inntatt, og snart skal jeg rydde og vaske her - det ser ikke ut. Hadde det veldig hyggelig ute i går, men så ble jeg selvfølgelig fryktelig emosjonell utpå natta, etter at noen kom med en sleivete kommentar. Satt alene i baren en stund etter at de andre dro hjem, og følte meg utrolig patetisk. Så da dro jeg hjem selv. Taxikøen var et helvete lang, så jeg fikk to snille gutter til å kjøre meg hjem. Og så la jeg meg. Pappa skal antakelig opereres i morgen, men i dag skal han ha en CT, så vi får vel vite det sikkert senere i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå