Gjest gjesta Skrevet 29. oktober 2006 #82 Skrevet 29. oktober 2006 Hørtes ut som en vellykket aften! Er så gøy når alt klaffer.
Hu i Svingen Skrevet 30. oktober 2006 Forfatter #83 Skrevet 30. oktober 2006 Hei på dere! I dag har jeg gått tur i skogen og ridd dressur. En fin dag, særlig etter en forfriskende tråd om hva som er skjellsord på KG. Det nyeste KG-skjellsordet er tapetfetisjist. Utrolig hva man kan ta seg nær av - OG hva man faktisk kan få moderatorene til å fjerne. :grine2: Ellers venter jeg på snøen som er meldt i kveld/natt. Skal få skiftet dekk i morgen, og satser på at veien er kjørbar når jeg har time klokka tre. Også er jeg trøtt - i dag igjen. Merker at vinteren er på vei ja. Lurer faktisk på å legge meg snart. Mitt nye ord er faktisk. Jeg klarte faktisk å skrive det tre ganger i samme innlegg i sted. Og det er faktisk for mye av en god ting. ®®®®®®®®!!!
Gjest gjest1 Skrevet 30. oktober 2006 #84 Skrevet 30. oktober 2006 Nå har jeg faktisk lest hele boken din. Alle 5 sidene faktisk. :lese:
Hu i Svingen Skrevet 30. oktober 2006 Forfatter #85 Skrevet 30. oktober 2006 Jeg er faktisk imponert. Mindre imponert over at Donnie tok med seg røyken min da han dro, så jeg måtte ut i regnværet og kjøpe mer.
Gjest gjest1 Skrevet 30. oktober 2006 #86 Skrevet 30. oktober 2006 Jeg er faktisk imponert. Mindre imponert over at Donnie tok med seg røyken min da han dro, så jeg måtte ut i regnværet og kjøpe mer. ← Hva!!!! Vet ikke fyren at røyken er hellig ?
Hu i Svingen Skrevet 30. oktober 2006 Forfatter #87 Skrevet 30. oktober 2006 Tydeligvis ikke. Men jeg er nydusjet og ikke det minste sur lenger.
Donnie Darko Skrevet 30. oktober 2006 #88 Skrevet 30. oktober 2006 sorry sorry.. visste ikke at den andre pakka var tom.
Hu i Svingen Skrevet 31. oktober 2006 Forfatter #90 Skrevet 31. oktober 2006 Da er bilen vinterskodd med nye, fine piggdekk. Var nettopp ute og hentet inn ved, og hva sto pent plassert på toppen av vedstabelen? Jo, en sixpack med øl. Ved siden av sto en smijernslykt med et rødt lys i, så nesten ut som om nissen har vært her. :klø: Surrete gjester vi har hatt altså. Nå må jeg ut i ufyselig sluddevær og tappe vann av radiatoren og fylle på frostvæske. Skulle ha ryddet vekk hagemøblene også, men det skal bli pent vær igjen i slutten av uka, så jeg gidder ikke nå. Herregud, klokka er halv fem, og det mørkner ute. Makan!
Dina Skrevet 31. oktober 2006 #91 Skrevet 31. oktober 2006 Man må aldri ta andre sin røyk, det er fy fy...
Donnie Darko Skrevet 31. oktober 2006 #92 Skrevet 31. oktober 2006 Man må aldri ta andre sin røyk, det er fy fy... ← *mumle* kunne ikke vite *mumle mumle*
mysan Skrevet 31. oktober 2006 #94 Skrevet 31. oktober 2006 Bare kjapt innom og hojer litt jeg, Hui! Ble forresten innmari frossen da jeg leste om tapping av vann fra radiator osv.. brr det er jo bikkjekaldt og særdeles lite hyggelig ute for tiden... (enkelte ganger kan man faktisk føle en viss glede ved at bilen er dødssyk og står pal i garasjen)
Hu i Svingen Skrevet 31. oktober 2006 Forfatter #96 Skrevet 31. oktober 2006 Vel, moderatorene sover, og det håper jeg at jeg også gjør snart. Har sovet to timer i formiddag og er groggy. Nuh er det natt! Tapetfetisjist!
Leo Skrevet 31. oktober 2006 #97 Skrevet 31. oktober 2006 Vel, moderatorene sover, og det håper jeg at jeg også gjør snart. ← Tror du, ja!
Hu i Svingen Skrevet 31. oktober 2006 Forfatter #99 Skrevet 31. oktober 2006 DA gikk jeg. *ond og jævlig*
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå