BergensAnd Skrevet 6. desember 2006 #121 Del Skrevet 6. desember 2006 Du har målt på nøyaktig samme sted også? Dumt spørsmål kanskje.. Men synes jo et hørtes rart ut at du har økt midjemålet og gått ned 3 kg. ← Ja, jeg har mål samme sted, men kanskje snudd målebåndet Eller noe. Får måle omatt seinere. Du er ikke gravid? ← Gud bedre, nei, altfor "gammel" Magen står forresten ut som om jeg skulle vært i sjette måned i dag, det blir bare verre og verre dette. Det må være noe jeg har spist. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wildy Skrevet 6. desember 2006 #122 Del Skrevet 6. desember 2006 Om du har begynt å spise noe magen er uvant med er det ikke sjelden den reagerer med luft. Og luft kan legge adskillige cm til midjemålet! Frukt var litt synderen til meg i begynnelsen, men nå når magen har fått til tid til å venne seg til mengder med frukt og grønt hver dag har luftproblemet blitt borte. Men nå som jeg ikke spiser fint brød i det hele tatt går magen omtrent av skaftet om jeg trør i meg en loffskive el. Blir jo rene gassbomben jo! Vondt er det å..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå