BergensAnd Skrevet 26. oktober 2006 #61 Skrevet 26. oktober 2006 Tpis til å holde motivasjonen oppe: http://php.iform.no/pub/art.php?id=149
Gjest Borghild Skrevet 26. oktober 2006 #62 Skrevet 26. oktober 2006 Jentene mine da! Ikke slank dere! Jeg er str. 46, og både jeg og de fleste andre synes at jeg er helt perfekt. Tynne damer er ekle, vær bootyliccus!
BergensAnd Skrevet 27. oktober 2006 #63 Skrevet 27. oktober 2006 Her går det også litt for fort i svingene, men i hvert fall, 72,5 kg. denne fredagen. Det vil si, 1,1 kg på 14 dager. 2 kg igjen før nyttår :-)
Kylling Skrevet 27. oktober 2006 #64 Skrevet 27. oktober 2006 BergensAnd: Takk for oppmuntrende ord! Jeg er ganske bevisst på hva som gjorde at jeg ikke var motivert denne uka.. Men jeg vet at hvis jeg fortsetter å gi meg selv unnskyldninger, så kommer jeg ikke til å gå ned et gram. Jeg er nødt til å komme inn i gode treningsrutiner, ellers vet jeg at jeg ikke vil få dette til. Så nå har jeg tatt tak og reservert plass på en spinningtime. Takk for linken også forresten. Og - du er flink! 1,1 kg på 14 dager er en fin vektnedgang.
Gjest # TIRIL # Skrevet 27. oktober 2006 #65 Skrevet 27. oktober 2006 Ok.. setter ned målet litt... 10kg skal bort før jul. Men til deg i str 46: Det er ikke bare det at vi som skal ned i vekt vi se bedre ut- det viktigste er at det er nødvendig å komme seg bort fra overvekt. Det er overvekt som er den største dødsårsaken (bakenforliggende sådann) i Norge i dag. Så selv om man føler seg fin i den kroppen man har (og fin kan man jo absolutt være selv om man er stor) så skal man gå litt inn i seg selv å tenke over hvor sunn man er. God helg, og stå på damer!
Gjest # TIRIL # Skrevet 27. oktober 2006 #66 Skrevet 27. oktober 2006 Og forresten så blir det veldig usakelig å si at "tynne damer er ekkle". Skal det være hold i det argumentet så må du komme med støtteargumenter. Når du sier det så lyser det jo bare av teksten din at du har dårlig selvtilitt og ikke er fornøyd med deg selv. I slike stunder er det deilig å kunne trykke ned på andre. Når man blir voksen og trygg på seg selv skjønner man at denne type ytring er meget uheldig for ens egen del.
Gjest Lanyah Skrevet 27. oktober 2006 #67 Skrevet 27. oktober 2006 Jippi, idag veide jeg 64,9 kg, lenge siden jeg har sett 64 tallet! Det går veldig tregt med meg, men det viktigeste er at jeg er 60 kg. til jul!
Gjest Borghild Skrevet 27. oktober 2006 #69 Skrevet 27. oktober 2006 TIRIL: Borghild er et troll ← Greit at jeg er litt større enn mange andre, men å kalle meg et troll? Det er faen meg bra slemt!
Gjest Gjest Skrevet 27. oktober 2006 #70 Skrevet 27. oktober 2006 Jeg oppfattet først og fremst den kommentaren som en reaksjon på ditt utsagn om at tynne damer er ekle. For det er trollete sagt.......
BergensAnd Skrevet 27. oktober 2006 #71 Skrevet 27. oktober 2006 Her skal det være ståpå vilje og selvdisiplin! (Ikke rom for folk med labert engasjemang og åpenlys fisking etter "det gjør ikke noe at du skjeiet ut i dag- prøv heller i morgen, lille venn"- kommentarer.)← Skal vi holde oss til planen, jenter
Gjest # TIRIL # Skrevet 27. oktober 2006 #72 Skrevet 27. oktober 2006 Jepp, vi holder oss til planen:) Og Borghild- jeg syns ikke du er et troll- det var bare det du skrev om tynne jenter som jeg reagerte på. Resten er jo helt greit- jeg respekterer din mening om det andre. Håper vi ikke må være uvenner her inne.
BergensAnd Skrevet 28. oktober 2006 #73 Skrevet 28. oktober 2006 Må få skryte av meg sjøl, og kan vel bruke denne tråden til det I går ettermiddag hadde jeg såååååå lyst på godterier! Men jeg har jo en plan så hvordan kan jeg da ha lyst på godterier, spurte jeg meg sjøl. Og tror at jeg oppdaget grunnen. Jeg har en en kjempeoppgave foran meg denne helga, en oppgave som jeg ikke har lyst til, men som jeg må. Og godteriet skulle fungere som en støtdemper. Tror jeg. Så jeg slang på meg godskoene, og gikk en times tur. Og klarte å snike meg unna søtbehovet. Og nå må jeg være like flink til å skru av pc'en og sette i gang med oppgaven min
Gjest Revenka Skrevet 28. oktober 2006 #74 Skrevet 28. oktober 2006 Veldig flink du er BergensAnd. Fortsett sånn så går det kjempebra! I dag skal jeg kose meg med en sjokolade. Skal jo bruke kosemerkene mine på grete roede i dag Mulig jeg drar på aerobic i dag også, får se. Vektnedgangen har vært laber den siste uken. Er plaget med forstoppelse for tiden. Blæh, det tar litt av motivasjonen.
Kylling Skrevet 28. oktober 2006 #75 Skrevet 28. oktober 2006 BergensAnd: Du er kjempeflink! Veldig lurt å tenke seg om når man plutselig kjenner søtsuget. Jeg kjenner meg veldig igjen. Hvis jeg står foran en vanskelig oppgave f.eks på jobb, eller står foran noe jeg ikke helt har kontrollen over, da tyr jeg lett til godteri. Det får tankene bort for en stund. Veldig lurt å gå ut en tur i stedet. Jeg er imponert over deg! Reveenka: Kos deg med sjokolade i dag du! Jeg starter for fullt på mandag jeg. Men disse dagene har jeg hatt det i bakhodet, så jeg har fått gått litt turer og spist noenlunde sunt iallfall!
Gjest -eline- Skrevet 30. oktober 2006 #76 Skrevet 30. oktober 2006 En litt (u)kontrollert sprekk på lørdag og påfølgende...uhm...sjukdom på søndag var vel ikke det jeg trengte mest. Forrige uke gikk greit, men jeg spiste altfor lite og det hjelper absolutt ikke. Så denne uka blir det mer oppfølging på hva jeg putter i munnen. Har ikke tordt å gå på vekta i dag, men tenker jeg tusler på den i morgen, så får jeg ta oppgangen som en kvinne! ...et lite pluss må nå være at kjæresten så at jeg hadde gått ned (ikke sett meg på nesten 3 uker)
Champagnepiken Skrevet 30. oktober 2006 #77 Skrevet 30. oktober 2006 Planlagt sprekk med masse vin og god mat på konferanse i helga, men jeg hadde i det minste med meg treningstøy og fikk løpt et par turer mens jeg var der. Var ute på en times spasertur i morges, og skal på pilatestrening i ettermiddag.
BergensAnd Skrevet 30. oktober 2006 #79 Skrevet 30. oktober 2006 Kylling og Champagnepiken: Eline, det er ikke en bedre idé det jeg foreslo om å veie seg på fredager i stedet for etter helgene? Helga burde vel strengt tatt være forbundet med litt glitter og stas framfor at du bare ser vekta som ligger der foran deg? Ellers har jeg hatt en fin helg. Jeg har hengt meg på et annet prosjekt her inne om å holde meg unna godterier/sukker i 14 dager, så med det vil det nok også bli lettere ... Lettere rundt midjen også Det er et forsøk på å se om jeg kan bli kvitt det enorme sukkerbehovet jeg har. Slutter jeg å spise så mye godterier så kan jeg kanskje spise litt mer god mat når vekta mi er 65 i juni neste år. Og trening har jeg fått gjort i dag også ... jeg gleder meg allerede til fredag
Quirky Skrevet 30. oktober 2006 #80 Skrevet 30. oktober 2006 (endret) Jepp, vi holder oss til planen:) Og Borghild- jeg syns ikke du er et troll- det var bare det du skrev om tynne jenter som jeg reagerte på. Resten er jo helt greit- jeg respekterer din mening om det andre. Håper vi ikke må være uvenner her inne. ← Jeg vedder høyre arm og moren min på at hun er et troll. Om hun ikke er det er det jo fint at hun trives med sin kropp, men jeg ville ikke taklet en størrelse 46. Mitt mål om å være slank bunner ikke bare i forfengelighet, men også fordi kroppen min trives på en lav vekt. Jeg har ikke noe i mot store mennesker, men det er faktisk ikke naturlig å være overvektig Alle livstilsykdommene forbundet med overekt beviser dete.Tor ikke noen som deltar i slanketrådene satser på å se ut som Kate Moss, men å finne sin trivsesvekt. Ingen kan kritisere det. Og å si noen sir at jeg er ekkel fordi jeg er tynn..vel, det tar jeg ikke så tungt. Jeg synes kraftig overvekt er ekkelt, det tør jeg innrømme. Beklager for sinnsykt mange trykkleifer i det innlegget, jeg var veldig, veldig trøtt. Endret 31. oktober 2006 av Quirky
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå