Wildy Skrevet 10. november 2006 #101 Del Skrevet 10. november 2006 Veiedag igjen:74.3, nesten ett kilo på en uke. Har trent mye,både cardio og styrke, gått til og fra jobb og spist som en hest! Hehe....Fikk kommentarer på jobben forleden, på hvordan i allverden jeg klarer å pakke i meg så mye...... Men det går i havregrøt,salat, frukt, kylling/tunfisk og vann, vann og mere vann. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Champagnepiken Skrevet 11. november 2006 #102 Del Skrevet 11. november 2006 Det er litt opp og ned om dagen, kjenner jeg. Fryktelig mye jobb, og til uregelmessige tider, da blir det vanskelig å få trent så mye som jeg vil. Jogget tre kvarter i går og har vært 20 min på stepmaskin i morges (jobber helgevakt). Og så har det blitt litt sjokolade på de seine kveldsvaktene. Jeg må altså lære meg å styre unna det kollegene setter fram... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kylling Skrevet 16. november 2006 #103 Del Skrevet 16. november 2006 Har alle gitt seg her ellrr? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wildy Skrevet 16. november 2006 #104 Del Skrevet 16. november 2006 Neida, jeg holder på. Men har vært syk denne uken, fullstendig nedsyltet. Så er ikke for forhåpningsfull før veiedag i morra... Men så snart luftveiene er slimfrie er det pån igjen, er helt øm i kroppen av å ligge i ro nå. Så det skal bli sinnsykt godt å få rørt på rumpa igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BergensAnd Skrevet 17. november 2006 #105 Del Skrevet 17. november 2006 Nei da, kylling, jeg blei bare litt forvirra av at det var flere slanketråder her og skriver mer i blåggen min i stedet (i stedet for å være forvirra ). Det samme gjentok seg i dag, bare ned minus 200 gram denne uka også. Skjønner det ikke Men jeg kjenner jo virkeligheten: For lite bevegelse i forhold til for mye mat. Men hvordan skal jeg klare å spise enda mindre enn det jeg gjør nå? Jeg som hadde trodd jeg skulle se 71-tallet denne fredagen. Æsj ← Her går alt sin gang, jeg har hatt en veldig fin uke etter at det ikke gikk så bra de to foregående ukene. I dag viste vekta 71,2, det vil si 1 kilo på én uke. 600 gram gjenstår til jul Noe er ikke rett med den veinga, det er for mye på én uke. Så neste uke blir sikkert ikke noe særlig under dette, og det går helt greit. Men, det går uansett nedover, jeg spiser lite og trener/er bevisst i bevegelse hver dag så da må det jo gå nedover. Wildy, går det ikke bra i dag med veinga så får du en ny sjanse neste uke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wildy Skrevet 17. november 2006 #106 Del Skrevet 17. november 2006 Var ikke mye å rope hurra for i dag, nei. Men har ikke gått opp ihvertfall. Så jeg håper på en bedre uke nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wildy Skrevet 21. november 2006 #107 Del Skrevet 21. november 2006 Nå er jeg i gang for fullt igjen. Det var så godt å komme i gang med treningen igjen, ryggen har verket etter nesten ei uke i senga. Startet litt forsiktig, men kroppen reagerer godt så nå er det full gass. Styrke idag før jeg dro på jobb, med knebøy, markløft,benkpress, stående roing og tricepsdips. Tung belastning og bare 3-4 reps ( 3 serier på hver øvelse). Blir antagelig stiv som bare rakkern i morra, men det får så være. I morgen er det cardio m/ langkjøring som står på programmet. Snøen har glimret med sitt fravær så jeg tar en tur på sykkelen. Har ei rute som tar rundt 1 1/2 time i jevnt tempo. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BergensAnd Skrevet 22. november 2006 #108 Del Skrevet 22. november 2006 Nesten kjedelig å komme inn her bare for å si det går bra ... men det gjør det. Spiser mindre, trener mer, har få sprekk og da er de bittesmå. Planlegger en sprekk i morgen kveld, er invitert på sveler og det kan jeg ikke si nei til. Men jeg klarer meg med én Skjønner dere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wildy Skrevet 22. november 2006 #109 Del Skrevet 22. november 2006 Kjempebra! Og det er lov å skeie ut litt innemellom, hvis ikke blir en jo smårar! Det er ikke de små eller sjeldne utskeielsene som setter seg på sidebena, men det man spiser hver dag! Så spis svele med god samvittighet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Champagnepiken Skrevet 23. november 2006 #110 Del Skrevet 23. november 2006 Jeg har hatt noen håpløse dager. Ei uke, faktisk. Overtid, overtid og mer overtid på jobb = dårlig overtidsmat (pizza) og ingen planlagt spising, i tillegg til dårlig tid til trening. Føler meg slapp og ekkel, men har endelig fått overskudd til å gjøre noe med det. Men den neste uka medfører ikke mindre enn fire julemiddager... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BergensAnd Skrevet 23. november 2006 #111 Del Skrevet 23. november 2006 Jeg har hatt noen håpløse dager. Ei uke, faktisk. Overtid, overtid og mer overtid på jobb = dårlig overtidsmat (pizza) ...← Høres ikke bra ut, pizza er ikke sunt verken når man skal slanke seg eller ellers En ting er selvfølgelig at man i stressa tider ikke får tid til å trene, men mat må man jo ha. Har du ikke mulighet for å velge annet en pizza? Evn. at du har med deg krise-matpakke i tilfelle overtid? En sunn matpakke kan jo spises til kvelds også, hvis det ikke skulle bli overtid? Julemiddag? Spis som du skal: 50 % grønnsaker, 25 % proteiner og 25 % fett så blir det ikke noe problem. Jeg leste nylig at poteten har et ufortjent dårlig rykte fordi den har skårer høyt på den glykemiske indeksen. Men det fins en liste over matvarer som metter, og der skårer poteten høyt. Og så inneholder den jo vitaminer også. Så, hvis julematen ikke svømmer i vegetabilsk fett, du dropper desserten og ikke drikker så mye at vettet forsvinner (hva vet jeg om deg, sånn er det i hvert fall med meg ) og dy begynner å forsyne deg grovt av peanøtter, chips og annet fett så skal det der gå bra! Se på neste uke som en test vi har gitt deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Champagnepiken Skrevet 23. november 2006 #112 Del Skrevet 23. november 2006 Jeg er egentlig ikke bekymret for neste uke. Jeg regner ikke med å bruke hele helga på jobb med trippeldrap etc. slik jeg gjorde sist (= jobben bestiller pizza til alle oss som jobbet, for vi har pokker ikke tid til å tenke på noe annet) - og julemat trenger som du sier ikke å bli så ille. Det viktigste blir å finne tid til å trene. Jeg har vært på stepmaskina en halvtime hver morgen, om ikke annet, og skal på pilates i ettermiddag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BergensAnd Skrevet 24. november 2006 #113 Del Skrevet 24. november 2006 Her går alt sin gang, jeg har hatt en veldig fin uke etter at det ikke gikk så bra de to foregående ukene. I dag viste vekta 71,2, det vil si 1 kilo på én uke. 600 gram gjenstår til jul ← Og i dag viste vekta 71,7. Det kan høres ut som en dårlig unnskyldning, men faktisk bekymrer det meg ikke særlig. Det går for bra til at jeg tar det på alvor, jeg regner med det er en uke der kroppen har samla litt vann, eller at vekta var litt vel optimistisk forrige fredag, eller at det er noe feil med bakevekta (I know, I know, the meakest excuse ever ). Jeg spiser lite nok, jeg trener nok og holder meg så godt unna sukkerprodukter at jeg bare veit det ikke er noe å bekymre meg for. Nye muligheter neste fredag ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BergensAnd Skrevet 2. desember 2006 #114 Del Skrevet 2. desember 2006 Tiril, Kylling, Champagnepiken og Wildy, hvor ble det av dere? Her sitter jeg helt aleine igjen og prater med meg sjøl Veide 70,9 kg i går, så jeg nærmer meg målstreken for første periode, 70,6 før jul. Ble ferdig med eksamen igår, og hadde en skikkelig sprekk med 6 stykker hjemmebakt brownies, men ellers går det bra. Det er bare å ta seg sammen og hoppe opp på hesten igjen. Var også på trening etter sprekken i går, og det føltes som en liten reperasjon Og dere andre, har dere gitt opp? Trenger dere motivasjon? Har dere funnet andre fora? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kylling Skrevet 2. desember 2006 #115 Del Skrevet 2. desember 2006 Jeg har igrunnen ikke gitt opp nei, men er mer aktiv i julekjoletråden til Vampyra. Har også funnet ut at jeg ikke vil stresse med kiloene, men heller fokusere på masse trening. Vekta mi står stille, men jeg har kommet inn i en god treningsrytme, og jeg kjenner at formen virkelig begynner å komme. Kan selvsagt tenke meg å gå ned litt i vekt også ja, men først vil jeg innarbeide disse nye treningsvanene mine. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wildy Skrevet 2. desember 2006 #116 Del Skrevet 2. desember 2006 Hei, hei! Jeg holder på, men det har vært litt halvhjertet.Har jobbet mye på ugunstige tider og det har ikke blitt så mye trening som jeg gjerne ville. Har ikke veid meg denne uka, Får ta igjen den senere. Det begynner å nærme seg dommens dag og jeg har fortsatt tre kilo som skal av. Vet ikke helt om jeg klarer det på 14 dagaer, må maaaase trening til ihvertfall. Men det går utrolig greit med maten. Nå har det virkelig blitt en vane å spise lite og ofte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BergensAnd Skrevet 6. desember 2006 #117 Del Skrevet 6. desember 2006 Noe snodig er i ferd med å skje her. Da jeg startet å spise mindre med hensikt å gå ned noen kilo i midten av oktober var jeg 80 cm rundt midjen. Nå spiser jeg mindre, veier 3 kilo mindre og trener jevnlig 3 ganger i uka - og har fått en midje som er 86 cm! Hvordan er det mulig? (I tillegg plages jeg med mye vondt i magen, ikke bare oppblåst men rett og slett knip ) Ikke noe moro akkurat nå ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flo* Skrevet 6. desember 2006 #118 Del Skrevet 6. desember 2006 Spiser du noe nå som du ikke gjorde før? Mange blir veldig oppblåst av grønnsaker. Selv får jeg mageknip av potet og hvetemel så det har jeg mer eller mindre kuttet helt. Var på julebord i helgen. Spiste ingenting tilbehør bare rent kjøtt og sjømat; Pinnekjøtt, ribbe, marinert hval, marinert reinsdyrkjøtt, kalkun, hummer osv. Unnet meg derimot litt multekrem og krumkake til dessert Bør vel ha dårligere samvittighet før alt ølet jeg drakk. Unødvendig var det jo også fordi det virket null, nix, nada med en så solid middag innabords. Har ikke veid meg på lenge så hvordan det går med slankingen vet jeg ikke. Tipper jeg er stabil da målene er de samme. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BergensAnd Skrevet 6. desember 2006 #119 Del Skrevet 6. desember 2006 Spiser du noe nå som du ikke gjorde før?← Ah, kanskje det er nøttene jeg spiser om kvelden? At det er blitt for mye av det gode? Skal kutte dem ut en ukes tid, og se om det blir bedre. Dette er altfor vondt, auuu Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kylling Skrevet 6. desember 2006 #120 Del Skrevet 6. desember 2006 Du har målt på nøyaktig samme sted også? Dumt spørsmål kanskje.. Men synes jo et hørtes rart ut at du har økt midjemålet og gått ned 3 kg. Du er ikke gravid? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå