BergensAnd Skrevet 30. oktober 2006 #81 Del Skrevet 30. oktober 2006 Tiril, går det bra med deg? Henger du i her inne? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Aries_* Skrevet 31. oktober 2006 #82 Del Skrevet 31. oktober 2006 Da er låret rimelig i orden igjen, startet dagen med en time på tredemølle i dag. Pent og rolig, men ble god og svett. Tør ikke kjøre tung styrke ennå, tror jeg skla vente noen dager til jeg er sikker på at strekken har grodd skikkelig. Kjenner det litt på baksiden av låret ennå, spsielt på sidespark, men jeg kan ihvertfall bruke foten nå. Ellers går det greit i mat veien, spiser lite og ofte. Men jeg må blir flinkere til å drikke. Når jeg trener drikker jeg masse. Men den siste uken hvor det har vært lite trening har også drikkingen blirr laber. Og det merkes. HAr vondt i magen og er en smule forstoppet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Champagnepiken Skrevet 31. oktober 2006 #83 Del Skrevet 31. oktober 2006 Var nokså flink i går, synes jeg - tur på morgenen og pilates om ettermiddagen, som nevnt. Dessuten spiste jeg ordentlig, sunt og regelmessig. Dagen i dag har fått en god start med 35 minutter stepmaskin og ordentlig frokost. Skal ha wok til middag, og regner med å få løpt en tur eller steppa litt mer til kvelden - i tillegg til å male en vegg, det er jo også litt trening, vel? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BergensAnd Skrevet 31. oktober 2006 #84 Del Skrevet 31. oktober 2006 Fordeler og ulemper med å veie seg fredag vs. mandag ... Ellers må jeg si at nettstedet dinKost er full av gode råd og tips å ta med seg. Blant annet "kjøp noen bokser" - til det som blir igjen så kan du heller ta vare på det i stedet for å spise det opp enda du er mett. Enkelt og likevel smart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kylling Skrevet 31. oktober 2006 #85 Del Skrevet 31. oktober 2006 Da har jeg vært på trening! Håper jeg klarer å komme inn i det igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BergensAnd Skrevet 31. oktober 2006 #86 Del Skrevet 31. oktober 2006 Da har jeg vært på trening! Håper jeg klarer å komme inn i det igjen. ← Håper, Kylling?! Du kan bedre enn det Flott jobba forresten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Champagnepiken Skrevet 1. november 2006 #87 Del Skrevet 1. november 2006 Bra dag i går også. Sunn mat, i alle fall. Fikk ikke trent som planlagt på kvelden, for jeg brukte tida på å ommøblere stua. Men å flytte mine mange hyllemetre med bøker, det er jammenmeg trening det også... Har vært en halvtime på stepmaskina i morges, og håper på en joggetur i ettermiddag hvis det ikke er altfor glatt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Champagnepiken Skrevet 2. november 2006 #88 Del Skrevet 2. november 2006 Kjære vene, folkens, er dere forsvunnet helt? *leter* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kylling Skrevet 2. november 2006 #89 Del Skrevet 2. november 2006 Jeg er her jeg! De fire første dagene har gått veldig fint! Spiser meg god og mett på sunn mat, og jeg har vært på spinning to ganger. I dag skal jeg prøve å få mannen ut på en kveldstur. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest -eline- Skrevet 3. november 2006 #90 Del Skrevet 3. november 2006 Kjære vene, folkens, er dere forsvunnet helt? *leter* ← ...jeg inbilte meg at jeg svarte på denne tidligere i dag, men det ser jommen meg ikke sånn ut... Uansett, jeg er her jeg, men det har vært mye å gjøre denne uka...heldigvis presentasjon i "morgen"! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Champagnepiken Skrevet 3. november 2006 #91 Del Skrevet 3. november 2006 Har vært ei ganske bra uke for meg. Var på en time pilates i går, i tillegg til en halvtime på stepmaskin om morgenen. Var brukbart flink på kino også - en liten rute mørk sjokolade, en "bel vita" müslibar (rakk ikke ordentlig middag, det ble små og mange måltider i går) og sukkerfrie Mentos. I dag rekker jeg ikke trening, skal jobbe overtid. Men i helga bør det bli bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wildy Skrevet 3. november 2006 #92 Del Skrevet 3. november 2006 Hai, folkens! Da har jeg registrert meg! Veiedag i dag, og det var en hyggelig opplevelse! Vekta viste faktisk 2.3 kilo mindre enn forrige fredag! Og det til tross for at det har vært så som så med treningen. Men jeg har vært flink med maten og har drukket godt med vann. så nå er jeg nede på 75.2 kilo;5 kilo igjen og jeg er i mål for denne omgangen.Og jeg tror faktisk jeg skal klare det før jul, ihvertfall om det fortsetter i samme temopet ett par uker til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BergensAnd Skrevet 3. november 2006 #93 Del Skrevet 3. november 2006 Her går det også litt for fort i svingene, men i hvert fall, 72,5 kg. denne fredagen. Det vil si, 1,1 kg på 14 dager. 2 kg igjen før nyttår :-) ← Fredagsveinga viste minus 200 gram, altså 72,3 kg. Fortsatt 1,7 kg igjen før jul. OK, ned, men ikke bra nok, BergensAnd. Skjerpings til neste fredag. Velkommen Wildy, alltid plass til én til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wildy Skrevet 3. november 2006 #94 Del Skrevet 3. november 2006 Skal innrømme at nå har jeg fått litt blod på tann her. Det begynner endelig å bli resultter! Jeg har slitt med disse ekstra kiloene lenge, selv om jeg har trent mye har det ikke forsvunnet et gram gjennom hele sommeren. Men nå virker det som om det endeløig har løsnet! Syntes jeg har vært så flink at jeg kjøpte meg en ny bukse idag! Og det hyggeligste av alt, str 40 gikk rett på, faktisk litt for stor i midjen! Og det er en stund siden sist jeg kunne bruke! Nå skal jeg på jakt i klesskapet etter endel av buskene som har vært for trange, kanskje noen av de også er brukandes nå..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kylling Skrevet 6. november 2006 #95 Del Skrevet 6. november 2006 Ned 800 gram siden forrige mandag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Champagnepiken Skrevet 6. november 2006 #96 Del Skrevet 6. november 2006 Skikkelig dårlig helg for meg i trenings- og kostholdsforstand - jeg ble sjuk, lå med feber og halsvondt i to dager. Ergo ingen trening og masse kosemat - men det driter jeg faktisk i når jeg er syk. Får heller bli flink igjen i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BergensAnd Skrevet 6. november 2006 #97 Del Skrevet 6. november 2006 Ned 800 gram siden forrige mandag! ← Goodies Det har gått bedre her etter veinga på fredag da jeg bare hadde gått ned 200 gram på én uke. En liten vekker. Jeg har klart å holde meg i tøylene (nesten), og fortsetter det sånn så er det bare fryd og gammen på fredag. Godt at dere passer på meg Men i dag gav jeg blod ... og sjøl om det stort sett er væsketap, vil det slå ut på vekta? Hva veier en pose med 450 ml blod? Uansett. Det er ikke mye jeg kan gjøre med det, bare huske det når regnskapets dag kommer Jeg har forresten laget en egen blågg på emnet. Se her hvis dere er interessert ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BergensAnd Skrevet 6. november 2006 #98 Del Skrevet 6. november 2006 Ja, en ting til ... Vil bare anbefale denne: Heidis taperblog. Veldig personlig dansk blågg om slanking fra stor størrelse til mindre. Og taper fordi hun taper fett, ikke fordi hun er en taper. Men det spiller sikkert på det samme. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Champagnepiken Skrevet 7. november 2006 #99 Del Skrevet 7. november 2006 Kul blogg, BergensAnd! Godt jobba! Bra dag i går, tok virkelig i så jeg kjente det på de riktige stedene på pilates-en. Var flink med mat også, skikkelig flink. Kommet godt i gang i dag også. 50 minutter rask gange i morges før frokost og morgenstell. Havregryn m ekstra lett melk til frokost, et knekkebrød og et eple til mellommåltid. Supperester fra i går til lunsj (ja, det er litt matfløte i - men bare litt!) og nå nettopp to knekkebrød og et eple til mellommåltid. Blir noe kyllinggreier til middag, tenker jeg. Men det spørs om jeg rekker trene noe mer i dag; det blir visst overtid, og så skal jeg på korpsøvelse i kveld. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BergensAnd Skrevet 10. november 2006 #100 Del Skrevet 10. november 2006 Det har gått bedre her etter veinga på fredag da jeg bare hadde gått ned 200 gram på én uke. En liten vekker. Jeg har klart å holde meg i tøylene (nesten), og fortsetter det sånn så er det bare fryd og gammen på fredag.← Det samme gjentok seg i dag, bare ned minus 200 gram denne uka også. Skjønner det ikke Men jeg kjenner jo virkeligheten: For lite bevegelse i forhold til for mye mat. Men hvordan skal jeg klare å spise enda mindre enn det jeg gjør nå? Jeg som hadde trodd jeg skulle se 71-tallet denne fredagen. Æsj Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå