Gjest # TIRIL # Skrevet 15. oktober 2006 #1 Del Skrevet 15. oktober 2006 I morgen, altså mandag 16 oktober, er den første dagen i resten av mitt liv! Er kjempefornøyd og takknemelig for det livet jeg lever og alle fantastiske folk og dyr som skaper det med meg. Men alle kosestundene har satt "tunge" spor, så nå må det slankes. Ei 24 år gammal gladjente trår til imorgen, og føler noen andre for å henge seg på så : hjertelig velkommen! Her skal det være ståpå vilje og selvdisiplin! (Ikke rom for folk med labert engasjemang og åpenlys fisking etter "det gjør ikke noe at du skjeiet ut i dag- prøv heller i morgen, lille venn"- kommentarer.) Her er plassen for de som virkelig vil gi seg selv årets julegave!! Jeg er klar som et egg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 15. oktober 2006 #2 Del Skrevet 15. oktober 2006 Hiver meg på denne, jeg. Jeg har allerede startet, dommens dag for meg er 20.desember. Da skal vekta vise 70 kg eller mindre. Her er det hard trening og sunt kosthold som gjelder, ingen "snarveier". Hmm.. kanskje jeg må registrere meg igjen her på KG igjen også.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
animelona Skrevet 15. oktober 2006 #3 Del Skrevet 15. oktober 2006 Jeg ønsker å gå ned bittelitt (2-3kg). Er helt vill etter sjokolade og annet snax, og det er først og fremst det jeg vil prøve å slutte med, men har sprukket alle gangene jeg har prøvd til nå! Men henger meg på frem til jul (men i jula må jeg legge "gottefri"-en på hylla)!!! Kanskje det går bedre hvis vi er flere som er med og backer hverandre opp! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Isbiten - ikke innlogget Skrevet 15. oktober 2006 #4 Del Skrevet 15. oktober 2006 Jeg er med! Lurer bare på hvordan jeg skal få tid til å trene. Har sinnssykt lange dager på jobb! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snuppa11 Skrevet 16. oktober 2006 #5 Del Skrevet 16. oktober 2006 Henger meg på her. Har som mål å gå ned 4-5 kg før jul. Allerede godt igang med treningen, men sliter med å få kostholdet på rett spor. Først og fremst søtsuget på kvelden som er problemet, men er samtidig altfor glad i god mat. Jeg vil heller ikke ha noe "du fortjente nok den sjokoladen-prat". Skal man ned i vekt så må man rett og slett ofre en del ting. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lalique Skrevet 16. oktober 2006 #6 Del Skrevet 16. oktober 2006 Blir med her jeg... :-D Vil først og fremst bli sunnere og spise lavkarbo, vet at kuttet jeg ut brød er halve "jobben" gjort Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
animelona Skrevet 16. oktober 2006 #7 Del Skrevet 16. oktober 2006 Hvordan går det folkens!? Føler meg skikkelig motivert nå! Har drukket en halv liter vann til nå i dag, spist C-vitamin og føler meg egentlig skikkelig på topp selv om jeg har mensen (farlig farlig...vanligvis en godkjent grunn for min det til å proppe i meg sjokolade) også har jeg planer om å gå på spinning i ettermiddag etter jobb. I følge instruktøren så forbrenner man kalorier mange timer etter spinningtimen fordi den har så høy intensitet så det er jo supert! Har hatt fløte i kaffen, men kun drukket en halv kopp så hvis jeg ikke drikker mer kaffe i dag så er jeg veldig fornøyd... Hva trener dere og hvor ofte? Er det lurt å feks ta en gåtur før frokost? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest # TIRIL # Skrevet 16. oktober 2006 #8 Del Skrevet 16. oktober 2006 Flotters at noen henger seg på! Fram til nå har jeg gått 10733skritt, og skal trene pilates ikveld. Er student, så på dagtid blir det nødvendigvis litt rolig. Vekta viste 90kg idag. Den vekta skal NED! Jeg skal bli fin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 16. oktober 2006 #9 Del Skrevet 16. oktober 2006 Hei, jeg har fortatt ikke registrert meg... (Skal få rotet meg til å gjøre det snart...) I dag har jeg spist bra, havregrøt til frokost, salat og en grov brødskive til lunsj, en liten porsjon laks samt masse grønnsaker til middag og frukt som mellommåltid. Jeg gikk til og fra skolen ( ca 30 min hver vei) og har trent step i en time. Jeg har holdt på i litt over tre uker, og jeg har gått ned rundt ett kilo hver uke. I tillegg begynner jeg å merke at buksene har blitt betraktelig løsere i midjen. Huden har blitt bedre, kvisene er så godt som borte og jeg synes at huden også på lårene har blitt adskillig bedre. Jeg har veiedag på fredager, så jeg håper også denne uken gir resultater. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lanyah Skrevet 16. oktober 2006 #10 Del Skrevet 16. oktober 2006 (endret) Jeg vil ògså være med! Har gått ned 5 kg., skal ned til 60, så har 5 kg. igjen! Kanskje jeg ògså skal begynne med veie dager..., er så dumt å veie seg hver dag...! Jeg begynner forresten for skikkelig idag! Spiste nemlig pizza sent igår...! Endret 16. oktober 2006 av Lanyah Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 16. oktober 2006 #11 Del Skrevet 16. oktober 2006 Vei deg en gang i uka, på samme tidspunkt,f.eks om morgenen før du har spist. Vet det der med å gå på vekta hver dag, har hatt tendensen jeg å..... Og da blir man så innmari fokusert på vekt. Om jeg da hadde gått opp 150 gram fra dagen før turde jeg knapt å spise resten av dagen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest -eline- Skrevet 16. oktober 2006 #12 Del Skrevet 16. oktober 2006 Vil gjerne være med jeg og. Har tidligere gått ned 30 kg, men har ikke klart å bli kvitt de siste 3-4 kiloene, og etter å ha holdt vekten i etpar år så har jeg nå gått opp etpar kilo de siste månedene. Har vært så altfor lett å kjøpe litt sjokolade, og i tillegg har jeg bodd uten skikkelig kjøkken slik at normal matlaging har vært umulig Men nå er jeg i gang igjen, har lyst til å bli kvitte disse ekstra kiloene en gang for alltid! Meldte meg inn i Somebody i går, det har hjulpet meg før, og hadde tenkt å melde meg inn i OSI i morgen, men så så jeg at de selger vinterkort (halvpris) fra lørdag av, så da tenker jeg at jeg heller låner hunden til svigersøs og går meg noen lange turer denne uka. Har etpar treningsvideoer jeg kan sette på også. Vet ikke hvor mye jeg kan regne med å gå ned til 20. desember (dagen jeg drar hjem til jul), men jeg vet at de første kiloene kommer til å gå fort så det burde være mulig å gå ned hvertfall 5 kg til jul. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lanyah Skrevet 16. oktober 2006 #13 Del Skrevet 16. oktober 2006 Vei deg en gang i uka, på samme tidspunkt,f.eks om morgenen før du har spist. Vet det der med å gå på vekta hver dag, har hatt tendensen jeg å..... Og da blir man så innmari fokusert på vekt. Om jeg da hadde gått opp 150 gram fra dagen før turde jeg knapt å spise resten av dagen! ← Ja, det er nett sånn det er...! Jeg vet ikke hvilken dag jeg skal ha veie dag, kanskje hver fredag jeg ògså...! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sesi Skrevet 16. oktober 2006 #14 Del Skrevet 16. oktober 2006 Jeg begynte ny slankerunde i dag. Har tidligere gått ned nesten 20 kg, men jojoen har slått til hos meg så nå er jeg nesten tilbake til utgangspunktet. (vekten holdt lenge, men det er to faktorer som har "ødelagt" for meg) Men nå er jeg igang igjen, og gleeeeder meg til å komme inn i alle klærne mine igjen. (Har bare to bukser som passer....) Jeg gjør det ved å spise Grete Roede mat. Godt og variert. I første omgang skal jeg ikke trene så mye (er for lat akkurat nå) men håper å komme igang med et program på treningsstudio om et par uker. Jeg glemte å veie meg i dag :himle: men jeg veier ca 74kg tipper jeg, og målet på lang sikt er 60kg. *regneregne* - da ønsker jeg å nå målet mitt innen...31. januar! Jeg skal møte februar som slank og fin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flo* Skrevet 16. oktober 2006 #15 Del Skrevet 16. oktober 2006 Slenger meg med. Har gått ned 7 kilo siden 21.august ved hjelp av å legge om til lavkarbomat. Begynte å trene i dag. Ikke en trening for å forbrenne men dog. Dette er en treningsform for å styrke rygg og magemuskulatur så om ikke annet blir kanskje siluetten finere Mitt mål er å gå ned 9 kilo til. Tror ikke det er realistisk at jeg klarer det på 70 dager men tar det som det kommer. Lykke til alle sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest # TIRIL # Skrevet 17. oktober 2006 #16 Del Skrevet 17. oktober 2006 Besøk i kveld, så da ble det ikke de stegene jeg skulle ha gått. Det skulle jeg ha gjort på forhånd! Spiste frukt istede for snop. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest # TIRIL # Skrevet 17. oktober 2006 #17 Del Skrevet 17. oktober 2006 Ble 7492 steg idag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
animelona Skrevet 17. oktober 2006 #18 Del Skrevet 17. oktober 2006 Spiste frukt istede for snop. ← Så bra! Spiste nøtter i stedet for snop i går og skal gjøre det i dag også! Har ikke trent i dag, men har gått en del så jeg har fått litt trim likevel! Drakk brus i stad da... Glemte meg rett og slett... Hvor "strenge" er dere med dere selv egentlig? Har dere kuttet ut alt snop/brus eller spiser dere litt innimellom (helger/fester osv)? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pimbila Skrevet 17. oktober 2006 #19 Del Skrevet 17. oktober 2006 Kan jeg også få bli med i klubben? :-D Skal ned 5 kg til jul, tenkte jeg. Skal vi ha faste veiedager, eller ordner vi oss hver for oss og heller bare skriver inn hvordan det går med oss? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lanyah Skrevet 18. oktober 2006 #20 Del Skrevet 18. oktober 2006 Kan jeg også få bli med i klubben? :-D Skal ned 5 kg til jul, tenkte jeg. Skal vi ha faste veiedager, eller ordner vi oss hver for oss og heller bare skriver inn hvordan det går med oss? ← Vi skal ned like mye! Hvordan gjør du det?... Jeg skal egentlig ha faste veiedager på fredag, men off..., jeg veier meg innimellom ògså..., i håp om å ha gått ned! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå