smile Skrevet 9. november 2006 Forfatter #381 Skrevet 9. november 2006 Der er det nok mye fint å velge i ja... Huser ei venninne som fikk barn for noen år siden ble ganske overrasket da hun oppdaget at det fantes årsmodeller og trendy merker på barnevogner også ← Årsmodeller ja! Det er jo ikke så stor forskjell på de tror jeg.... Er ikke helt inne i gamet, begynte jo nå! Åh.. Du må legge ut link over barnevognene du ser på da... *nyfiken* ← Hm ja... Er ganske tradisjonell vi. Må ha ei vogn med røffe hjul når jeg skal trille rundt på traktorveien her på landet vettu Vi snakker vel om å kjøpe brukt. Tenkte å høre med veninna mi som har en som ligner veldig på denne Men hva er egentlig praktisk??? Kombivogn, duo, bagvogn??? Blir litt forvillet jeg. I forhold til kombivogn snakket vi om at det var praktisk med bagen som vi bare kan ta inn og ut når vi er borte og skal bare raskt innom en plass.... Men dette er vanskelig!!!! Så også på noe sånt :brio eller denne men den så litt kortere ut i bagen og det er litt dumt.
Vannmelon Skrevet 9. november 2006 #382 Skrevet 9. november 2006 Der er det nok mye fint å velge i ja... Huser ei venninne som fikk barn for noen år siden ble ganske overrasket da hun oppdaget at det fantes årsmodeller og trendy merker på barnevogner også ← Ok.. Visste ikke det jeg heller. Man lærer så lenge man lever. Men når det er det på brudekjoler, er det vel ikke så rart.
Vannmelon Skrevet 9. november 2006 #383 Skrevet 9. november 2006 Nei - barnevogna er en '98modell, da, men den har ikke gått så langt. Bare 20000.
Daria Skrevet 9. november 2006 #384 Skrevet 9. november 2006 Det var veldig ukjent for meg også, fram til hun fortalte det. Trodde en vogn var en vogn jeg... Overlater forøvrig til uri å komme med gode utsagn om hva som er mest praktisk
Vannmelon Skrevet 9. november 2006 #385 Skrevet 9. november 2006 De så jo fine ut de barnevognene dere hadde sett på. Ikke begynt å tenke så langt, vi.
Gjest marthepia Skrevet 9. november 2006 #386 Skrevet 9. november 2006 Hellu Å hva er dine planer for dagen? Er du kommet langt på vei nå?
Kakao Skrevet 9. november 2006 #387 Skrevet 9. november 2006 Hehe, jeg har ikke turt å forville meg inn i barnevognjungelen, enda. Jeg aner ikke forskjellen på de ulike typene, enda. Tror jeg må begynne med det, og så finne ut hva som er fordeler og ulemper. Har litt lyst til å kjøpe brukt, for det koster jo ganske mye. Er mer gira på å kjøpe masse søte klær. Ikke så nøye at vogna er brukt. Hvordan ligger det an med den gravide magen din? For min har vært ganske stor på kveldstid, for så å bli helt flat neste morgen. Men i dag var den sånn "kveldsstor" om morgenen, også! Gøy! Ønsker deg en fin kveld!
smile Skrevet 9. november 2006 Forfatter #388 Skrevet 9. november 2006 Hellu Å hva er dine planer for dagen? Er du kommet langt på vei nå? ← Er jo sykemeldt så det er lite planer. Sitter her da! Tenkte kanskje jeg skulle :lese: litt i ei bok men ikke kommet så langt. Godt å ikke planlegge for mye og ikke kan jeg gjøre noe heller. Lurte på å stikke til ei venninne og sitte i sofaen hennes istedet for å sitte i min Er vel 11+1 i dag. Så det er ikke så langt enda, men det hjelper på! Hehe, jeg har ikke turt å forville meg inn i barnevognjungelen, enda. Jeg aner ikke forskjellen på de ulike typene, enda. Tror jeg må begynne med det, og så finne ut hva som er fordeler og ulemper. Har litt lyst til å kjøpe brukt, for det koster jo ganske mye. Er mer gira på å kjøpe masse søte klær. Ikke så nøye at vogna er brukt. Hvordan ligger det an med den gravide magen din? For min har vært ganske stor på kveldstid, for så å bli helt flat neste morgen. Men i dag var den sånn "kveldsstor" om morgenen, også! Gøy! Ønsker deg en fin kveld! ← Nei jeg begynte i dag. Ganske gøy! Visste at det er årsmodeller ja. Såpass har jeg fått med meg av de rundt meg. Greit å finn eut fordeler og ulemper men det kommer vel litt an på bruken også. Tenker ift hvilke veier man går på, om man evt bare går på kjøpesenter=små hjul, skal man ha bag som en del av vogna....?? Ja ikke vet jeg... Tenker å kjøpe brukt vi også! Magen min har blitt jevnere og litt finere om jeg skal si det selv. Men den er ikke flat om morran som den var før nei. Det er det en stund siden den har vært. Om kvelden er det ganske vanskelig å skjule at jeg er gravid, synes jeg da. Men nå skjuler vi det ikke snart. Regner med det blir offentlig i løpet av helga.
smile Skrevet 9. november 2006 Forfatter #389 Skrevet 9. november 2006 Nei - barnevogna er en '98modell, da, men den har ikke gått så langt. Bare 20000. ←
Kylling Skrevet 9. november 2006 #390 Skrevet 9. november 2006 tilbake! Ha en fin dag videre - uansett hvem sin sofa du blir sittende i!
smile Skrevet 9. november 2006 Forfatter #391 Skrevet 9. november 2006 Takk kylling! Ja vi får se.... Litt sosial kontakt skader vel ikke
smile Skrevet 9. november 2006 Forfatter #392 Skrevet 9. november 2006 Nå vet vi at snekker'n kommer over helga og jeg har bestem malingsfarge på badet så nå er det håp om at det blir ferdig før jul! Hadde kanskje vært lurt å bestille rørlegger til neste uke også da kanskje. Det må jeg huske i morra!
Gjest uri Skrevet 9. november 2006 #395 Skrevet 9. november 2006 Overlater forøvrig til uri å komme med gode utsagn om hva som er mest praktisk ← Algright... No ska du høyra..... Nei altså.. Jeg tror igrunn jeg blir ganske kjip å høre på når det gjelder dagens barnevogner... Vi fikk barnevogn før 2000, etter det har jo markede eksplodert.. Men.. Jeg må si jeg likte kombivogn.. Kjempegreit iom at vi brukte sikkerhetsnett i bilen, så etter å ha gått tur, og bebissen sov i vogna, var det bare å slenge bagen med bebissen oppi- feste den og kjøre avgårde.. Nå er det vel ikke lov å bruke sikkerhetsnett til bil lengre? :klø: Uansett syntes jeg det var greit da (med kombi), for jentene vårs ble født om sommeren, og dermed sånn halvstore til å sitte litt oppe når vinteren kom, og da var "sportsdelen" god å ha.. Jeg syntes den var lunere enn en tralle til så liten baby.. MEN, nå har jo utviklinga av triller og eksplodert, og det er stor forskjell på da vi kjøpte og nå. Det med komivogn og, er at den er lengre.. Var hvertfall sånn før.. Så vi fikk brukt bagen ganske lenge.. Uansett er jo det med vogn smak og behag.. Men jeg hadde nok valgt kombivogn i dag og..
smile Skrevet 9. november 2006 Forfatter #396 Skrevet 9. november 2006 Ble litt trøtt... Det er vel på tide med en middagslur! Hunden ligger her som et slakt også!
Kakao Skrevet 9. november 2006 #397 Skrevet 9. november 2006 Regner med det blir offentlig i løpet av helga. ←Så gøy da! Litt rart og, sikkert, at alle vet det snart. Vi tenker å si det til søsknene mine på slutten av denne måneden. Ellers, så er det bare foreldrene våre + noen venner som vet.
Vingedama Skrevet 9. november 2006 #398 Skrevet 9. november 2006 Ikke lett å holde seg våken i høstmørket, nei Nå ble jeg trøtt selv....
Frida Frosk Skrevet 9. november 2006 #399 Skrevet 9. november 2006 Hei vennen. Glad jeg har vært bortreist og sluppet dramatikken rundt deg de siste dagene... Så var jeg heller så heldig at jeg fikk komme hjem til de gode nyhetene.
Havfrua Skrevet 10. november 2006 #400 Skrevet 10. november 2006 Ser du har beveget det ut i barnevognjungelen. Ikke lett å bli klok på alt som finnes der ute, jeg rakk å se litt selv men kom vel fram til at jeg rett og slett burde gå i ulike butikker og se litt selv. Lykke til ihvertfall. Så godt at alt stod bra til med spiren din. For en tåpelig kommentar fra den legen.... Du får være flink jente og ta det med ro så stopper nok blødningen opp snart.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå