Gå til innhold

Dagboka mi vel!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei smile!

Jeg har ikke vært innom deg før, men jeg må bare si at det var utrolig herlig å lese at alt sto bra til med spiren din til tross for blødninger! :klem:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Kluet er at den koden må kuttes på en spesiell plass ellers kommer tickeren som signatur og det er ikke lov når vi ikke er supermedlem :(

åh ja :klaske:

DET tenkte jeg ikke på..

Bli supermedlem da :idesmil:

Skrevet
Er jo en time siden jeg spiste middag og nå er jeg sulten igjen... :overrasket:

:ler:

Og verre kan det bli! :tunge1:

Forresten har jeg ikke drukket gløgg (utenom all den du spanderte i fjor ;) ) siden jeg var liten og vred en skitten kjøkkenklut oppi gløggen.. Jeg ville ha den kald fortest mulig :kvalm:

Skrevet

Takk for hjelpa, snille Smile! Der fikk jeg det til, gitt :klem:

Forresten har jeg ikke drukket gløgg (utenom all den du spanderte i fjor ;) ) siden jeg var liten og vred en skitten kjøkkenklut oppi gløggen.. Jeg ville ha den kald fortest mulig  :kvalm:

:ler: God idé!

Skrevet

Innom for å si enda en gang at det er så herlig at alt er i orden med deg og spiren!!!

:klem::klem:

Skrevet

Jeg ble fortalt av min forrige fastlege at SA ikke er gyldig nok grunn for å få akuttime til UL. :sinnatagg:

Men heldigvis virker det som den nye legen min har et litt annet syn på dette.

Man kommer ikke langt i helsevesenet om man ikke gjør en skikkelig innsats selv.

Ha en fin kveld, smile! :klem:

Skrevet
Hei smile!

Jeg har ikke vært innom deg før, men jeg må bare si at det var utrolig herlig å lese at alt sto bra til med spiren din til tross for blødninger!  :klem:

Ja det er veldig koselig! Kjekt at du stakk innom, velkommen igjen!!! ;)

åh ja :klaske:

DET tenkte jeg ikke på..

Bli supermedlem da :idesmil:

For en idè! :ler:

Forresten har jeg ikke drukket gløgg (utenom all den du spanderte i fjor ;) ) siden jeg var liten og vred en skitten kjøkkenklut oppi gløggen.. Jeg ville ha den kald fortest mulig  :kvalm:

Du er jo genial! :eeeh: ... Brukte du en klut som hadde ligget der en uke også eller??? :ler:

Jeg ble fortalt av min forrige fastlege at SA ikke er gyldig nok grunn for å få akuttime til UL.  :sinnatagg:

Men heldigvis virker det som den nye legen min har et litt annet syn på dette.

Man kommer ikke langt i helsevesenet om man ikke gjør en skikkelig innsats selv.

Ha en fin kveld, smile!  :klem:

Huff-synes jo det er litt akutt når den gravide er SÅ bekymret, men de får kanskje ikke inntrykk av det

Skrevet
Innom for å si enda en gang at det er så herlig at alt er i orden med deg og spiren!!!

:klem:  :klem:

Jepp!!! :danse: Det er veldig deilig!

--------

Blør igjen i dag... :( Men det har tross alt roet seg så jeg får prøve å ta det enda mer med ro. Behøver kanskje ikke vaske vaskerommet i dag... :sjenert: Tenkte jeg skulle innom jobben men jeg får heller ringe. Har noe jeg må gjøre for å hjelpe den stakkars vikaren. Men nå må jeg fikse meg en deilig frokost.

Skrevet
:vinke:

Morn, eller god formiddag til deg kanskje?? Godt å se deg på nett i dag! ;) Vi er nok helt sikkert to! :ler:

Skrevet

Jeg må jo være her og passe på at du holder deg i ro. Ingen rydding, vasking eller jobbtur i dag :fy_fy: *streng*

Skrevet

Kjeder seg ikke når man har KG vel... ;)

Skrevet

Nei, nei for all del! Det er jo liv her og da er det straks mer gøy!!! :hoppe:

Men nå MÅ jeg lage meg frokost! :ler: Typisk meg!

Skrevet

Gleder meg plutselig til jul jeg nå!!! Går nok fort til advent!!! :hoppe:

Skrevet

Er ikke mange ukene igjen :)

Skrevet

Nei det går alltid veldig fort!

Og nå sitter jeg og ser på nye barnevogner og drømmer meg helt bort! :hjerter:

Skrevet

Der er det nok mye fint å velge i ja... :) Huser ei venninne som fikk barn for noen år siden ble ganske overrasket da hun oppdaget at det fantes årsmodeller og trendy merker på barnevogner også :ler:

Skrevet

Åh.. Du må legge ut link over barnevognene du ser på da... *nyfiken*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...