Felixa Skrevet 8. november 2006 #361 Skrevet 8. november 2006 Hei smile! Jeg har ikke vært innom deg før, men jeg må bare si at det var utrolig herlig å lese at alt sto bra til med spiren din til tross for blødninger!
Gjest uri Skrevet 8. november 2006 #362 Skrevet 8. november 2006 Kluet er at den koden må kuttes på en spesiell plass ellers kommer tickeren som signatur og det er ikke lov når vi ikke er supermedlem ← åh ja DET tenkte jeg ikke på.. Bli supermedlem da
Gjest uri Skrevet 8. november 2006 #363 Skrevet 8. november 2006 Er jo en time siden jeg spiste middag og nå er jeg sulten igjen... ← Og verre kan det bli! Forresten har jeg ikke drukket gløgg (utenom all den du spanderte i fjor ) siden jeg var liten og vred en skitten kjøkkenklut oppi gløggen.. Jeg ville ha den kald fortest mulig
Vannmelon Skrevet 8. november 2006 #364 Skrevet 8. november 2006 Takk for hjelpa, snille Smile! Der fikk jeg det til, gitt Og verre kan det bli! Forresten har jeg ikke drukket gløgg (utenom all den du spanderte i fjor ) siden jeg var liten og vred en skitten kjøkkenklut oppi gløggen.. Jeg ville ha den kald fortest mulig ← God idé!
Kakao Skrevet 8. november 2006 #366 Skrevet 8. november 2006 Innom for å si enda en gang at det er så herlig at alt er i orden med deg og spiren!!!
Kylling Skrevet 8. november 2006 #367 Skrevet 8. november 2006 Jeg ble fortalt av min forrige fastlege at SA ikke er gyldig nok grunn for å få akuttime til UL. Men heldigvis virker det som den nye legen min har et litt annet syn på dette. Man kommer ikke langt i helsevesenet om man ikke gjør en skikkelig innsats selv. Ha en fin kveld, smile!
smile Skrevet 9. november 2006 Forfatter #368 Skrevet 9. november 2006 Hei smile! Jeg har ikke vært innom deg før, men jeg må bare si at det var utrolig herlig å lese at alt sto bra til med spiren din til tross for blødninger! ← Ja det er veldig koselig! Kjekt at du stakk innom, velkommen igjen!!! åh ja DET tenkte jeg ikke på.. Bli supermedlem da ← For en idè! Og verre kan det bli! Forresten har jeg ikke drukket gløgg (utenom all den du spanderte i fjor ) siden jeg var liten og vred en skitten kjøkkenklut oppi gløggen.. Jeg ville ha den kald fortest mulig ← Du er jo genial! ... Brukte du en klut som hadde ligget der en uke også eller??? Jeg ble fortalt av min forrige fastlege at SA ikke er gyldig nok grunn for å få akuttime til UL. Men heldigvis virker det som den nye legen min har et litt annet syn på dette. Man kommer ikke langt i helsevesenet om man ikke gjør en skikkelig innsats selv. Ha en fin kveld, smile! ← Huff-synes jo det er litt akutt når den gravide er SÅ bekymret, men de får kanskje ikke inntrykk av det
smile Skrevet 9. november 2006 Forfatter #370 Skrevet 9. november 2006 Innom for å si enda en gang at det er så herlig at alt er i orden med deg og spiren!!! ← Jepp!!! Det er veldig deilig! -------- Blør igjen i dag... Men det har tross alt roet seg så jeg får prøve å ta det enda mer med ro. Behøver kanskje ikke vaske vaskerommet i dag... Tenkte jeg skulle innom jobben men jeg får heller ringe. Har noe jeg må gjøre for å hjelpe den stakkars vikaren. Men nå må jeg fikse meg en deilig frokost.
smile Skrevet 9. november 2006 Forfatter #371 Skrevet 9. november 2006 ← Morn, eller god formiddag til deg kanskje?? Godt å se deg på nett i dag! Vi er nok helt sikkert to!
Daria Skrevet 9. november 2006 #372 Skrevet 9. november 2006 Jeg må jo være her og passe på at du holder deg i ro. Ingen rydding, vasking eller jobbtur i dag *streng*
smile Skrevet 9. november 2006 Forfatter #375 Skrevet 9. november 2006 Nei, nei for all del! Det er jo liv her og da er det straks mer gøy!!! Men nå MÅ jeg lage meg frokost! Typisk meg!
smile Skrevet 9. november 2006 Forfatter #376 Skrevet 9. november 2006 Gleder meg plutselig til jul jeg nå!!! Går nok fort til advent!!!
smile Skrevet 9. november 2006 Forfatter #378 Skrevet 9. november 2006 Nei det går alltid veldig fort! Og nå sitter jeg og ser på nye barnevogner og drømmer meg helt bort!
Daria Skrevet 9. november 2006 #379 Skrevet 9. november 2006 Der er det nok mye fint å velge i ja... Huser ei venninne som fikk barn for noen år siden ble ganske overrasket da hun oppdaget at det fantes årsmodeller og trendy merker på barnevogner også
Gjest uri Skrevet 9. november 2006 #380 Skrevet 9. november 2006 Åh.. Du må legge ut link over barnevognene du ser på da... *nyfiken*
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå