Gå til innhold

Dagboka mi vel!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Åh.. Nisse liftagardin hørtes fint ut.. Hvor kjøpte du de hen?

Skrevet

:vinke:

Men du, sist jeg sjekket, var ikke vasking og holde seg i ro helt forenelig... :fy_fy:

Skrevet
Åh.. Nisse liftagardin hørtes fint ut.. Hvor kjøpte du de hen?

Kjøpte de på Hansen og Dysvik. Ikke overdrevent med nisser på men i sån fin grovlin-farge i bunn med mørke røde striper på tror jeg...Husker ikke helt, det er jo snart et år siden!!! Kjekt med salg! Tror de kan bli ganske fine i de smårutete, gammeldagse vinduene våre!

Så de hadde begynt å få inn litt julestoff på H&D nå igjen. Mulig de har noe av det samme.

Men du, sist jeg sjekket, var ikke vasking og holde seg i ro helt forenelig... :fy_fy:

Var det ikke??? :sjenert: .... Du har jo ikke vørt her i dag og underholdt meg jo! Trafikk på jobben?

Skrevet

Her har det også vært skravling i dag! Lett å se at du ikke har vært på jobb ja! :ler:

Skrevet
Var det ikke??? :sjenert: .... Du har jo ikke vørt her i dag og underholdt meg jo! Trafikk på jobben?

Nei, nettverkskabelen til skolebiblioteket hadde røket :overrasket::sur:

Skrevet

De hørtes kjempefine ut.. Jeg har lett sånn etter liftgardiner jeg kan ha i kjøkkenvinduene til jul, uten for mye mønster på!

Hansen og Dysvik hørtes ikke så kjent ut :forvirret: tror jeg må underøke litt i bedriftskatalogen.. Kan jeg virkelig ha gått glipp av noe?!?! :overrasket: :klø:

Skrevet

Her har det også vært skravling i dag! Lett å se at du ikke har vært på jobb ja! :ler:

hm...ja.... Men har vel ikke greid å ta det helt med ro allikevel.....

Nei, nettverkskabelen til skolebiblioteket hadde røket  :overrasket:  :sur:

Jøss, ikke at jeg har peiling på sånt men.... :ler:

De hørtes kjempefine ut.. Jeg har lett sånn etter liftgardiner jeg kan ha i kjøkkenvinduene til jul, uten for mye mønster på!

Hansen og Dysvik hørtes ikke så kjent ut  :forvirret:  tror jeg må underøke litt i bedriftskatalogen.. Kan jeg virkelig ha gått glipp av noe?!?!  :overrasket:  :klø:

Tror de blir ganske bra. Orker ikke glorete, knall julerøde gardiner. Hansen & Dysvik??? :klø: Er det bare her på østlandet kanskje??? Rart!

Se her, det ser ikke ut som om det er noe i nærheten av deg nei....

Skrevet

Det var forresten ei skrekkelig dårlig hjemmeside!

Skrevet

Nei, de er ikke her :sur:

Den nermeste butikken var på Jørpeland.. Det tar vel en liten times kjøring til ferje kaien, så 10-20 min med ferje og så 20 min kjøring.. Blir litt langt det tror jeg..

Skrevet
Nei, de er ikke her :sur:

Den nermeste butikken var på Jørpeland.. Det tar vel en liten times kjøring til ferje kaien, så 10-20 min med ferje og så 20 min kjøring.. Blir litt langt det tror jeg..

Da er det vel neppe verdt det. Så spesiell er ikke den butikken akkurat!

Skrevet

Det utropstegnet ditt... Lagde en sånn ticker, men har ingen peiling på hvordan jeg skal få tak i den. Lagre og sånn. Så bare det var tre slags koder der. Noen gode tips?

Skrevet
Det utropstegnet ditt... Lagde en sånn ticker, men har ingen peiling på hvordan jeg skal få tak i den. Lagre og sånn. Så bare det var tre slags koder der. Noen gode tips?

Jepp etter litt strev og om og men har jeg fått det til! Eh-la meg se.... må bare inn på sida...

Skrevet
Da er det vel neppe verdt det. Så spesiell er ikke den butikken akkurat!

Nope! Da får jeg heller fortsette å lete på de andre interiørbutikkene her, og imellomtiden ta til takke med de julegardinene jeg har! :)

Skrevet

Du kopierer koden, og limer den inn i enn eller annen boks som er i kontrollpanelet.. Husker ikke helt hva boksen het akkuratt nå

Skrevet

Inne på kontrollpanelet, så signatur. og der er en "boks" som her IMG.

Trykk på den, og da popper det opp et vindu der du limer inn koden du fikk!

Skrevet

Okei, vannmelon, Skal prøve å forklare. Bruk den midterste kolonnen (ruta) Du skal kopiere deler av denne teksten. Marker fra der det står: http for andre gang (andre linje hos meg) avslutt etter img og ikke ta med avslutningsklamma etter img. Kopier dette. Gå over i ditt kontrollpanel og endre signatur, lim inn dette i URL-kode. Da tror jeg det funker.

Skrevet
Du kopierer koden, og limer den inn i enn eller annen boks som er i kontrollpanelet.. Husker ikke helt hva boksen het akkuratt nå

Kluet er at den koden må kuttes på en spesiell plass ellers kommer tickeren som signatur og det er ikke lov når vi ikke er supermedlem :(

Skrevet

Har kjøpt gløgg jeg.... Det kan bli godt. Er jo en time siden jeg spiste middag og nå er jeg sulten igjen... :overrasket:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...