Gå til innhold

Laparoskopi


~Capricorn~

Anbefalte innlegg

Det har gått veldig bra! Har skrevet noen innlegg om det i dagboken herfra og utover.

Ingen smerter utover at jeg har vært litt øm nederst i magen og jeg har heller ikke hatt noen blødninger. Det har tydeligvis skjedd en del fremskritt siden sist jeg ble undersøkt på denne måten, så dette var absolutt ingenting å grue seg for!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har blitt innkallt til forsamtale for lap i morgen.

Gynekologen sendte henvisning for en uke siden, så her har det gått fort i svingene... :)

Men det er ganske spennende...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det vanlig å ha med seg mannen på for samtale?

Eller virker det helt rart?

Er egentlig samme for meg, men litt teit om han tar seg fri hvis han strengt tatt ikke trenger å være der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det vanlig å ha med seg mannen på for samtale?

Eller virker det helt rart?

Er egentlig samme for meg, men litt teit om han tar seg fri hvis han strengt tatt ikke trenger å være der.

Det blir ikke helt det samme men...

Vi dro begge to på siste GU, jeg gikk inn først og sa at han var med og gjerne ville ha info han også og så sa gynekologen at han kunne komme inn med engang. Vi snakka litt og så gikk han ut mens jeg ble undersøkt.

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han trenger ikke å være der hvis ikke det er noe dere ønsker begge to. Det er egentlig ikke noe annet enn en vanlig GU med innvendig ultralyd. Jeg må si at jeg egentlig lurte litt på hva som var poenget med det hele... :sjenert:

Jeg tror han vil ha større glede av å lese informasjonen du mottar fra sykehuset sammen med innkallingen til selve lap'en.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok ikke med mannen og var glad for det når jeg hadde vært der.

Han hadde jo ikke noe der å gjøre..

Sa ja til at det var med en student på undersøkelsen. HUn så ut som hun heller ville dø enn å være der. :ler: Stakkars jente...

For meg var det jo ett fett, jeg har vært på endel sånne undersøkelser etter dette sirkuset begynte. ;)

De regner med at jeg kommer inn til lap før jul. Håper virkelig det. Greit å få det overstått.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Godt å høre at det gikk greit! (Nå hadde jeg ikke forventet noe annet da...) :)

Ring og mas! ;) Poengtèr at du kan komme på kort varsel, men husk at lap'en ikke kan gjennomføres hvis du har menstruasjon. Bl.a. av den grunn får de ofte avbestillinger. Forkjølelse er en annen årsak til at lap ikke kan gjennomføres og nå er det jo høysesong.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, har tenkt til å begynne å ringe neste uke :)

I forhold til syklus så ser det ut som andre uke i desember passer perfekt. Så jeg skal gnåle på dem om det..

:sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fått time for lap.. Siste uken før jul..

Kan hende jeg kommer inn tidligere hvis noen avbestiller. :)

Huff, har nesten kuppet denne tråden jeg nå, håper det går greit Capricorn? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, har nesten kuppet denne tråden jeg nå, håper det går greit Capricorn? :)

Det går helt greit det ;)

Så bra du har fått time til lap da :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har de sendt inn innkalling for lap for meg også... men jeg får nok ikke kommet inn før i januar. Kræsjer med sykluser og jul... Så nå leser jeg som bare det på erfaringene der har med lap.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fått time for lap.. Siste uken før jul..

Kan hende jeg kommer inn tidligere hvis noen avbestiller. :)

Tips: Ha julepresangene i boks, for du kan bli ganske støl etterpå, og da orker en ikke å løpe rundt med andre "julegavehandlende monstre"

Jeg hadde hvertfall ikke orket det, jeg lå på sofaen en uke, og var god og støl en uke etter det også.

Men, ikke alle blir sånn, så krysser fingrene for at du blir fort rask og frisk :klem:

Lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tips: Ha julepresangene i boks, for du kan bli ganske støl etterpå, og da orker en ikke å løpe rundt med andre "julegavehandlende monstre"

Jeg hadde hvertfall ikke orket det, jeg lå på sofaen en uke, og var god og støl en uke etter det også.

Men, ikke alle blir sånn, så krysser fingrene for at du blir fort rask og frisk  :klem:

Lykke til  :)

Skriver under på denne jeg ;)

Jeg hadde ikke vært klar for noe jule-shopping akkurat.. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg var på flere timers "seriøs" shopping bare to dager etterpå, men jeg ville ikke ha basert meg på det! Mulig jeg også hadde måttet melde pass en ukes tid hvis det var snakk om julehandel...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...
Annonse

[1] Category widget

Jeg og skal ha lap imorgen!

Men den nye typen de har på Haugesund sykehus, den med lokalbedøvelse :sjenert:

Kunne heller tenkt meg narkose jeg da.. *pysete*

Endret av Bertine
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og skal ha lap imorgen!

Men den nye typen de har på Haugesund sykehus, den med lokalbedøvelse :sjenert:

Kunne heller tenkt meg narkose jeg da.. *pysete*

hi hi, så snodig.. Lykke til da :)

Krysser fingrene for deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...