Gå til innhold

Bare må ha det!


Gjest Sille

Anbefalte innlegg

Gjest Ansjoni

Veldig leit med pusen din :( Kan bare håpe og be at han dukker opp igjen snart!

Hjemmekontor er genialt - i morgen er det min tur :lur:

Kos deg med kaffen :)

Endret av Ansjoni
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skal forresten hente H&M - pakken i dag. Skal forsøke å linke litt senere, dersom noen er interessert.

Dessuten har jeg hoppet på hårpudder-bølgen; det funker som bare søren :tommelsmil: Tror aldri jeg har vært borti noe som gir meg så mye volum i håret, jeg er superfornøyd. Mitt glatte, fine skandinaviske hår har endelig møtt sin overmann ;)

Når lønna kommer på konto har jeg lyst å klippe meg. 5 cm kortere, sånn at det når like under kjeven, og kanskje en skrå pannelugg dersom jeg er crazy nok...?!

New York er ikke et skrinlagt prosjekt. Nå har det seg slik at det muligens åpner seg en mulighet for en jobbreise til de traktene der en gang til neste år, hvis det blir aktuelt, venter vi til da og reiser over begge to. Tenker da å ta fri iallfall to uker i etterkant av jobboppdraget og kanskje farte litt rundt.

Hvis jobbreisen ikke blir noe av (avklares utpå nyåret en gang) kunne jeg tenke meg å reise i mai. Ser for meg at det må være en fin tid, våren er kommet for fullt, uten at det er sprengvarmt i byen.

Har lurt litt på om neste prosjekt bør være å opprette en felles reisekonto hvor vi kan spare en tusing eller to i måneden *ta seg sammen og få det gjort*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig leit med pusen din :( Kan bare håpe og be at han dukker opp igjen snart!

Hjemmekontor er genialt - i morgen er det min tur :lur:

Kos deg med kaffen :)

Takk! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, fortsatt ingen pus? :troest: Krysser fortsatt fingrene for at den dukker opp igjen! :klem:

Pass på at du ikke sliter deg ut med jobb og skole, nå da! Ellers er du ikke alene om å utsette alle oppgaver til sist mulige tidspunkt. :tunge1: Jeg skal levere en oppgave på fredag som jeg ikke har begynt på enda... :flau:

Vil gjerne se hva det er i H&M-pakken din! :Nikke: *alltid nysgjerrig*

Og så spennende med mulig New York-tur! Håper det blir noe av med jobbtur + ferie etterpå. :hoppe: Sånne turer blir jo som regel bra. Det med reisekonto var en god idé - jeg tror jeg skal lufte den tanken for mannen, faktisk! :jepp:

God hjemmekontordag! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

H&M pakken ble egentlig en stor skuffelse. Snittet, fargene og stoffet var ganske annerledes enn det jeg hadde forestilt meg, så derfor beholder jeg bare en brun veske. Tror jeg skal kutte den nettshoppingen helt, blir bare surr med meg, jeg får ikke sendt varer i retur osv. Da er det egentlig bedre å stikke ned på den lokale H&M'en og bare prøve, forkaste/kjøpe på stedet.

Ellers er jeg på min sedvanlige vintersko-jakt. Jeg vil ha et par sorte, lange støvletter i skinn, helst flate, en liten hæl kan aksepteres. Problemet er bare liten fot kombinert med tjukk legg, så det er sjelden jeg finner noe som både ser bra ut og passer. Har ikke tenkt å gi meg så lett, skal ha et skikkelig raid i storbyen om et par uker :) Dessuten blir det naboland-tur om en liten måned eller så, der pleier det av en eller annen grunn alltid å være enklere å finne noe for meg.

Sitter her med grønn te i koppen og sjal rundt skuldrene. Er småfrossen i dag, oh my GOD som det blåste i natt :overrasket: Lå våken og bekymret meg om alt fra bil, diverse annet løsøre, trær, om taket ville holde osv. Heldigvis roet det seg etterhvert, nå siler regnet atter en gang etter en lovende morgen med solskinn mellom et fargerikt løv.

Jeg burde begynne å gjøre litt studierelatert arbeide nå... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Reisekonto har jeg forresten fått opprettet nå *stolt* Så nå legges det opp til NY-tur, dersom alt klaffer. Hvis ikke er det alltids mye annet gøy man kan bruke reisekonto-pengene på :)

Har du forresten vært i NY, itla?

Jeg har fått valgfri dunjakke i gave. Og jeg klarer ikke helt å bestemme meg for hva jeg skal gå for. RAB eller Bergans ligger høyt på lista. Kunne også godt tenke meg å prøve Helsport og Haglöfs modeller før jeg bestemmer meg. Gleder meg til å få en skikkelig varm jakke, skal bli godt å dra den på seg når vinterstormen herjer rundt ørene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, Ansjoni, jeg ser jo at dere til og med planlegger å flytte over there! Det høres ut som en opplevelse for livet :)

Har du noe tips til grei overnatting i NY?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ansjoni
Ja, Ansjoni, jeg ser jo at dere til og med planlegger å flytte over there! Det høres ut som en opplevelse for livet :)

Har du noe tips til grei overnatting i NY?

Det blir nok veldig bra ja. Til San Francisco, verdens vakreste by :hjerter_rundt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurrameghei som det går. Sjelden jeg har vært så bissi som jeg er for tiden, stort sett planer hver eneste dag hele uka, blir ikke helt enig med meg selv om det er en god eller en dårlig ting ;) Er av typen som bare må ha tid til å sulle og stulle for meg selv, uten planer, og det har jeg ikke for tiden. På den annen side gjør jeg masse kult og morsomt :duskedame: , og det er jeg fornøyd med. Det er ikke lenge siden jeg satt her og klaget over lite nettverk i nærområdet, og plutselig har det bare tatt helt av :):) Ah, det føles egentlig sjitdeilig!

Men så er det det med eksamen som ligger og surrer i bakhodet :forvirret: Skal ha første veiledning i morgen, uten å ha skrevet et ord :sjenert: Men er fornøyd med at jeg har valgt oppgave, i det minste :roll: Det må vel ordne seg etterhvert, manjana, manjana...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom ikke å si at ikke lykke kan kjøpes for penger :Hehe: For det var iallefall en lykkefølelse jeg kjente på da jeg prøvde noen lekre skinnstøvletter som jeg fikk over leggen! Oh lykke! Pga. rimelig velutviklet (kremt...) leggmuskulatur, har det alltid vært kjempevanskelig for meg å finne lekre lange støvletter, men endelig :hoppe: Lange, brune skinnstøvletter :hjerte:

Dessuten fikk jeg gjort småærender som jeg endelig fikk tid til i dag; kjøpt ordentlig kvalitetsgavepapir & diverse søte kort (kjekt å ha på lager), kjøpt en presang, kjøpt hårspray (Big Sexy Hair, hun sa det var det sterkeste de hadde på salongen, så nå håper jeg på at det er kraftig nok hold i det), og gått til anskaffelse av et par basistopper som jeg manglet. Fornøyd :)

åh, bra dag dette her, merker jeg. Da jeg kom hjem hadde sambo disket opp med skikkelig god fiskesuppe og blomster til meg som overraskelse :hjerter: Kan man bli annet enn i godt humør av alt dette på en dag? :ler:

I tillegg har det vært en bra dag på skolen, ser ikke ut til at jeg behøver å ha panikk over den eksamensoppgaven, jeg ligger ikke langt bak de andre (som jeg trodde), og jeg har sannsynligvis tenkt mye "riktig" så langt :Nikke::)

Nå vaskes det tøy, har fyrt i ovnen og koser meg med en god kopp kakao mens fotballkampen durer i bakgrunnen. Deilige onsdagen.

Endret av Sille
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, det der høres ut som den perfekte onsdag! Det er herlig med sånne dager midt i uka, særlig når de kommer litt "uventet". :)

Gratulerer med nye støvletter! Finnes det noen bilder av vidunderet? (Vidundrene, kanskje... ;)) Alltid nysgjerrig, vet du!

Og som jeg så jeg ikke hadde svart på over her - nei, jeg har aldri vært i NY, eller USA for den saks skyld. Men det står på planen, vet bare ikke når det blir enda. ;)

Nyt onsdagskvelden! :klemmer:

(Jeg tenkte forresten på deg i dag da jeg var på Gutta på Haugen og så masse varianter av Kusmi-te. :ler:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer med nye støvletter! Finnes det noen bilder av vidunderet? (Vidundrene, kanskje... ;)) Alltid nysgjerrig, vet du!

(Jeg tenkte forresten på deg i dag da jeg var på Gutta på Haugen og så masse varianter av Kusmi-te. :ler:)

:ler: Litt pussig det der, jeg kan også se eller oppleve ting som får meg til å tenke på folk på KG. I dag tenkte jeg forresten på deg og den isen på 7-11, men jeg lot være å se om de hadde den, fristelsen hadde nok blitt for stor.

Har forsøkt å finne link til mine nye støvletter, men finner dessverre ikke. Men fine er de ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tapasen ble en suksess. Spesielt ble dadler med bacon en suksess. Kjøttbollene med bl.a. sitrongress, koriander, hvitløk, vårløk fikk også bein å gå på, særlig med en dæsj satay-saus på. Nam, nam :)

Etter en gåtur i et forrykende flott høstvær og dertil hørende kaffe i solveggen på terrassen, jeg jobbe med eksamensoppgave. Æsj.

Endret av Sille
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Har definitivt hatt et gjennombrudd når det gjelder den eksamensoppgaven. Jeg puster roligere nå, selv om det er mye som gjenstår.

Leiligheten er skinnende ren, takket være snill kjæreste som ryddet og vasket kjøkkenet fra topp til tå samt vasket vinduer både innvendig og utvendig :) Nyvaskede klær er brettet og lagt sammen, og et brød er tatt opp fra fryseren. Jeg er klar for ny uke.

Kjøpte forresten en god te her om dagen, grønn te med goji berry pomegranate (hva nå enn det er) fra Celestial Seasonings.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppskrift på de kjøttbollene? ;)

Goji berries og Pomegranate (granateple). :) Høres veldig godt ut = må testes...

Godt at det går fremover med oppgaven! :klemmer: Jeg sitter her og prøver å skrive "kravet" til masteroppgavesamling, men det går jamen ikke fort...

Snille samboeren din! :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tar du mange studiepoeng? Har du fri bare til forelesningene, eller får du fri til å lese også?

Jeg aner faktisk ikke hvor mange studiepoeng jeg tar dette semesteret :sjenert: Men jeg tar master på deltid, dvs. over tre år.

Jeg har fri til forelesningene, også tar jeg meg fridager innimellom ved behov, blir sikkert litt av det frem mot desember når oppgaven skal leveres. Akkurat nå prøver jeg å få det meste unnagjort i helger og på kveldene, siden det skjer mye på jobb for tida. Men jeg kan i stor grad styre dette selv *bliss* :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...