Cata Skrevet 16. november 2006 #41 Del Skrevet 16. november 2006 Denne midihøna føler seg snart gryteferdig..... Har vært og fått knadd opp stressmuskler i ryggen og føler egentlig at jeg er på vei til å endres fra høne til biff. Bankebiff! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Frk. Grønn Skrevet 19. desember 2006 #42 Del Skrevet 19. desember 2006 *dytte* Har alle Midihøne-medlemmer det bra i førjulstiden? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pialitta Skrevet 20. desember 2006 #43 Del Skrevet 20. desember 2006 Jeg elsker julen! Men herregud så stresset en stakkars midihøne kan bli av alt som må ordnes før jul... God jul til dere alle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snil@ Skrevet 20. desember 2006 #44 Del Skrevet 20. desember 2006 Jeg elsker julen! Men herregud så stresset en stakkars midihøne kan bli av alt som må ordnes før jul... God jul til dere alle ← Helt enig en stakkars midihøne kan jo få infarkt av mindre..... God jul til alle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Frk. Grønn Skrevet 20. desember 2006 #45 Del Skrevet 20. desember 2006 Må ikke glemme å puste ut innimellom God jul alle sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 20. desember 2006 #46 Del Skrevet 20. desember 2006 Lat midihøne her. Gidder ikke stresse før jul. (Singeljul har sine fordeler også ). Julegaver er unnagjort (måtte sendes), og mat til 1. juledag er innkjøpt. Mangler snop og 2. dagsmiddag - muligens i omvendt rekkefølge. Matbutikkene holder åpent i romjula, så jeg skal nok få etterfylt litt da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pialitta Skrevet 22. desember 2006 #47 Del Skrevet 22. desember 2006 Lat midihøne her. Gidder ikke stresse før jul. (Singeljul har sine fordeler også ). ← For meg har det vært enda mer stress å være singel i år - Masse gløggfester og greier man må arrangere og være med på i hytt og pine Men herregud så deilig det skal bli å ligge på sofaen hos mor og far og spise godis mens jeg ser 3 nøtter til askepott! Hurra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Frk. Grønn Skrevet 26. januar 2007 #48 Del Skrevet 26. januar 2007 Lite futt og fart i dene klubben..? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pialitta Skrevet 29. januar 2007 #49 Del Skrevet 29. januar 2007 Veldig lite futt og fart ja... Hva skal vi gjøre med det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå