Gå til innhold

Midihøneklubben


Gjest gjest1

Anbefalte innlegg

Jeg kjente meg ikke igjen i problemene kjempehønene har, og jeg er jo alt for høy for småtuppene (1.70).

Vær med meg om du kjenner deg igjen i noe av dette:

- alle de småe jentene er så søte og nette

- de høye er så flotte

- mens vi, midt i mellom er verken fugl eller fisk eller flo eller fjære

- ikke kan vi pårope oss ynde eller eleganse bare på grunn av høyden

- vi får ikke særfordeler som bedre utsikt på konserter for vi er for lave til det

- samtidig er vi litt for store for at noen syns vi er så små og søte til at vi blir løftet opp av en hjelpsom sjel

- vi får ingen oppmerksomhet som får oss til å føle oss spesielle

Sånn. Nå er bakdelene smurt på. Jeg vil helst ikke være alene her inne, altså.

Så nå lokker jeg med både :blomst::gave::perebrus: til de som melder seg inn. Så kan vi ha fest. :sjarmor:

Medlemsliste i alfabetisk rekkefølge (oppdateres kontinuerlig):

Anneli

Arkana

Aylana

Clementine

Drua

Holly Hobbie

La Luna

Linck

LinKri

Liv

Malama

MissA

Snil@

StineMa

Søt

Xania

Endret av Clementine
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er ogsaa med! Er 173. Men ser paa meg selv som passe hoey, er jo over gjennomsnittet!

Er egentlig fornoeyd med hoeyden min, jeg. Ikke for lav, ikke for hoey! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ca 1.67 elelr 1.68 her.

Og egentlig akkurat passe høy.

(men definitvt altfor lita! Sååå gøy å rpvøe brudekjoler og ikke en eneste en av dem er i passe størrelse, det må til med knappenåler her og knappenåler der, og "bare se bort fra den vingen du har på ryggen, det er fordi den er for stor, og den emrkelige retningen slepet da får er fordi den er for stor, det blir ikke slik på din kjole..." Ja, for da vet jeg hvordan det EGENTLIG vil se ut på meg, ikke snat? De har kjoler i "alle mulige størrelser" på den butikken. Jeg kunne ikke prøve de fleste fordi de var "aaaaltfor store", og de som var de minste de hadde var 1-2 nummer for store likevel. gøy. Og selvsagt for lange også ja, Definitivt for lange)

Men, dette var om høyde, ikke bredde og puppestørrelse. Så jeg får vl nøye med meg at: alle brudekjoler er altfor lange, selv når jeg har på meg (for store) sko med høyere hel enn jeg føler meg komfortabel med. WEE!

(neida, EGENTLIG er brudekjolejakt gøy altså, men når jeg først begynte å tenke på ulemper med min størrelse, så kom jeg på dette. Jeg er for lita til alle kjolene.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flere problemer jeg har erfart som gjennomsnittlig i høyde er:

- når jeg er normalvektig er det ofte utsolgt i min størrelsene når jeg finner et klesplagg jeg liker

- den perioden da jeg hadde lagt på meg og måtte gå opp i størrelse, var buksene passelig i livet, men alt for lange i beina. Skjorter og gensere var passelig rundt, men ermene var for lange.

- om man har føtter i gjennomsnittlig størrelse så er det ofte utsolgt for sko også

- salg er vanskelig, for alt som er passelig var utsolgt før salget begynte

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Jeg melder meg på, jeg er 1,67 m høy. Jeg synes det er en flott høyde. Akkurat passe, og har ingen ulemper (synes jeg da). Folk kommenterer alltid de som er veldig små eller veldig høye, men vi midt i mellom slipper slikt. Og alle klær passer. Jeg er fornøyd jeg. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hører vel til her jeg og, med mine 171 cm. Problemet her er at jeg er relativt tynn også. Bukser er alltid utsolgt i min størrelse for de tar bare inn noen få av de. (27/28 -36)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En høneklubb til?!? Man skal holde tunga rett i munnen for å klare å følge med på alle disse fugleklubbene. (hvorfor må det være høner egentlig? strutser er også fine fugler, og de er attpåtil høyere... og hvorfor akkurat fugler?? :klø:)

Jeg med mine 173 cm så hører jeg egentlig til her inne, men har aldri følt meg som noen midi. Føler at jeg alltid har gått å sett ned på folk. Og jeg er fortsatt den høyeste i gjengen. Kanskje det bare er det at jeg ikke omgås de rette folka? :leteetterhøyevenner:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Frk. Grønn

Mine 1.69 melder seg inn i søsterskapet ;)

Gjennomsnittlig størrelse er et problem ved salg, som du nevner Clementine, men ellers trives jeg veldig godt med denne høyden. Ikke for lav og ikke for høy :)

Men så veldig eksotiske er vi vel neppe, hehe :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

:vinke:

169cm her. Sammen med høye folk føler jeg meg lita, og ved småfolk krøker jeg meg sammen. Selv synes jeg at jeg er akkurat passe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette syns jeg passer fint.. Til enhver høneklubb :)

Liten? Jeg?

Langtifra.

Jeg er akkurat stor nok.

Fyller meg selv helt

på langs og på tvers

fra øverst til nederst.

Er du større enn deg selv, kanskje?

:smilyblomst:

Endret av Søt
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får jeg være med? Er 168. Er vel egentlig fornøyd med høyden min. Men den er som du sier sånn midt i mellom. Kjenner meg faktisk igjen i noen av problemene med bukser, de blir fort litt lange...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Kan jeg også være med :)

Jeg er 171 høy, kan vel kjenne meg igjen i det de fleste beskriver her egentlig. Men det var et større problem før.. Er ikke så mange år siden jeg begynte på ungdomsskolen, som den høyeste av alle nesten, men har ikke vokst siden, og nå føler jeg meg egentlig passe.. De fleste har nådd meg igjen nå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...