Gjest Gjest Skrevet 14. oktober 2006 #61 Skrevet 14. oktober 2006 ... så du mener man ikke skal stole på hva frøken sier? man kan vel ta ungene ut fra skolen da og lære dem selv? ← Ærlig talt! Du kan umulig være moden nok til å være mor!!
Gjest Gjest Skrevet 14. oktober 2006 #62 Skrevet 14. oktober 2006 Guri så slemme folk er i denne tråden. Du og læreren hadde en avtale og busssjåføren kjørte kun på ca 10 barn? Hvor vanskelig kan det være for han/henne å gjøre som en annen bussjåfør hadde gjort i et tidligere svar nemlig å spørre: vet du hvor du skal av? En oppmerksom og flink bussjåfør burde se litt ekstra etter en liten 5-åring som er på bussen alene for første gang. Å kjøre skolebussen er jobben hans så han bør være vant til småunger som kanskje ikke helt vet hvor de skal.
Gjest Gjest Skrevet 14. oktober 2006 #63 Skrevet 14. oktober 2006 Guri så slemme folk er i denne tråden. Du og læreren hadde en avtale og busssjåføren kjørte kun på ca 10 barn? Hvor vanskelig kan det være for han/henne å gjøre som en annen bussjåfør hadde gjort i et tidligere svar nemlig å spørre: vet du hvor du skal av? En oppmerksom og flink bussjåfør burde se litt ekstra etter en liten 5-åring som er på bussen alene for første gang. Å kjøre skolebussen er jobben hans så han bør være vant til småunger som kanskje ikke helt vet hvor de skal. ← Hvordan skulle bussjåføren vite at det var første gang ungen var på bussen? Det er ikke så lett å se det på en unge. Og hvis ungen blir puttet bussen, så -bør- ungen vite hvor den skal av.
Kykkelikokos Skrevet 15. oktober 2006 #64 Skrevet 15. oktober 2006 Ærlig talt! Du kan umulig være moden nok til å være mor!! ← Ja, og det kan du bedømme ut av et lite innlegg på et forum. Kanskje du burde starte en slik tjeneste hvor du kan bedømme hvem som er moden nok eller ikke?
Caramba Skrevet 15. oktober 2006 #65 Skrevet 15. oktober 2006 Oi da.. mange bussjåfører her og perfekte mødre som bare ser andres feil!! huff.. Men altså,hun hadde altså plinget. og jeg har ikke vært med henne å kjørt buss fordi frøken mente det var unødvendig siden hun fulgte dem til bussen hver dag.. så jeg mener nå skolen har litt ansvar. sjåføren også, hvis han har så mye annet å tenke på når han er på jobb burde han kanskje holde seg hjemme. og på denne bussen er det kanskje 10 barn og da er det vel ikke så vanskelig å huske hvor de skal stoppe,men det er vel en grunn til at de er bussjåfører.. Men det har da gått bra. hun kjørte buss hjem i dag og da viste jeg henne hvor hun skal plinge. så alt gikk bra. jeg burde jo selvfølgelig ha tenkt på dette før, men mener alikevel skolen og sjåføren har litt ansvar for buss.. Hvis de ikke klarer å kjøre skolebarn får de vel kjøre rutebuss eller turbuss.. ← Du og frøken hadde en avtale om at hun skulle følge på bussen og du skulle hente. Jenta har også plinget så da er det sjåføren som har vært litt uoppmerksom. Fint at det løste seg og at hun har prøvd bussen igjen med litt større hell denne gangen. Det går seg nok til.
Gjest Gjesta Skrevet 15. oktober 2006 #66 Skrevet 15. oktober 2006 Jeg reagerer litt på den utrolig nedlatende holdningen TS har til bussjåfører her jeg.
Gjest Gjest Skrevet 15. oktober 2006 #67 Skrevet 15. oktober 2006 Jeg reagerer litt på den utrolig nedlatende holdningen TS har til bussjåfører her jeg. ← Det er den jeg reagerer på også. Lurer på hvorfor hun sender ungen med bussen, når hun åpenbart ikke stoler på den yrkesgruppen........
Gjest Gjest Skrevet 15. oktober 2006 #68 Skrevet 15. oktober 2006 (endret) Ja, og det kan du bedømme ut av et lite innlegg på et forum. Kanskje du burde starte en slik tjeneste hvor du kan bedømme hvem som er moden nok eller ikke? ← Men i helvete da! Første gangen gikk det heller ikke så veldig bra, og hva gjør hun da i steden for å gå litt i seg selv og spørre om hun kanskje burde ha hatt med ungen på en liten opplæring i det å kjøre buss? Jo, hun henger ut både skole og bussjåfører!! Innlegget er redigert i hht. reglene. Madeline -mod Endret 15. oktober 2006 av Madeline
Kykkelikokos Skrevet 15. oktober 2006 #69 Skrevet 15. oktober 2006 Men i helvete da! Første gangen gikk det heller ikke så veldig bra, og hva gjør hun da i steden for å gå litt i seg selv og spørre om hun kanskje burde ha hatt med ungen på en liten opplæring i det å kjøre buss? Jo, hun henger ut både skole og bussjåfører!! Innlegget er redigert i hht. reglene. Madeline -mod ← Jammen, da er det jo bra at du tydeligvis hadde blitt den perfekte mor da. Så har vi en mindre umoden mamma
Gjest Gjest Skrevet 15. oktober 2006 #70 Skrevet 15. oktober 2006 Jammen, da er det jo bra at du tydeligvis hadde blitt den perfekte mor da. Så har vi en mindre umoden mamma ← Hallo! Noen hjemme? Er ikke snakk om å være perfekt. Det er snakk om å gå litt (bare litt) i seg selv, i steden for å skylde på alle mulige andre! Det er vanskelig å skjønne virker det som.......
Kykkelikokos Skrevet 15. oktober 2006 #71 Skrevet 15. oktober 2006 Det kan godt være at trådstarter trenger å gå litt i seg selv, men det er ikke poenget her. Poenget er at du dømmer en person ut i fra at enkelt innlegg på et forum, og påstår at denne personen ikke er skikket til å være mor. I følge dine bedømmelser er det ingen mødre i dag som er moden nok for å ha barn. Den holdningen du har hører ingensteds hjemme. Du mangler tydeligvis all form for normal høflighet og folkeskikk.
Gjest Gjest Skrevet 15. oktober 2006 #72 Skrevet 15. oktober 2006 Okey, skal følge mitt eget råd og gå litt i meg selv jeg også! Jeg ble bare så utrolig irritert over holdningen ts hadde ang. bussjåfører når hun selv (etter min mening) gjorde den største feilen.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå