Gå til innhold

Miniens memoirer


Minien

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Tacos er jeg glatt med på.

Snus er noe trailersjåfører bruker!

Audi? Synes du sa bil ;) *mobbe* slit'an iaffal!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pøh! Bilen er fin den..

Hvertfall tatt i betraktning at jeg kjørte rundt i en Ford Orion 89-modell som DU kan bli den heldige eier av for 5000 kr! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pøh! Bilen er fin den..

Hvertfall tatt i betraktning at jeg kjørte rundt i en Ford Orion 89-modell som DU kan bli den heldige eier av for 5000 kr!  :ler:

Ford og Audi er uaktuelt her i gården, hehe. Det er litt for tysk begge deler.

Men det kan hende jeg vet av noen som vil ha en Orion om den er litt hel og litt ok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den er litt hel, ja.

Den er pen å se på, og helt strøken inni. MEN det må byttes en del på den for at den skal gå gjennom EU-kontrollen (derfor den lave prisen)..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Send meg noen bilder'a, så kan jeg vise den til han duden. Han er vant til å skru, han kjører tross alt BMW.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

  • 3 uker senere...
  • 1 måned senere...

Hei, Glow!

Koselig å se deg her inne. :) Og takk for seriøst svar på tråden min under seksualitet.

Lenge siden jeg har oppdatert her, ser jeg...

Holder på å lese til eksamen nå - har siste eksamen på onsdag, og da er jeg endelig ferdig med graden min! Er jo i full jobb, men går opp vannvittig i lønn når utdanningen er ferdig. Får bare håpe at jeg står. :)

Ellers er jeg litt ustabil for tida - gråter mye og lett. Aner ikke hvorfor, men har noen sånne perioder innimellom. Tok meg selv i å sippe fordi Linda Grubben la opp, og da Anders Jacobsen vant rennet på lørdag.. Jaja..er vel sånne jentegreier som ikke engang vi jenter skjønner.. :D

Savner kjæresten min. Så han i 12 timer etter at han kom hjem fra ferie, og så måtte han reise på jobb. Pga forskjellige aktiviteter vi har, får jeg ikke se han på en uke igjen. Jeg ante ikke at det var mulig å savne noen så mye - hadde IKKE det problemet med min forrige kjæreste, for å si det sånn...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg prøver også å svare seriøst her inne, men det virker som om det er flertall av useriøse postere. Og det er fryktelig synd, for det fins så mye ressurser der ute.

Når du sier det, så har jeg faktisk byttet pillemerke de siste månedene. Men de sier at innholdet er akkurat det samme..så..jeg vet ikke jeg. Jeg er jo veldig lettrørt til vanlig, men i det siste har det gått over alle støvleskaft... Er jo litt flaut også..plutselig begynne å grine, men ikke ane hvorfor. Og stakkars kjæresten min som er opplært til at når jenter sier det er "ingenting", så er det noe likevel... Prøver så godt jeg kan å forklare at jeg ikke aner hvorfor, men vet ikke om han helt tror meg.

Vi bor ikke sammen enda. Eller...alt er relativt, som de sier. :)

Er vel der 5 dager i uka, og bor hos han når han ikke er hjemme også. Har bare ikke tatt med meg tingene mine enda. Føler liksom at han må spørre, siden det er hans hus...mulig jeg er gammeldags.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg har gått på Diane. Nå har jeg fått noe som heter Feminil.

Ferdig med eksamen...tror det gikk ganske så greit. Men fikk en kjempeutladning med en gang jeg var ferdig. Er dødssliten nå - vil bare hjem og legge meg.

Vi har vært sammen i to år til sommeren. Egentlig så er det ikke noe for sent å flytte sammen det. Men blir jo ikke akkurat yngre med tiden - så hvis man ser på det at det kanskje skjærer seg å bo sammen, så er det jo greit å finne ut av det før man blir eldgammel og kanskje ikke finner seg noen ny.. :ler: Flyttet sammen med min forrige etter to og et halvt år sammen, så er jo vant til å vente..hehe..(da var det dog jeg som ikke ville..)

Men jeg bare føler det så sterkt denne gangen...er kjempeforelsket i ham enda. Samtidig så er jeg litt redd for at det å flytte sammen skal "ødelegge" litt. Ting blir jo fort rutine da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går var han på jobb, så jeg så han ikke i det hele tatt. Han jobber turnus, så han er ikke tilbake før i ettermiddag. Tror nok ikke vi hadde gjort noe spesielt likevel, for han er verdens mest uromantiske fyr. Har til dags dato aldri fått blomster - enda jeg har hintet vilt om det! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns jeg er veldig flink. Men er litt kjedelig å gjøre det gang på gang når man aldri får noe tilbake...

Det går mest i bøker her, da. Han er glad i å lese, så det hender ofte at jeg stikker innom bokhandelen og kjøper med en bok til ham. Har faktisk hendt at jeg har fått bøker også - to ganger, for å være eksakt. Også fikk jeg parfyme av ham da han kom tilbake fra skitur.

Har lenge hatt lyst til å kjøpe roser til ham, men jeg tror vel ikke at gutter liker sånt. Mest egentlig for å gjøre det litt koselig i leiligheten.

Sånn av andre ting jeg har gjort, så kan jeg jo nevne at jeg pusset opp hele stua hans alene når han var borte på militærøvelse. :klappe:

Før jul så lagde jeg en fantastisk julekalender til ham. La ned drøssevis av timer i den, men så falt den veldig i smak også.

Også er jeg veldig glad i å lage mat, så det hender ofte at jeg overrasker ham med treretters middag eller baker noe smågreier.

Har svidd av en god del tusen på å gjøre ting for ham, så litt kjedelig er det jo at han er dårlig på å gjøre sånne ting tilbake. Ikke for det - jeg krever ikke at han skal bruke masse penger på meg. Men en liten oppmerksomhet i ny og ne hadde ikke skadet. Hadde holdt om han plukket en løvetann han fant i veikanten, for den del. :) Det viktigste syns jeg er at han viser at han har tenkt på meg, og at han setter pris på at jeg er der. Er litt redd for at han tar meg litt for gitt, og det er jo ikke bra. Sånn sett så burde jeg jo gjort litt mindre for ham. Men jeg vet jo selv hvor mye jeg liker å bli satt pris på, så derfor gjør jeg sånt med ham. Det henger jo mye sammen med hvordan jeg er. Jeg er en "giver" som liker å gjøre folk glade. Han er forsåvidt også det, men han viser det mer i form av tjenester. Han hjelper til med alt, og stiller alltid opp for alle uten å få noe særlig igjen for det.

Er flau over hvordan familien hans behandler ham. Han stiller alltid opp og styrer og ordner, mens de ikke gidder å gjøre noe for ham. Det er han som alltid hjelper mora si med alt, men når det blir snakk om fordelig av arv når hun faller bort, så kan du banne på at de skal ha akkurat like mye. (OK, det kunne høres ut som at jeg vil at han skal arve alt, men sånn er det ikke. Jeg syns bare han bør få noe igjen for alt han legger ned av timer og penger i å hjelpe henne.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...