Gå til innhold

Kløe i underlivet - yougurt?


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Jeg klør noe så sinnsykt, her om dagen hadde jeg også utslett. Jrg skal til legen,men jeg kan jeg smøre på yougurt i kveld? Naturell altså, og hvordan gjør man det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, det er bare å smøre på. Uansett hvor du klør og hva det skyldes, vil jeg tro at yoghurt naturell kan lindre litt, og skadelig er det i hvert fall ikke!

Flott at du har bestemt deg for å dra til legen. Lykke til! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ville jeg seriøst IKKE smørt på musa asså! Har hørt om folk som har fått mark av det... :kvalm:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I stedet for å smøre gugga i musa ville jeg heller drukket Cultura og/eller yoghurt. Det går jo nedi "systemet" og vil øke ph-graden i underlivet ditt... Men klart - i nøden spiser fanden fluer ;) Er ubehagelig med sånn kløe/svie. Canesten stikkpiller + salve burde hjelpe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fått mark i underlivet av yoghurt naturell? Det må vel være en vandrehistorie????

Tror jeg leste om det i en spørrespalte i et blad... :roll: Men det er jo mat! Yohurt som ikke stå i kjøleskapet blir jo sur og lukter vondt... Kan vel ikke være bra å smøre det noe som helst sted på kroppen!? :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror jeg leste om det i en spørrespalte i et blad...  :roll: Men det er jo mat! Yohurt som ikke stå i kjøleskapet blir jo sur og lukter vondt... Kan vel ikke være bra å smøre det noe som helst sted på kroppen!?  :sjenert:

Man spiser da heller ikke mat med mark i. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest -bare meg....
I stedet for å smøre gugga i musa ville jeg heller drukket Cultura og/eller yoghurt. Det går jo nedi "systemet" og vil øke ph-graden i underlivet ditt... Men klart - i nøden spiser fanden fluer ;) Er ubehagelig med sånn kløe/svie. Canesten stikkpiller + salve burde hjelpe

-senke Ph-verdien i underlivet......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 år senere...
Gjest Jente 14 år

Jeg så en liten mark nå nettopp ... Det bevegde seg og den var liten kanskje har 0,5 cm x 0,2 cm. Den var lys gul også hadde den svart klump som bevegde seg inni en "posete mark" og jeg ble faktisk redd ! jeg leste på en side at det er en hunn som kommer ut om natta og kryper opp i endetarmen og legger egg i endetarmen .. Jeg ble seriøst redd ! Noen som vet hva jeg skal gjøre ? Er litt redd for å si det til den mannlige legen min :$

Endret av ninuska_
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest uAnonymBruker

Det er jo et kjerringråd for soppinfeksjon og det funker visstnok på mange, så klæsj på, bare ikke putt det tilbake i boksen etterpå :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for avsporinger og epostadresse fjernet fra innlegg,

ninuska_, moderator

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...