Gjest Gjest Skrevet 9. oktober 2006 #1 Skrevet 9. oktober 2006 Jeg klør noe så sinnsykt, her om dagen hadde jeg også utslett. Jrg skal til legen,men jeg kan jeg smøre på yougurt i kveld? Naturell altså, og hvordan gjør man det.
Gjest Gjest Skrevet 9. oktober 2006 #2 Skrevet 9. oktober 2006 Ja, det er bare å smøre på. Uansett hvor du klør og hva det skyldes, vil jeg tro at yoghurt naturell kan lindre litt, og skadelig er det i hvert fall ikke! Flott at du har bestemt deg for å dra til legen. Lykke til!
animelona Skrevet 9. oktober 2006 #3 Skrevet 9. oktober 2006 Det ville jeg seriøst IKKE smørt på musa asså! Har hørt om folk som har fått mark av det...
Scorpina Skrevet 9. oktober 2006 #4 Skrevet 9. oktober 2006 I stedet for å smøre gugga i musa ville jeg heller drukket Cultura og/eller yoghurt. Det går jo nedi "systemet" og vil øke ph-graden i underlivet ditt... Men klart - i nøden spiser fanden fluer Er ubehagelig med sånn kløe/svie. Canesten stikkpiller + salve burde hjelpe
Susannah Skrevet 9. oktober 2006 #5 Skrevet 9. oktober 2006 Fått mark i underlivet av yoghurt naturell? Det må vel være en vandrehistorie???? 2
animelona Skrevet 9. oktober 2006 #6 Skrevet 9. oktober 2006 Fått mark i underlivet av yoghurt naturell? Det må vel være en vandrehistorie???? ← Tror jeg leste om det i en spørrespalte i et blad... Men det er jo mat! Yohurt som ikke stå i kjøleskapet blir jo sur og lukter vondt... Kan vel ikke være bra å smøre det noe som helst sted på kroppen!?
Gjest Gjest1 Skrevet 9. oktober 2006 #7 Skrevet 9. oktober 2006 Tror jeg leste om det i en spørrespalte i et blad... Men det er jo mat! Yohurt som ikke stå i kjøleskapet blir jo sur og lukter vondt... Kan vel ikke være bra å smøre det noe som helst sted på kroppen!? ← Man spiser da heller ikke mat med mark i.
Gjest -bare meg.... Skrevet 9. oktober 2006 #8 Skrevet 9. oktober 2006 I stedet for å smøre gugga i musa ville jeg heller drukket Cultura og/eller yoghurt. Det går jo nedi "systemet" og vil øke ph-graden i underlivet ditt... Men klart - i nøden spiser fanden fluer Er ubehagelig med sånn kløe/svie. Canesten stikkpiller + salve burde hjelpe ← -senke Ph-verdien i underlivet......
Gjest Jente 14 år Skrevet 28. juni 2011 #9 Skrevet 28. juni 2011 (endret) Jeg så en liten mark nå nettopp ... Det bevegde seg og den var liten kanskje har 0,5 cm x 0,2 cm. Den var lys gul også hadde den svart klump som bevegde seg inni en "posete mark" og jeg ble faktisk redd ! jeg leste på en side at det er en hunn som kommer ut om natta og kryper opp i endetarmen og legger egg i endetarmen .. Jeg ble seriøst redd ! Noen som vet hva jeg skal gjøre ? Er litt redd for å si det til den mannlige legen min :$ Endret 28. juni 2011 av ninuska_
Gjest uAnonymBruker Skrevet 28. juni 2011 #10 Skrevet 28. juni 2011 Det er jo et kjerringråd for soppinfeksjon og det funker visstnok på mange, så klæsj på, bare ikke putt det tilbake i boksen etterpå
ninuska_ Skrevet 28. juni 2011 #11 Skrevet 28. juni 2011 Tråden er ryddet for avsporinger og epostadresse fjernet fra innlegg, ninuska_, moderator
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå