Gjest Gjest Skrevet 9. oktober 2006 #1 Del Skrevet 9. oktober 2006 Jeg klør noe så sinnsykt, her om dagen hadde jeg også utslett. Jrg skal til legen,men jeg kan jeg smøre på yougurt i kveld? Naturell altså, og hvordan gjør man det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 9. oktober 2006 #2 Del Skrevet 9. oktober 2006 Ja, det er bare å smøre på. Uansett hvor du klør og hva det skyldes, vil jeg tro at yoghurt naturell kan lindre litt, og skadelig er det i hvert fall ikke! Flott at du har bestemt deg for å dra til legen. Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
animelona Skrevet 9. oktober 2006 #3 Del Skrevet 9. oktober 2006 Det ville jeg seriøst IKKE smørt på musa asså! Har hørt om folk som har fått mark av det... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Scorpina Skrevet 9. oktober 2006 #4 Del Skrevet 9. oktober 2006 I stedet for å smøre gugga i musa ville jeg heller drukket Cultura og/eller yoghurt. Det går jo nedi "systemet" og vil øke ph-graden i underlivet ditt... Men klart - i nøden spiser fanden fluer Er ubehagelig med sånn kløe/svie. Canesten stikkpiller + salve burde hjelpe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susannah Skrevet 9. oktober 2006 #5 Del Skrevet 9. oktober 2006 Fått mark i underlivet av yoghurt naturell? Det må vel være en vandrehistorie???? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
animelona Skrevet 9. oktober 2006 #6 Del Skrevet 9. oktober 2006 Fått mark i underlivet av yoghurt naturell? Det må vel være en vandrehistorie???? ← Tror jeg leste om det i en spørrespalte i et blad... Men det er jo mat! Yohurt som ikke stå i kjøleskapet blir jo sur og lukter vondt... Kan vel ikke være bra å smøre det noe som helst sted på kroppen!? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest1 Skrevet 9. oktober 2006 #7 Del Skrevet 9. oktober 2006 Tror jeg leste om det i en spørrespalte i et blad... Men det er jo mat! Yohurt som ikke stå i kjøleskapet blir jo sur og lukter vondt... Kan vel ikke være bra å smøre det noe som helst sted på kroppen!? ← Man spiser da heller ikke mat med mark i. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest -bare meg.... Skrevet 9. oktober 2006 #8 Del Skrevet 9. oktober 2006 I stedet for å smøre gugga i musa ville jeg heller drukket Cultura og/eller yoghurt. Det går jo nedi "systemet" og vil øke ph-graden i underlivet ditt... Men klart - i nøden spiser fanden fluer Er ubehagelig med sånn kløe/svie. Canesten stikkpiller + salve burde hjelpe ← -senke Ph-verdien i underlivet...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jente 14 år Skrevet 28. juni 2011 #9 Del Skrevet 28. juni 2011 (endret) Jeg så en liten mark nå nettopp ... Det bevegde seg og den var liten kanskje har 0,5 cm x 0,2 cm. Den var lys gul også hadde den svart klump som bevegde seg inni en "posete mark" og jeg ble faktisk redd ! jeg leste på en side at det er en hunn som kommer ut om natta og kryper opp i endetarmen og legger egg i endetarmen .. Jeg ble seriøst redd ! Noen som vet hva jeg skal gjøre ? Er litt redd for å si det til den mannlige legen min :$ Endret 28. juni 2011 av ninuska_ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest uAnonymBruker Skrevet 28. juni 2011 #10 Del Skrevet 28. juni 2011 Det er jo et kjerringråd for soppinfeksjon og det funker visstnok på mange, så klæsj på, bare ikke putt det tilbake i boksen etterpå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ninuska_ Skrevet 28. juni 2011 #11 Del Skrevet 28. juni 2011 Tråden er ryddet for avsporinger og epostadresse fjernet fra innlegg, ninuska_, moderator Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå