Gå til innhold

Juletreteppe


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Hei! Lurer på å brodere et juletreteppe til mamma i julegave. Har funnet ett jeg har lyst til å prøve meg på. Teppet har en diameter på 170 cm. Tror dere dette blir for voldsomt. Litt usikker på hvor store juletretepper bruker å være :sjenert:

Juletreteppe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kommer an på hvor stort juletre hun pleier å ha. For trestørrelsen jeg pleier å ha ville det nok vært alt for stort. (Hadde ikke hatt plass på stuen til et slikt teppe jeg...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar chica. Ble litt usikker nå. Kanskje jeg burde satse på et mindre. Får prøve å finne en lur måte å spørre henne, uten at det vekker mistanke ;)

Gjest: Du får kjøpt det på Lineabroderier Gå inn på nettbutikk, jul og juletretepper :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det med hunder og katter på ser kjempefint ut, men jeg tror ikke jeg rekker å brodere et sånt teppe før jul. Noen som vet hvor mye jobb det er?

Trenger noe å ha under juletreet (skal ha eget tre for første gang).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Madeline
Det med hunder og katter på ser kjempefint ut, men jeg tror ikke jeg rekker å brodere et sånt teppe før jul. Noen som vet hvor mye jobb det er?

Det er mye arbeid. Hvor lang tid du bruker er ikke så lett å si. Det kommer an på hvor fort du broderer og hvor mye tid du kan bruke til brodering hver dag. Jeg har brukt snart 2 mnd og kommer nok til å bruke ca 1 mnd til før det er ferdig. Da har jeg, men noen unntak, sittet med broderiet en stund hver dag. Har du mye tid til rådighet framover kan du kanskje klare det. Hva med å starte broderingen nå og ha som mål at det blir ferdig til neste jul?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke hatt juletreteppe før jeg, og ser ikke ut som jeg får noe i år heller. Finner ingen som er sånn som jeg vil ha de...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...