Gå til innhold

Chic's dager


Chic

Anbefalte innlegg

:tommel: Ok da, litt sliten, har vært oppe siden seks i dag tidlig, vært på jobb og shopping blant annet. Men ellers bra :)

Du da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

6am er uhyre tidlig... ;) Fant du noe fint på shoppingen da? :-D

Var så fæl at jeg skulka fransken idag.. greide rett og slett ikke fjerne meg fra kontorstolen.. ;)

Men hadde en utrolig fin dag i stallen idag :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Misunnelig på livet ditt, det må jeg innrømme. Må være herlig å bo i Frankrike, dog noe ensomt til tider eller? Pga språket og sånt mener jeg?

Milla er så nydelig, må være så utrolig morsomt, men såklart - det er vel en tålmodighetsprøve innimellom også? Har du noen som kan hjelpe deg når du skal begynne å sitte på henne?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, noe å misunne er at jeg kan legge opp dagene omtrent som jeg vil ;) Men ensomt, JA, det er det helt klart til tider.. Kjæresten er en kjempeknupp, men noen ganger er det lixom ikke helt nok... Og føles som om folka i Norge har pretty much glemt meg, bortsett fra familien hører jeg ikke stort... Og språket hindrer meg masse i å bli kjent, eller gjøre endel ting selv...

Milla nydelig ja, syns jeg har vært kjempeheldig med henne, hun er helt herlig å holde på med, som unghest kunne hun vært rimelig mye værre... Men skal vel ikke snakke om det for tidlig ;)

Finner sikkert noen i stallen som kan hjelpe meg når innridingen skal begynnes, men skal snart starte med et prosjekt som kan gjøre innridingen lett som en lek, får se hvordan det går :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hatt en passe dag idag, hjalp først med utleie før jeg dro i stallen. Pratet litt på telefon med kjæresten, så fant vi ut å gå over på msn, men nå har han bare masse problemer med connection, så da sitter jeg her.. skal ringe han snart og si god natt tenker jeg..

Vi skal ha FONDUE ikveld! Romler i magen! hihi! Det er nammenam!

Ser ut til at jeg må hjelpe til med utleie i morgen også, hadde egentlig planer om å bruke lang tid i stallen og prøve meg på et lite prosjekt, men nå blir ikke det noe av :\ Men har fremdeles mandag fri, utsette det til da kanskje :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei der :) Milla er utrolig vakker! Misunner deg hest, har hatt hester i mange år men ikke nå. Fikk helt vann på mølla av å se på Milla bildene :) Nydelig hoppe!

Håper du får en fin natt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Salut Chic - og takk for hilsen i dagboken min!

Heldiggrisen deg som bor i Frankrike - jeg lengter tilbake hver eneste dag. Nå er det altfor lenge siden jeg har vært der også, får se om det blir en tur neste år.

Begynner å glemme fransken også, har ingen å snakke med - og det blir ikke så mange bøker jeg får lest for tiden heller...

Håper du har hatt en fin dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, frankrike er herlig, og tror jeg har havnet på den beste kanten av landet også ;)

Er så utrolig fint, drar i stallen, og har utsikt på Mont Blanc! Merkelig følelse... Masse FLOTT natur her, nesten overveldende ;)

Hvor i frankrike var du? ferie eller lengre opphold?

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I steden for å ta en lang dagbokrunde, så stakk jeg kun innom din :sjarmor: Så nå er jeg vel snart tilgitt for å glemme vel?

Må logge av jeg nå, men tipper noen tusen på at jeg logger på i løpet av kvelden ;)

Ha en fin kveld og flott uke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I steden for å ta en lang dagbokrunde, så stakk jeg kun innom din :sjarmor: Så nå er jeg vel snart tilgitt for å glemme vel?

Må logge av jeg nå, men tipper noen tusen på at jeg logger på i løpet av kvelden ;)

Ha en fin kveld og flott uke.

du er bare helt herlig da ;)

Tilgitt for lenge siden du ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag sov jeg til halv ett. Det er lenge det! Sov ikke så godt da...

Regnevær idag, grått og trist ute!

Er så tafatt om dagen, gidder lixom bare å dra i stallen og sitte her foran dataen, men til og med foran dataen er det kjedelig, føler jeg har brukt ut internett eller noe ;)

Og kjæresten er jo borte, savner han masse! ikke får jeg pratet så mye med han pga tidsforskjellen også, når jeg ikke har fransk så rekker jeg å prate litt med han på ettermiddagen før han må sove... Men når franskkurset er, nei da blir det ikke mye kontakt. Er litt fæl jeg da, og ringer sånn på kvelden her når det er midt på natten der, men har vel lov til det av og til :)

SKal slå ihjel et par timer til nå før jeg skal i stallen. Igår gikk jeg forbi DEN flotte unghesten, skal å titte på han idag, og kanskje komme frem til å spørre bonden om jeg kanskje kunne styrt litt med han? jaja, vi får se :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heisann! Høres litt trist ut uten kjæresten ja :troest:

Nå skal vi rydde og styre her, skal kaste ut en møkkasofa vi var så dum å kjøpe og skal reise på hytta(ja i morgen tidelig da...) og hente den gamle. Den er i alle fall kjempe god å sitte i, den nye er noe dritt!

Så det blir vel ikke så mye nett på meg i dag, eller dvs jeg kan jo overlate alt av arbeid til mannen :sjarmor:

Ha en fin kveld :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, håper du har en fin tur til hytta, jerle :-D

Idag skulle jeg ha fransk. Setter meg på scooteren og durer av gårde. når jeg begynner å nærme meg grensa tenkte jeg på at det skulle være ferie en av de to siste ukene i oktober... stopper, tar opp skoleboka og finner datoene. Det var jo denne uken! Durer tilbake, og nå sitter jeg her. Denne uka kommer til å bli laaaaaaaaaaaang og kjedelig! Ikke fransk, eneste jeg har å styre med er hesten, og ganske begrensa hvor mange timer jeg kan bruke med henne...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ble ikke tur på hytta, men vi er i alle fall kvitt en dritt sofa ;)

Håper du ikke kjeder deg for mye da, du kan jo lese masse fransk og bare bli drit god til skolen begynner på igjen? *føler meg lur nå*

Ha en fin kveld :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ja, frankrike er herlig, og tror jeg har havnet på den beste kanten av landet også ;)

Er så utrolig fint, drar i stallen, og har utsikt på Mont Blanc! Merkelig følelse... Masse FLOTT natur her, nesten overveldende ;)

Hvor i frankrike var du? ferie eller lengre opphold?

:)

Jeg hadde utsikt mot Pyrenéene... Bodde der ett år for å lære fransk.

Håper ikke uken blir så veldig lang for deg da! Men det finnes mange bra bøker å lese, jeg er helfrelst på bøkene til Philippe Djian, kan absoutt anbefales! Særlig 37,2 le matin :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ble ikke tur på hytta, men vi er i alle fall kvitt en dritt sofa ;)

Håper du ikke kjeder deg for mye da, du kan jo lese masse fransk og bare bli drit god til skolen begynner på igjen? *føler meg lur nå*

Ha en fin kveld :klem:

jaja, bra møkkasofaen er ute da ;) hva sitter dere i nå da? ja, tenkte å ha som mål og lære meg (og forstå!) ole brumm boka mi på fransk før neste uke kommer ;):ler: det må da hjelpe litt...

håper du får en fin kveld også :klem:

Jeg hadde utsikt mot Pyrenéene... Bodde der ett år for å lære fransk.

Håper ikke uken blir så veldig lang for deg da! Men det finnes mange bra bøker å lese, jeg er helfrelst på bøkene til Philippe Djian, kan absoutt anbefales! Særlig 37,2 le matin  :)

så gøy da :) lærte du mye på det året? hehe, sliter så fælt med fransken jeg...

Philippe Dijan har jeg ikke hørt om.. hva slags type bøker er det?

Ellers idag, har vært en lang dag.. har sett The Omen, ok slå-ihjel-tid film... Og så har jeg sett Home And Away, spennende der nå (er på de australske episodene...;))!

Deretter trodde jeg det skulle bli en fin kveld, vi skulle få besøk av et vennepar som som regel snakker engelsk og er ganske ålreite, men idag var det bare fransk som gjaldt... koselig middag du... jaja... har en liten downperiode om dagen med fransk, og det å være i frankrike, hardt noen ganger!

Var i stallen også forresten, hadde en leketime med Milla på beitet... Halve tida i alle fall, før gresset var mye mer interessant enn meg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Be de lære seg norsk du! Makan så kjipt det må være at alle snakker et annet språk man ikke forstår.

Neste gang begynner du helt plutselig å snakke fort og masse på norsk, da får du de i alle fall til å lure på hva du sier ;)

Skjønner det med fransken jeg, har hatt det på skolen i 1 år og da ga jeg opp. Fransk er pent å høre på, men jeg tror jeg overlater til andre å kunne å snakke det ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å ja... hva sitter vi på? Vi har to gode stoler, så her sitter vi med hver vår bærbare i fanget. Men du så mye plass vi har fått i stuen :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...