Gå til innhold

Chic's dager


Chic

Anbefalte innlegg

Jepp. Da er jeg på'n igjen! Må jo ha en liten dagbok hvor jeg skriver litt pjatt nå og da!

Kan vel egentlig fortelle litt om hvem jeg er, jeg er 22 år, og bor i Frankrike med kjæresten min, deler leilighet med bror hans og dama til bror hans... Det kan være tøft til tider...

Om dagene styrer jeg mest med å lære fransk, går kurs tre dager i uken, og å ta meg av hesten min, lille Milla, en helt herlig skapning på 1 år!

Endret av Chic
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Spist to mars is idag. Woho... Is er godt... Kanskje jeg skal ta en til... Mens jeg venter på den treige kjærsten min!

JEG VIL HA MAT! Og vi har ikke mat i huset så vi skal sikkert bestille sånn æsjepizza.. Vil heller dra på restaurant jeg.. Som den i nabobyen her, nam nam, raclette, mmmmm....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snakker om ønsketenkning! Nå har vi vært i dusjen og skal bort i nabostedet på restaurant! RACLETTE, HERE I COME!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal være mer iherdig med å lære fransk nå! Gikk liksom opp for meg idag at når snøen kommer (pleier visst ikke komme mye men..) så har jeg et problem med å dra til både stallen og til franskkurs! Ikke går det busser rundt her heller, og altfor langt å gå til begge steder, så må jo nesten håpe på at de andre i huset her kan kjøre meg av og til. Hvis jeg ikke da så fort som mulig klarer å lære fransk såpass at jeg kan ta lappen og komme meg frem og tilbake selv! Jobbe masse mer med fransk fremover i alle fall... Vanskelig dog, men forhåpentligvis, når jeg har basen i språket inne, så klarer jeg meg bedre! Håper jeg får til det iløpet av andre kurset...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har vi endelig ordnet bank til meg her i France! Og heldigvis for meg har de ei som snakker engelsk der, som er min kontaktperson :) Så da har jeg full kontroll, thihi!

Bestilt billett hjem til norge også, drar 10 november tror jeg det var.. Det skal bli fint, møte et par venner, familie, spise norsk mat og sånt...

Store muligheter for at jeg skal bli med kjæresten til USA i desember, da kan jeg jo ta all juleshopping der! Passer jo perfekt :) Ikke bare det, california om vinteren er jo ti ganger bedre enn her ;)

Ny fransktime idag, skal være flink pike og jobbe hardt. *må-lære-språket*

Så er det i alle fall en runde til med kurs i en måned, men deretter blir det værre pga for lite elever i klassen.... Håper det ordner seg innen den tid, vil ikke ha kurs klokken 8 om morningen, eller to timer en gang i uka på kvelden... Liker det kurset jeg har nå, tre dager i uken fra 13 30 til 17 10.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:grine: kjæresten skal dra en dag tidligere til Taiwan! :grine::grine: Under en uke igjen, så må jeg være her en måned uten han, bortsett fra avbrekket når jeg skal fem dager til Norge. :grine: Vil ikke være uten han jeg. *snufs*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Var å hjalp kjæresten idag med utleie.

Det var sådær.... Dama til bror til kjæresten min tåler jeg mindre og mindre egentlig (hun var der). I starten var det OK, vi kunne prate og slikt (halvveis i alle fall), men etterhvert har jeg fått store problemer å takle henne. Hun tar av og til en slik en tone til meg som gjør meg så sint innvendig (uten at jeg sier fra såklart... :sjenert: ), og hele dama bare irriterer meg grenseløst!

Og det blir ikke akkurat bedre av å bo under samme tak heller. Føler at det er lite vits i å prate med henne om det, tenker det er likegreit å bare distansere meg så godt jeg kan. For hvorfor prate med henne, når jeg tenker at jeg rett og slett ikke liker henne? Det kan jo faktisk gjøre hele situasjonen enda værre enn den er...

Værste nå er at jeg må være alene sammen med hun og bror til kjæresten min i en måned nå...

Prøver å få kjærsten til å greie å få oss ut av denne leiligheten, for det er virkelig ubehagelig, de andre merker det sikkert også hvordan ståa er mellom meg og "svigersøster". Men han har så mange innvendinger at jeg vet ikke hva jeg skal ta meg til... ARGHHHHHHH. Med en gang jeg har fått jobb, da er det ingen bønn, da er det rett ut om jeg så må flytte ut for meg selv! Men inntil da, så har jeg jo et problem da, som blir enda værre å takle når kjæresten er på business reisene sine som gjerne kan ta en måneds tid... uff, hva skal jeg gjøre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En kveld foran PC'en.. igjen.. Ikke noe nytt akkurat ;) Men, et par øl og litt musikk gjør susen, da er tiden grei :)

Digger til Pearl Jam - Jeremy, det bringer mange minner tilbake... Er så fint at noen sanger virkelig får deg tilbake i tider som var for en stund-lenge siden :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er meg i dag :

:grine::grine::frustrert::frustrert::sur::sur:

kjæresten er dratt til utlandet :grine::grine: , og jeg vil SÅ GJERNE ha min egen leilighet, tåler dama i huset her MINDRE OG MINDRE FOR HVER TIME :frustrert::frustrert: og jeg blir så sint bare at jeg vet ikke hva jeg skal gjøre med det :sur::sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg vært et par dager uten kjæresten, og hittil har det gått greit, sikkert mye fordi jeg har fått brukt mye av tiden fornuftig, og tatt vekk tankene, som er vel og bra :)

Hatt en KNALL dag i stallen idag, Milla var helt super fra ende til annen! Nå er det andre boller ja :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huf og huff.... jeg Visste det var noen jeg glemte :(

Beklager, det skal aldri skje igjen, jeg lover å alltid huske dagboken din når jeg har dagbok runde!

:troest: synes synd på deg som er uten kjæresten din!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja jeg såg jeg var den første tilå skrive her, glemte bare å kommentere det...

Var faktisk derfor jeg kom inn igjen nå ;)

Men bare vent, en kupper har funnet dagboken din :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

:hoppe: litt jeg også, det hjelper alltid på humøret.

Nå venter jeg bare på at mannen skal bli ferdig på badet, så blir det senga på oss :)

Natta Chic, håper du får sove godt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...