Gjest gjesta Skrevet 9. oktober 2006 #41 Skrevet 9. oktober 2006 Sett i barnehagen: Skive med brunost og kaviar. ← Sett i barnehagen 2: Skive med nugatti og kaviar.. De dagene vi fikk sjokoladepålegg så var det jommen ei som presterte å ha på nugatti og kaviar. Det var visst det beste hun visste.. Jeg grøsser ved tanken enda Min storebror prøvde seg på hybel alene (det varte naturlig nok ikke lenge) - Hveteboller dyppet i soyasaus med salami og servelat
Amanlis Skrevet 9. oktober 2006 #42 Skrevet 9. oktober 2006 Har sett utlendinger som har spist brødskive med brunost og agurk. Logikken var at brunost er en ost. Da må det da passe med grønnsaker på? ← Hehe, følte meg litt truffet her. Jeg liker brunost og agurk og jeg er helt norsk!! Det blir litt friskere på en måte.
Gjest Gjest Skrevet 9. oktober 2006 #43 Skrevet 9. oktober 2006 En dansk venninne av meg serverte fløtepudding (de der runde fiskepuddingene) med bringebærsaus til dessert. Men det verste jeg har hørt om, men ikke smakt er en populær rett i skotske snackbarer. Friytstekt marshbar med pommes frites.
Gjest Yoghurt Skrevet 10. oktober 2006 #44 Skrevet 10. oktober 2006 Sett i barnehagen: Skive med brunost og kaviar. ← en ung Yoghurt syntes dette var veldig godt
Gjest Bøllefrøet Skrevet 10. oktober 2006 #45 Skrevet 10. oktober 2006 (endret) Ler meg i hjel av denne tråden her! Kan ikke komme på noe spesielt ekkelt egentlig, unntatt noe søstrene mine og jeg drev med da vi var små; Vi tok et syltetøyglass og blandet litt av alt mulig vi fant i skapene hjemme, og så blandet vi det godt og smakte på det etterpå (jeg trenger vel ikke si at det aldri ble særlig godt?) F.eks husker jeg at vi hadde blant annet melk, ketsjup, syltetøy og alle mulige rare krydder oppi der + masse annet.. Endret 10. oktober 2006 av *MissA*
Gjest Yoghurt Skrevet 10. oktober 2006 #46 Skrevet 10. oktober 2006 (endret) ^ har hatt noen helt forfedelige kombinasjoner av tre-fire restemiddager men kan ikke huske hva slags da, men huff. Endret 10. oktober 2006 av Yoghurt
Gjest StoreSky Skrevet 10. oktober 2006 #47 Skrevet 10. oktober 2006 Jeg var ytterst sjokka da jeg så ungene hadde på majones og ost (både hvitost og brunost, ikke samtidig da) -men til min store forskrekkelse var det godt! Lag på lag er noen barn tydeligvis liker, kaviar, brunost, hvitost, majones -nam nam.... Har noen restemiddager som jeg ikke gjentar, jeg også. Min datter synes vaffler og oliven er godt- Vaffler er godt, oliven er godt, så da blander man like så godt! ps. brunost og agurk ER godt!
Tristessa Skrevet 10. oktober 2006 #48 Skrevet 10. oktober 2006 Så utrolig kvalm nå! Men inspirert av tidligere innlegg om krydderforvirring: på julekveldene da jeg var liten og lillebror enda yngre, likte han ikke pinnekjøtt og sånt, og fikk dermed servert risengrynsgrøt med smørøye, kanel og sukker. Bortsett fra det ene året, hvor papsen var litt kjapp i svingene og tok boksen det sto "karri" på i stedet for kanel. Stakar lillebror, pirket i maten og syntes det smakte rart...
Gjest Gjest Skrevet 10. oktober 2006 #49 Skrevet 10. oktober 2006 Kjæresten min synes jeg er rar som spiser knekkebrød med leverpostei og salami. Men det er jo kjempegodt
Gjest Gjesta Skrevet 10. oktober 2006 #50 Skrevet 10. oktober 2006 Min kjære søster skulle lage seg en drink (bare vent, det kommer under matretter sanrt). Det startet vel med melk, nesquik og sprit. Sikkert knall. Og så fikk hun den store ideen. Sitronsaft. Hele greiern ble en klumpete erfaring. Den skilte seg i sleipe klumper, noe ala rømme. Bare med en helt forjævlig smak. Det værste var at hun spiste det. Med skje.. ← Baileys blandet med hvitvin gir noe liknende resultat... Ikke godt... Har sett utlendinger som har spist brødskive med brunost og agurk. Logikken var at brunost er en ost. Da må det da passe med grønnsaker på? ← Slår ikke min franske (!) gjest, som sverget til skive med brunost, servelatpølse og agurk. ← Min vennine fra sør afrika likte å spise brunost og salami sammen... (Jæk...) Gjerne ute brød da Verste jeg har smakt er uhell hjemme hos mor. Den gangen hun blandet restene fra kylling gryte og ovnsbakt ørrett... Eller da hun ikke hadde vasket stekepanna etter forrige fiskemiddag og stekte grillpølser i... ÆSJ
Gjest Gjesta Skrevet 10. oktober 2006 #51 Skrevet 10. oktober 2006 Min sambo skulle steke pølser da han bodde hjemme, og mora hans vasket tydeligvis ikke stekepanna for det ble pølser med fiskesmak! Urgh Da jeg var mindre så elsket jeg hamburgerbrød med smør, leverpostei, gulost og sjokoladepålegg Har ikke turt å prøve meg på kombinasjonen i voksen alder...
Trillrund Skrevet 10. oktober 2006 #52 Skrevet 10. oktober 2006 Thousand Island dressing på salaten til vårrull er skikkelig krasj! Og vi har en kamerat som bestilte biff chop suey, men den måtte serveres med pommes frites og ketchup... Det styggeste jeg har smakt er olivenis.... I say no more...
Scorpina Skrevet 11. oktober 2006 #53 Skrevet 11. oktober 2006 Min bestefar eeeeelsket fiskeboller i hvitsaus - med BLÅBÆRSYLTETØY på!! Leeeeekker farge ble det jo også....
Sarah Salamander :-) Skrevet 11. oktober 2006 #54 Skrevet 11. oktober 2006 Typen var tom for sukker og skulle lage grøt. Brukte suketter, Skikkelig dårlig. På drikkefronten er det ikke å anbefale nachspiel varianten av tequila: Tequila med sitronmajones i mangel av sitron.
Rosenrød Skrevet 11. oktober 2006 #55 Skrevet 11. oktober 2006 Morfaren min spiser syltetøy til alt..... Krabbe med plommesyltetøy, nam.....
Gjest Fantus Skrevet 11. oktober 2006 #56 Skrevet 11. oktober 2006 Min mann var for et par år siden svært fattig student og spiste middager bestående av f.eks litt risrester, litt spagettirester, litt potetrester, stekt løk og ketsjup på toppen. Det sklei nå ned...
stikkelsbær Skrevet 11. oktober 2006 #57 Skrevet 11. oktober 2006 På drikkefronten er det ikke å anbefale nachspiel varianten av tequila: Tequila med sitronmajones i mangel av sitron. ← Tequila og sitrontran er heller ikke å anbefale, hvis noen lurte
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 11. oktober 2006 #58 Skrevet 11. oktober 2006 Den siste middagen vi lagde på skolekjøkkenet var IKKE akkurat noen kulinarisk nytelse. Alle rester fra alt vi hadde laget før på året hadde læreren fryst ned, og alt dette skulle vi lage gryte av - og spise med tørre, smuldrete og halvfrosne rundstykker til. Ikke akkurat matglede å spore der...
FantasDick Skrevet 11. oktober 2006 #59 Skrevet 11. oktober 2006 Jeg kommer egentlig ikke på noe som er skikkelig ekkelt. Men jeg har en del kombinasjoner som andre synes er ekkelt. Brødskive med nugatti og hvitost, brødskive med majones, brunost, salami og jordbærsyltetøy. Pommes frites med majones og pepper. Og så eeelsker jeg fisk! Rå, kokt, stekt.. Spesielt tunfisk. Ikke alle er like glad i ånden min da.. Jo, en ting jeg synes var veldig ekkelt før jeg faktisk smakte det er pannekaker med sukker, blåbær og bacon. Det er helt fantastisk!
Gjest ville_vilde Skrevet 12. oktober 2006 #60 Skrevet 12. oktober 2006 Yes, her er t.starter tilbake igjen..jommen klarte jeg det ikke igjen i natt. Fikk ikke sove og våknet rundt 1. Lette i kjøleskapet. Der var det ikke stort som vanlig pluss at jeg ikke ville ha kjedelige brødskiver akkurat da. Resultatet ble som følgende: Vildes nattaeventyr: - masse ihjekokt pasta - cæsardressing -pesto -røkelaks ( klippet i masse skiver med saks) -snøfrisk -mais Kombinasjonen snøfrisk,pesto og cæsardressing tok vel kaka. Blir dyrt etterhvert dette..men fin slankekur
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå