Gjest ville_vilde Skrevet 7. oktober 2006 #1 Skrevet 7. oktober 2006 Min fant sted senest i dag. Kjøpte sånn ferdig cæsarsaltablanding, glemte kylling og tenkte at siden jeg hadde pasta kunne det isteden bli en deilig pastasalat( ) ...resultatet var grusomt. Krutongene ble vasne og spagetthien blandet med knasende salat var..vel ikke akkurat pastasalat sånn jeg forestilte meg det. Har dere gjort noen lignende bommerter på kjøkkenet?
Gjest Deception Skrevet 7. oktober 2006 #2 Skrevet 7. oktober 2006 Tja, ikke akkurat gjort selv, men fikk en gang servert sursøt saus blandet med pesto og rømme. Ikke en god ide.
animelona Skrevet 7. oktober 2006 #3 Skrevet 7. oktober 2006 Jeg kokte røde linser en gang og brukte flere krydder sånn at de skulle få ektra mye smak. Men ett eller annet gikk fryktelig galt og linsene smakte lakris! Måtte bare kaste alt sammen...
hjertesukka Skrevet 7. oktober 2006 #4 Skrevet 7. oktober 2006 Fikk en gang servert viltgryte fra Toro med lakselever oppi.
Gjest Fjellsippa Skrevet 7. oktober 2006 #5 Skrevet 7. oktober 2006 Jeg skulle lage brun saus til kjøttkaker en gang, og bruker å ha litt koriander i. Synes det smakte veldig rart av sausen, og skjønte etterhvert at jeg hadde tatt feil glass. Det var kanel jeg hadde tatt Anbefales ikke.
Gjest Gjest Skrevet 8. oktober 2006 #6 Skrevet 8. oktober 2006 Den verste kombinasjonen stammer fra hybeltida. Blakk og sulten - og måtte ta det som var i skapet. Varmet makrell i tomat, brunet løk, kokte ris - og jeg tror jammen det var gulrøtter oppi også. Sikkert bra, tenkte jeg... Det var det ikke... men jeg ble mett.. på en måte..
monikabrx Skrevet 8. oktober 2006 #7 Skrevet 8. oktober 2006 Jeg lagde stroganof gryte hos en veninnde en gang for lenge siden. Hun hadde ikke sukkerkulør, den ble sjokkrosa! Frista ikke så veldig...
Gjest gjesta Skrevet 8. oktober 2006 #8 Skrevet 8. oktober 2006 Ei utenlandsk dame jeg kjenner skulle prøve seg på norsk mat: Kjøttkaker i hvit saus Det så ikke spesielt godt ut, så jeg var glad at jeg ikke skulle spise der
Gjest Emera Skrevet 8. oktober 2006 #9 Skrevet 8. oktober 2006 Ei utenlandsk dame jeg kjenner skulle prøve seg på norsk mat: Kjøttkaker i hvit saus Det så ikke spesielt godt ut, så jeg var glad at jeg ikke skulle spise der ← Men "motsatt," fiskekaker i brun saus, hadde vi mye da jeg var liten. Faktisk ikke så verst.
Irie Skrevet 8. oktober 2006 #10 Skrevet 8. oktober 2006 Fiskekaker i brun saus er da "vanlig"? I alle fall på vårt middagsbord...
Gjest Lanyah Skrevet 8. oktober 2006 #11 Skrevet 8. oktober 2006 Fiskekaker i brun saus er da "vanlig"? I alle fall på vårt middagsbord... ← Samme her, men jeg liker det ikke!
Gjest Lanyah Skrevet 8. oktober 2006 #12 Skrevet 8. oktober 2006 Verste matkombinasjonen må være pommfri og majones, ketchup på diverse matretter!....
Gjest gjesta Skrevet 8. oktober 2006 #13 Skrevet 8. oktober 2006 Men "motsatt," fiskekaker i brun saus, hadde vi mye da jeg var liten. Faktisk ikke så verst. ← Fiskekaker i brun saus er da "vanlig"? I alle fall på vårt middagsbord... ← Tror det var det hun hadde misforstått litt da.. Ikke greit å holde alle disse kakene og sausene fra hverandre
agbre Skrevet 8. oktober 2006 #14 Skrevet 8. oktober 2006 På hytta en gang skulle jeg ha spagetti. Så hadde jeg igjen rester av surkål som jeg tok ved siden av. Jæk, det smakte pyton!
Gjest graceland Skrevet 8. oktober 2006 #15 Skrevet 8. oktober 2006 Hehehe... Jeg har en gang blandet O'boy med appelsinjuice. Der og da virket det som en utmerket idè. Litt promille innabords...
Cata Skrevet 8. oktober 2006 #16 Skrevet 8. oktober 2006 (endret) Har ingen sånn superstore blundere, men.... Hadde kokt lørdagsrisgrøt og skulle sette meg til å spise. Kanelbøssa var tom så jeg etterfylte og strødde på grøten. Og tok første skje..... Hm, litt rar smak :klø: . En skje til, fremdeles rar smak, men var forkjølet så jeg tenkte smakssansen var litt forstyrret. Etter skje nr. 3 slo det meg at kanelen så veldig mørk ut, så jeg bestemte meg for å sjekke posen jeg hadde etterfylt fra og der sto det ikke "Kanel" men........"Nellik". Er ikke ordblind, men hadde bare sett en bunke N'er, L'er og K'er på posen. Smakskombinasjonen anbefales ikke. Endret 8. oktober 2006 av Cata
Gjest gjesta Skrevet 8. oktober 2006 #17 Skrevet 8. oktober 2006 Min kjære søster skulle lage seg en drink (bare vent, det kommer under matretter sanrt). Det startet vel med melk, nesquik og sprit. Sikkert knall. Og så fikk hun den store ideen. Sitronsaft. Hele greiern ble en klumpete erfaring. Den skilte seg i sleipe klumper, noe ala rømme. Bare med en helt forjævlig smak. Det værste var at hun spiste det. Med skje..
Amanlis Skrevet 8. oktober 2006 #18 Skrevet 8. oktober 2006 Jeg kommer ikke på noen ekle matkombinasjoner i farta, men denne tråden må jeg "abbonere" på.
Gjest gjesta Skrevet 8. oktober 2006 #20 Skrevet 8. oktober 2006 Det jeg har vært borti har bare vært uhell... Sukker i eggerøra og salt på grøten anbefales ikke!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå