Gå til innhold

livet og tidsklemma


liv

Anbefalte innlegg

nei pappaen sier han føler seg litt utilstrekkelig når guttungen hyler sånn, forstår han godt jeg. Med meg godtar guttungen å bare ligge eller være rolig på fanget men så fort han kommer til pappa skal det være action hele tiden.

Han har tydligvis snudd seg da! Litt vel tidlig vel?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, det er vel ganske så tidlig :) Det var vel sikkert ikke bevisst, eller hva tror du?

Tusen takk for kortet med bilde av lille, søte Markus William på!!! :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj, har han snudd seg? Det er ganske tidlig ja. Så kjedelig for pappaen at han hyler sånn, får håpe at han slutter med et ja. Jeg og merker at han roer seg mye fortere hos meg enn hos pappaen når han er urolig. Men det er nok ganske naturlig vil jeg tro.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag var vi på barselgruppe for første gang i dag. Min lille var eldst og han er jo litt over 5 uker!. Vi var 7 stykk og jeg mistenker sterkt at jeg er yngst med mine 25... Var i allefall fire av syv over 35 tror jeg. Men jeg håper gruppen går overens alikevel! Virket som koselige fruer!

Lille knirk sov seg igjennom hele samlingen!

Når vi kom hjem var knirken varm, men termometeret viste 38.0 så jeg bare tok av litt klær og så ved neste måling var det lavere igjen så da gjør vi ikke noe med det. Markus sov dårlig mellom halv re og fem i matt så han og jeg har sovet et par timer på ettermiddagen i dag Deilig ja. Han er en del våken om dagen nå, i dag fra 11 til 15:30.

Nå har mannen kommet fra jobb så da skal vi lage taco.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lille gull har begynt å få en våkeperoide midt på natta :Gjesp: Har hatt de tre siste nettene. Slitsomt! Og så når han får mat så griner han mens han spiser! Hyler og drar i puppen. Begynner å lure på om det ikke er nok mat inni der? Selv om han legger godt på seg da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går seg sikkert til igjen, hvis du ammer ofte :klem: Eller så kan du prøve med amme-te eller havresaftsuppe, begge skal øke melkeproduksjonen, og teen skal i tllegg motvirke luft i babyens mage. Jeg har mye te igjen (den smaker vondt!), du kan godt få den på fredag. Jeg syntes egentlig suppa fungerte bedre, da :Nikke:

Håper dere får sove godt i natt! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har masse melk, det spruter bare han mister taket så det er ikke det. Han spiser så og si hver annen time også så han kan ikke jo ikke få mat oftere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svigermor dukker opp i morgen (dvs mandag) og blir sansynligvis til onsdag. Må nok låne bort datarommet så hun har et sted å sove. Sees etter at hun har dratt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...