Gå til innhold

livet og tidsklemma


liv

Anbefalte innlegg

Ja da er det gått litt over tre uker siden livet ble snudd på hodet og det er på tide med en vanlig dagbok igjen. Livet består fortiden av lille gullgutten vår, mannen og den snille katten vår.

I dag har M og jeg vært på Elkjøp og hentet bilder, har store planer om å få kjøpt et fotoalbum ganske snart og satt inn bildene fra M's tre første leveuker. Må se å gjøre det fort for ellers kommer de til å bli liggende! Tro meg, jeg er fortsatt ikke ferdig med folkehøgskoleåret 97/98, bryllupet eller Rwandaturen til søstern og meg! Sette inn bilder er vel kanskje ikke min sterkeste side ;)

I morgen kommer mamma en tur med sitt stebarnebarn. Ei søt jente som går i 2 klasse. De skal en tur på teknisk museum og så kommer de hit etterpå for å hilse på oss. Jentungen ble forresten storesøster i dag, og jeg stetante til en gutt!

I morgen tidlig skal vi avgårde for å ta ultralyd av M's hofter. Det er mye hoftedysplasi i familien så det er greit med en ekstra sjekk, selv om alt ser bra ut nå da.

Endret av liv
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Legger igjen et lite spor her i den nye dagboka! :)

Koslig å følge med deg og din familie!

Ha en fin helg!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoftene var fine! Så da er alt bare fint i heimen :) Jo så tisset han på legen ;)

Hadde han bare sovnet en time nå så jeg fikk gått over gulvene før Mormor kommer så hadde det vært fint men her er vi lys våkne! Og gulpet akkuratt mamma mellom puppene ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med ny dagbok!

Så koselig å lese om dere, og tenk at han er 3 uker allerede.

Jeg vet akkurat hva du mener i forhold til det med bilder. Jeg har to år med smurfen liggende å flyte jeg, og enda har jeg ikke kjøpt album *dåner*

Håper dere får en koselig helg.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagen startet med en tur til Anne Cath Vestlys avdeling på Ullevål universitetssykehus. Anne Cath Vestlys avdeling er barneradiologisk avdeling. Vi var der for å ta ultralyd av Markus sine hofter for å være helt sikre på at han ikke har hoftedysplasi. Vi fikk henvisning for det er mange i familien som har hatt det. Vel Markus har ikke det :) Og han tissa på slemme mannen som holdt han hardt fast for å ta ultralyden ;)

Så bar det hjem igjen. Markus var faktisk våken fra halv ti til ett! Han en har stadig lenger og lenger våkeperiode midt på dagen.

Ca halv to kom Markus sin mormor med barnebarnet til mammas mann. De hadde vært på teknisk museum sammen med siss og nå var det på tide med litt mat. Vi spiste litt rundtykker, horn og t-briks før vi ordnet med litt bilder og dro ned til byen. Der fant jentungen litt forskjellig på lekebutikken og så dro vi på Egons når klokka var ca 16. Spiste og koset oss før de tok toget kl 17.

Da dro Markus og jeg hjem. Vel hjemme får Markus mat igjen og så er det på tide med ny bleie.. Han hadde bæsjet så mye at det gikkk ighennom bleien, bodyen og strømpebuksen. (bilde i blogg)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:vinke:

gratulerer med ny dagbok!!

ang album så har jeg forsatt ikke blitt ferdig med eldste mann sitt album,og andremann er jeg ikke begynt på enda.. :ler: og nå er de blitt to og fire år.. :overrasket:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker begge to!

Litt godt å høre at det ikke bare er jeg som er treg. Nå må jeg mate litt for vi skal på bytur!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk kjøpt fotoalbum :) og litt annet ;)

Fikk møtt Søndagsengel?, sønnen og moren hennes også. Var en tur på cafe så Leon fikk spist litt grøt! Og jeg kjøpte en brus (vanlig på flaske) og skolebrød, 52 kr takk! Syke priser, 27 kr for et lite skolebrød!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sover.... Tror jeg! Og det i egen seng og ikke i vår! Natt til i dag sov han på plassen til mannen og mannen hadde lagt seg til på sofaen. Han ville ikke risikere å vekke lille gullet ved å flytte han! :hjerte: Og lille gullet sov fra rundt et-halv to til kvart på åtte!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel han sov ikke, og sovna ikke før halv fem... I vår seng ;) Kapitulerte til slutt! Men nå sov han til halv et da! Bare avbrudt av et måltid halv 11

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Fant ikke denne boka før nå jeg ... *skamme meg* Sånn er det når man trykker på mine innlegg i autopilot...

Han vet hvor den gode senga er ja :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mine innlegg-knappen ja, bruker faktisk ikke den i det hele tatt jeg. Om jeg skal sjekke noen av trådene mine så går jeg inn på profilen og velger å se innlegg.

Markus har småsovet mye i dag så jeg er redd det kan bli en lang natt :Gjesp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...