Gå til innhold
Problemer med registrering ved bruk av windows mail (hotmail, live, outlook) ×

livet og tidsklemma

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hei Linkri og Ronja! Koselig at dere stikker innom!

I morgen kommer svigermor, mannens fostermor, og hennes datter. Det kan jo bli spennende! De har aldri vært her før, dvs de var på besøk fro 5 :overrasket: år siden i forbindelse med bryllupet men ellers er det alltid vi som reiser dit opp.

:husarbeid::husarbeid::husarbeid::husarbeid:

Endret av liv
Skrevet

Så kjekt det blir med besøk då!

Vart det mellom terminane likevel då?

Skrevet

fostermor ;) Han andre som bor her nede er yngre og var ikke i fosterhjem.

Skrevet

Hehe, er så masse mødre og fedre hos dåke, så eg klarar ikkje å følgja med.. :tunge1:

Skrevet

Ja det er mormor og mannen, bestefar og fruen, farmor og mannen, og bestemor og goffa ;) (goffa = lokalt kallenavn for fadder)

Skrevet

Mannen min synger mye og når han er på jobb setter jeg på noen av studioopptakene av han. DA bli Markus helt rolig når stemmen til pappa kommer! Sovner ikke men ligger helt rolig og lytter.. Og om det blir litt tempo så begynner han å vifte med armene. Veldig morsomt å se på ja!

Skrevet

Endelig fant jeg deg igjen!

Hadde ikke fått med meg at du hadde ny dagbok jeg da veit du... :sjenert:

:klem:

Skrevet

Velkommen MissS! Hvordan er livet som melkemaskin? ;)

Skrevet

Rekker nok ikke så mye på nett de neste to dagene, dataen står på gjesterommet.

Skrevet
Velkommen MissS! Hvordan er livet som melkemaskin? ;)

Stortrives fortsatt! :)

Lillegutt er kjempesnill, *bank i bordet*, håper det fortsetter sånn!

Skrevet (endret)

En liten sniktitt på Markus i signaturen! Bilde av at han ligger der under dyna si og hører på musikken til pappa!

Endret av liv
Skrevet

Og ein månad i morgon! :overrasket:

Koss går det med deg, liv?

Skrevet

DA har de dratt! Veldig koselig å få besøk! Markus sover, sovna for 20 min siden, men det er 3timer siden ha spiste så han kan i teorien våkne hvert øyeblikk. Regner med at han sovner med en gang etter mat igjen da.

Renselsen har gått over til veldig lett spotting, deilig å slippe de bindene hele tiden.

Annonse
Skrevet

Våknet akkuratt når jeg sendte den meldingen! Og sove etterpå kunne jeg bare glemme. Han sovna nå for tre minutter siden, så bortsett fra en liten overfladisk dupp på tyve minutter så har han så og si vært våken siden 10:30! Det er ca 5 timer det! Lenge for en så liten tass. Men da sover han vel en stund håper jeg. Nå skal jeg legge meg nedpå sofaen litt i allefall. Håper på et par timers søvn! Så skal jeg rydde og ordne litt her etter besøket som var.

Skrevet

Hei Liv!

Koselig å lese om lille gutten din! Han høres ut til å være veldig snill da!

Du får nyte dagene, kikker nok innom for å se hvrodan det går! ;)

:klem:

Skrevet

Ps, for en fin signatur du har!!

Hvordan lager man sånn?

Skrevet

Signaturen er laget i paint shop pro men det er samme muligheter i f.eks photoshop.legger mønsteret over bildet og bruker en eraser med lav opacity for å fjerne kanten.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...