liv Skrevet 17. november 2006 Forfatter #181 Skrevet 17. november 2006 Mannen spiller TROMMER! og gullet sovnet... Det er elektriske trommer da så de bråker ikke så utrolig mye, men en hører de godt..
liv Skrevet 17. november 2006 Forfatter #183 Skrevet 17. november 2006 Han våknet igjen ganske raskt etter jeg hadde skrevet sist melding da. Men han ble helt hypnotisert da pappa'n spilte trommer og Markus begynte å gråte hver gang jeg gikk ut av rommet med han så vi ble sittende å høre på denne dunkinga en stund!
liv Skrevet 17. november 2006 Forfatter #184 Skrevet 17. november 2006 (endret) Det skjer noe hver dag til uka. Mandag er det kafetur med gruppa på nm. Tirsdag er det barseltreff på cafe med gruppa fra helsestasjon på dagen og bytur med ei venninne senere på ettermiddagen. Onsdag kommer presten. Torsdag skal vi til Fredrikstad og da skal vi besøke oldefar og iss. Fredag skal vi handle til barndåpen og ordne litt forskjellig til den samt kjøpe gave til det lille barnet som er på vei ut i disse tider. Lørdag blir det å dekke og styre med barnedåpsting. Søndag blir det da barnedåp og kanskje en tur til Far før vi reiser tilbake til Oslo! Endret 17. november 2006 av liv
liv Skrevet 17. november 2006 Forfatter #185 Skrevet 17. november 2006 Pakkeliste og div. som må ordnes før Fredrikstadtur *Mammatøy til iss voksende mage *klær til meg *toalettsaker og sminken! *litt klær til Markus (stellesaker fins hos mamma) *lys og servietter *den lyseblå skovasen - pakke ned noe tøy til Markus som mannen tar med når han kommer så det ikke blir alt for mye å dra med for meg. - Gå over dressen til Mannen for han kommer aldri til å få ut fingeren og gjøre det selv! - Henge frem dress, sko og skjorten - Skrive hilsen i fotoalbumet vi skal gi til nevøen eller niesen vår som blir født en eller annen gang i løpet av lørdag/søndag! (Ble satt i gang med gel på fredag(i dag)) Vi skal forresten være fadder til barnet. - kjøpe en flaske vin til ei som skal bake kake og gi flasken til Siss så hun kan levere den når hun henter kaka! -kjøpe julegaver til de nordafor og sende med bror i barndåpen. Mulig det kan ordnes i Fredrikstad på fredag på dagen. Hmm... Rekker nok ikke fremkalle bilder til da, mulig det lar seg gjøres, men blir litt dyrere. Spørs jo når jeg får bildene og da. Men kan i allefall kjøpe noen av gavene!
liv Skrevet 18. november 2006 Forfatter #186 Skrevet 18. november 2006 (endret) Har blitt tante i dag! Til en gutt... Og de fikk beskjed på UL at det var jente Men jordmoren mente at det var en gutt senere så de har ikke kjøpt så mye rosa da. Han var rundt tre og en halv kg et sted(hukommelsen har sviktet), og 51 cm lang. Da er den neste babyen på vei ut J sin! og hun har termin 22 jan. tror jeg I allefall rundt der et sted, så blir det et nytt tantebarn i april/mai, og iss i mai igjen. Så det blir mange unger! Endret 18. november 2006 av liv
søndagsengel? Skrevet 19. november 2006 #190 Skrevet 19. november 2006 Gratulerer! Hvilken kirke skal markus døpes i?
liv Skrevet 19. november 2006 Forfatter #191 Skrevet 19. november 2006 (endret) takker Rolvsøy kirke. Markus våknet kl 10 og sovnet igjen rundt 11 så da la vi oss i senga vår og han sov to timer! Det er lenge til å være han! Endret 19. november 2006 av liv
Linn3c Skrevet 19. november 2006 #192 Skrevet 19. november 2006 Herlig med ein formiddagskvil! Eg har nettopp gitt H litt mat no, så då er det ca 3 timar til neste gong, og då tenkte eg at eg skulle gjera eit forsøk på å legga meg saman med han.
liv Skrevet 19. november 2006 Forfatter #193 Skrevet 19. november 2006 Tre hele timer mellom hver mating? Markus vil ha minst hver annen time!
liv Skrevet 19. november 2006 Forfatter #194 Skrevet 19. november 2006 http://www.tettinntil.com/forumet/showthread.php?t=114 Skal kjøpe inn og sy Mei Tai når lønnen kommer!
Linn3c Skrevet 19. november 2006 #195 Skrevet 19. november 2006 Tre hele timer mellom hver mating? Markus vil ha minst hver annen time! ← Nja, heile og heile.. Går mellom to og tre timar cirka.
Skytte Skrevet 20. november 2006 #196 Skrevet 20. november 2006 Masse lykke til med barndåpen til helga! Må ikke slite deg ut med alt som skal skje i uka da
liv Skrevet 20. november 2006 Forfatter #197 Skrevet 20. november 2006 I dag gikk det faktisk først tre og en halv, så tre timer mellom de tre første måltidene. Takk Skytte, har det meste under kontroll så det skal nok ikke bli så mye stress Har deligert bort veldig mye, samt at vi ikke skal ha dåpen hjemme så vi slipper ryddinga og vaskinga Men det skjer nok denne uka ja. Har ordnet med gave til eldste nevø i dag. Han blir 5 (tror jeg), kjøpte boken om filmen "Biler". Skulle vel være en popis den historien? Har også ordnet med velkommen til verden gaven til den minste nevøen. Og det er bare de to nevøene vi har enda, så da er det julegave til den minste igjen da. Det skal jeg ordne i morgen, sammen med en rødvin til en kakebaker.
liv Skrevet 21. november 2006 Forfatter #198 Skrevet 21. november 2006 Har vært uvedkommende i gangen der vogna står. De hadde dratt stelleveska ut over alt, tatt en pose med helt nye klær og stellematta De nye klærne var så nye at jeg ikke hadde tatt av lappene en gang, derfor de var tatt og ikke de andre klærne. Hadde klart å glemme stelleveska uner vogna i natt. Men den er jo innen for både en låst port og låst dør nede i oppgangen så jeg hadde egentlig regnet det som ganske trygt. Heldigvis tok de ikke vogna!!!!
søndagsengel? Skrevet 21. november 2006 #199 Skrevet 21. november 2006 Ånei, så kjedelig!!! Det finnes så mange frekke folk altså! Er det noen som har kommet innenfra da, siden det både er port og dør?
iss Skrevet 21. november 2006 #200 Skrevet 21. november 2006 Ja var nesten bra de tok så lite de tok!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå