liv Skrevet 4. januar 2007 Forfatter #322 Skrevet 4. januar 2007 Nå ja.. kan være sliten etter turen og så vi prøver fler ganger før vi roper hurra
liv Skrevet 5. januar 2007 Forfatter #323 Skrevet 5. januar 2007 Våknet kl 24, fikk smokk og strøk han litt på hodet og så sovnet han. Fikk mat kvart på 6 og igjen kl ni!
Gjest baby-E Skrevet 5. januar 2007 #327 Skrevet 5. januar 2007 ÅÅÅ som jeg gleder meg til å kose meg Markus i morgen Har du forresten målebånd?
liv Skrevet 5. januar 2007 Forfatter #328 Skrevet 5. januar 2007 nei.. men jeg har metermål om det hjelper...
liv Skrevet 6. januar 2007 Forfatter #329 Skrevet 6. januar 2007 Sovnet halv 8 på babygymmen, tok han opp litt før 8, tok på pusjen og gav han velling. Sovnet med en gang etter maten og sov til fire, fikk mat og sov til syv, fikk mat og sov til åtte. DA ville han opp...
søndagsengel? Skrevet 6. januar 2007 #330 Skrevet 6. januar 2007 Så bra da! Det må være deilig! Leon har våknet en del på natten den siste uka, så det er nok på tide å øke matmengden igjen hos oss... Ha en fin kveld!
liv Skrevet 6. januar 2007 Forfatter #331 Skrevet 6. januar 2007 I dag har Markus brukt nesten 45 min på å sovne... Det er ikke normalt! Vanligvis er han i drømmeland før det har gått 10 minutter. Lurer på om han kan være litt hard i magen eller noe sånt?
liv Skrevet 7. januar 2007 Forfatter #333 Skrevet 7. januar 2007 Hei Linn3c! I natt har M spist kl 2 kl 5, kl 7 og våknet 8:18...
liv Skrevet 7. januar 2007 Forfatter #334 Skrevet 7. januar 2007 Markus og jeg tok en TRE timers dupp midt på dagen i dag! Det var deilig det I morgen skal vi se å få ordnet bursdagsgave til min far, han har hatt bursdag men vi er litt trege Skal lage skraping kalender av bilder fra i fjor med alle barna og det ene barnebarnet!
Linn3c Skrevet 7. januar 2007 #335 Skrevet 7. januar 2007 Koss held du styr på når han et? Eg er så i svime når eg matar om natta at eg ikkje hugsar kva tidspunkt eg mata på når morgonen kjem...
liv Skrevet 7. januar 2007 Forfatter #336 Skrevet 7. januar 2007 Han spiser på ca samme tidspunkt hver natt da... Og nå er han kanskje våken... Eller drømmer, lyd lager han i allefall.. Men det er vel litt drøyt å spise igjen allerede nå synes ho mor Så mannen er inne med smokken så det ikke skal lukte melk!
liv Skrevet 7. januar 2007 Forfatter #337 Skrevet 7. januar 2007 Fant ut at bydelen vurderer å forandre slik at når en søker har noe å si så da har jeg lagt inn søknad på barnehage i dag! Markus kommer forhåpentligvis til å gå i barnehage... Men vi bor i Oslo sentrum og barnehageplass her er jo en luksusvare
liv Skrevet 8. januar 2007 Forfatter #339 Skrevet 8. januar 2007 Hei Cr@sh! Koselig at du stikker innom Du har et stort septemberbarn sånn som oss ser jeg! Vi har startet på noe tøy i 74 her. I allefall i bodyer!
Murmelmy Skrevet 8. januar 2007 #340 Skrevet 8. januar 2007 Fant ut at bydelen vurderer å forandre slik at når en søker har noe å si så da har jeg lagt inn søknad på barnehage i dag! Markus kommer forhåpentligvis til å gå i barnehage... Men vi bor i Oslo sentrum og barnehageplass her er jo en luksusvare ← Søkte i forrige uke.... Glad T valgte å komme ut før 1. september Innom med en
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå