liv Skrevet 14. desember 2006 Forfatter #261 Skrevet 14. desember 2006 Og jeg er våken nå fordi jeg har akkuratt gjort ferdig min første MeiTai, tok noen timer totalt, men det er jo gøy å sy! Det jeg slet med var at stoffet på stroppene vridde seg veldig under syinga selv om jeg hadde gått en runde med strykejernet først. Aner ikke hvorfor. Og den kinesiske silkesaken jeg hadde tenkt å sy på fikk jeg ikke til å feste ordentlig så jeg måtte ta opp all sømmen rundt den og det tok sin tid! Kunne tenkt meg litt lenger stropper men jeg tror det skal bli bra. Vel om den fungerer får jeg vite når nurket våkner i morgen!
liv Skrevet 15. desember 2006 Forfatter #262 Skrevet 15. desember 2006 Da har vi prøvd meitaien og funnet ut at den burde hatt lenger stropper og høyre rygg. Denne passer nok fint til et litt større barn om jeg forlenger stroppene litt. Vil du prøve den Søndagsengel? Vi har forresten måtte begynne på bodyene i 74 nå! Litt lange på armene men de kunne ikke vært kortere på lengden så da får vi bare brette litt på armene så lenge.
søndagsengel? Skrevet 15. desember 2006 #263 Skrevet 15. desember 2006 Hadde vært kost å treffes den 22! Bare si fra hvis det passer, du! Leon er såpass tung at jeg ikke orker å bære ham lenge om gangen, men jeg vil gjerne prøve Mei Taien
liv Skrevet 15. desember 2006 Forfatter #264 Skrevet 15. desember 2006 Da skal jeg lage litt lenger stropper på den og ta den med! I dag har M rullet rundt fra mage til rygg, bevist to ganger!
liv Skrevet 16. desember 2006 Forfatter #266 Skrevet 16. desember 2006 I dag har jeg handlet mer stoff og skal prøve på flere MeiTaier, kanskje jeg får til en jeg liker tilslutt!
Pepita Skrevet 16. desember 2006 #267 Skrevet 16. desember 2006 Da skal jeg lage litt lenger stropper på den og ta den med! I dag har M rullet rundt fra mage til rygg, bevist to ganger! ← Så flink han er! :klapper: Innom for å ønske deg ei god helg; bedre sent enn aldri!
Linn3c Skrevet 17. desember 2006 #268 Skrevet 17. desember 2006 Første gongen du skreiv omtMeiTai her i boka di, så trudde eg det var ein kinesisk kjole som onkelen din skulle kjøpa til deg... Men forstår jo no at det er noko til M!
liv Skrevet 17. desember 2006 Forfatter #271 Skrevet 17. desember 2006 skal ta mår M sover Men jeg holder på med en ny nå
liv Skrevet 17. desember 2006 Forfatter #272 Skrevet 17. desember 2006 (endret) Huff huff, i dag har Markus vært "vanskelig". Ikke har han sovet noe særlig og jeg har brukt over en halv time hver gang jeg har prøvd å få han til å sove. Holdt han i hånden og vugget på voggen men nei, ikke sove her i gården. Kan gå glipp av noe! Sovet 2x20 minutter og det er det. Så resultatet er en kjempe trøtt Markus som kjemper sin livs kamp akkurat nå for han vil så gjerne være våken. Går litt frem og tilbake jeg, gir han smokken og stryker han igjennom håret men det ser ikke til å hjelpe. Og han som har hatt så fine rutiner de siste to ukene, jaja en dags avvik er vel ikke helt uvanlig? Endret 17. desember 2006 av liv
søndagsengel? Skrevet 17. desember 2006 #273 Skrevet 17. desember 2006 Så fin Mei Tai du har sydd! Ser ut som han sitter kjempefint i den! tror ikke det er uvanlig med litt avvik fra rutinene i blant! Her har rutinene endret seg med jevne mellomrom også
liv Skrevet 17. desember 2006 Forfatter #274 Skrevet 17. desember 2006 Det var den MT'en jeg synes har blitt litt for vid oppe så den passer nok bedre til større barn. Tar den med til Fredrikstad så får du se. Nå skal jeg sy videre på den jeg holder på med nå.
liv Skrevet 17. desember 2006 Forfatter #276 Skrevet 17. desember 2006 Nei det skal jeg vist ikke.. Tom for tråd så det får Markus og jeg dra å kjøpe i morgen. Må ha offwhite og sort. Trenger noe å tråsneller i, de forsvinner fra gang til gang! Hmm, da burde jeg benyttet tiden til å ordne bildene som skal inn i fotoalbumet hans da!
liv Skrevet 18. desember 2006 Forfatter #279 Skrevet 18. desember 2006 Ikke noe snø her da men jeg ksn se rim på naboens tak. Kanskje det blir hvit jul?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå