Gå til innhold
Problemer med registrering ved bruk av windows mail (hotmail, live, outlook) ×

livet og tidsklemma

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sovnet halv tre og sov til nesten 7.

Skrevet

Vært på barselgruppe i dag, var greit men de andre er så mye eldre enn meg (mer enn 10 år!) og det hadde vært greit med noen litt mer gjevngamle men men...

Skrevet

Tøffe tøfler! :ler: Og supernydelig gutt, altså!!! :legrine:

Skrevet

Nå skal jeg til helsestasjonen igjen, det skulle være en 7 ukers samtale med helsesøster, lille M er jo blitt 8 uker da.

Skrevet

Nå har jeg brukt lang tid og laget meg ny signatur! Markus har løftet seg to ganger i dag og andre gangen ble foreviget

Skrevet

Samtalen på helsestasjonen gikk veldig fint forresten.

Skrevet

Så nydelig!! Og flink gutt som løfter på seg! :)

Skrevet

Håper han løfter seg hos fotografen i morgen og!

Skrevet

Nå har vi vært hos fotografen og det gikk veldig bra! Fikk frem et par smil på bildene og vi er veldig fornøyde! Gleder meg til å se de på papir og ikke bare på en liten skjerm på kameraet. Skulle få de om en uke til ti dager!

I dag har Markus brukt voksiposen. Sovnet med en gang han ble lagt i den. Var redd han ikke ville våkne til fotografen for han kan sove veldig tungt innimellom men det gikk så fint!

Annonse
Skrevet

Prøver å få lille gullet til å sove men han har virkelig ikke lyst til det!

Skrevet

Nei, det er vel ikkj like lett alltid. I alle fall ikkje om småen ikkje har planar om å sove når du vil at han skal det... ;)

Skrevet

Han sovnet sånn halv et/kvart på et... Og sov til halv syv, fikk mat og sov til halv ti, fikk mat og sovnet igjen(!) og sov til 12!!!!

Skrevet

Markus har endelig hatt noen dupper i dag som har vært lenger enn et kvarter! Så herlig!

Han er forresten 2 mnd i dag (dvs på onsdagen)!

Er ikke så mye å finne på om dagen, Markus er veldig snørrete og jeg har ikke så veldig lyst til å dra han ut i snøen da. Det snødde i allefall store filler her i dag.

Ellers så begynner det å komme noen jobber jeg kan vurdere å søke på etterhvert!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...