Gå til innhold
Problemer med registrering ved bruk av windows mail (hotmail, live, outlook) ×

livet og tidsklemma

Anbefalte innlegg

Skrevet

ja en måned alt. Kanskje vi skal tusle innom helsestasjonen og veie på turen vår?

Skrevet

Han veier nå 5080 gram

Skrevet

Moro å veie han og følge med på veksten! Har ikke veid Kveruliten på en måned vi nå - skal på tirsdag - spennende å se hvor stor han har blitt. Har tippa at han er over 6 kg nå. ;)

GOD HELG! :klem:

Skrevet (endret)

Tenk det! Ein heil månad! :gratulerer:

Endret av Linn3c
Skrevet

Nå sover lille gullet, han har vært våken en stund nå så han sovna fort ved puppen... Igjen!

Ja tenk lille gullet er blitt en hel måned. Skal oppdattere bloggen med bilder fra besøket midt i uka etterpå.

Skrevet

nå har han vært lys våken siden kl 21... Og fått mat to ganger men like våken enda!

Skrevet

nå tror jeg han sovner snart!

Skrevet

Innom for oppdatering :) Tenk at de er 1 mnd allerede, syns det var i går vi ventet på at sep skulle komme. det gjelder å bruke tiden godt med dem har jeg funnet ut. Hvor lang er M? Vi skal til måling og veiing i morgen, alltid spennende å se hvor store dem har blitt :)

Skrevet

De måler ikke her før 6 ukers kontrollen så jeg aner ikke helt hvor lang han er, men han har vokst ut av 50 og mange av 56 bodyene begynner å bli trange. Veide han på fredag og da veide han 5080gram. Det er 1300gram mer enn den 18 september!

Skrevet

I morgen skal vi først på min tidligere jobb en tur og så ut på dagen får vi besøk av bestefar som skal på riksen og fjerne gipsen. Det blir nok deilig for han å få av den ja.

Nå er Markus hos tante, i etasjen under. Tror sansynligvis han sover for han var ganske trøtt når hun hentet han. - rett etter mating. Jeg har ryddet i klesskapet og fått vekk alt mammatøyet, var på tide ja! Trenger definitivt småtykke gensere så nå skal jeg gå på nettshopping!

Skrevet
Nå er Markus hos tante, i etasjen under. Tror sansynligvis han sover for han var ganske trøtt når hun hentet han. - rett etter mating.

han sovnet for 30min siden. Han hadde ikke tid til å sove før, for vi har nemmelig hørt på musikk og danset :)

Har han her litt til jeg. Han ligger på brystet mitt og sover, og jeg har ikke hjerte til å lee på meg ;)

Skrevet

Bare la han sove du! Han sier tidsnok fra når han er sulten!

Skrevet

Hei!! Gratulerer med ny dagbok, og med 1 månedsdagen til Markus! :)

Får ta meg en tur inn i bloggen deres og se etter de nye bildene, jeg da! :klem:

Annonse
Skrevet

Du og du, for et fantastisk nydelig bilde av ham, det siste der!!! :legrine:

Skrevet

Nå har vi vært på jobben og fikk fine gaver! :) Og så har vi hatt et kort besøk av bestefar som har vært på sykehuset og tatt av gipsen. Han kommer tilbake på et litt lenger besøk om en uke da!

Gjest Myztica
Skrevet

Hvor finner jeg bloggen din..? :klø: ER jo litt nysgjerrig på bilder da vettu ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...