Gå til innhold

Kjøkkenmaskin


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kitchen aid selges i en str i norge. Kom en "ny" en for ca 3 år siden, som da hadde større bolle.(det finnes noen rester igjen av den gamle modellen som de selger billig på lefal har jeg sett). I usa finnes vel 3. den de har lefal, den vanlige og en litt større.

Har selv en kitchen aid maskin og er storfornøyd. Har også kombinasjonspakke til den, men har ikke fått prøvdt den enda (den inneholder kjøttkvern)

Ellers har jeg også magimix og er veldig fornøyd med den også. Den er imidligtid ikke like god til deig, men til alt annet er den veldig bra

Endret av IdaH
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mika, jeg har en Braun K 3000, kan fortelle at på det tidspunktet jeg kjøpte den, så var den testvinner.. Ting snur..

Jeg er veldig fornøyd med den, jeg har ikke behov for store deiger. Hvis jeg skal begynne å bake mange store brød, vil jeg kjøpe en stor eltemaskin.

Maskinen står fremme, og er i daglig bruk. Fin til kakebaking, krempisking, kutting av grønsaker, baking av boller, pizza etc. Er også en egen bleder, denne har vært minst i bruk så langt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En liten ting til. Hvordan er støyen fra Kenwood maskinene?

Jeg har nettopp fått en KitchenAid Artisan, og den bråker mye mindre enn Kenwood, som foreldrene mine har. Er kjempefornøyd. Nå er den dessverre dyrere en Kenwooden, men du får den endel billigere enn andre steder på www.pixmania.com og på en ny kjøkkenbutikk på St.Hanshaugen senter i Waldemar Thranes gate. Tilbehør som ekstra stålbolle, iskrembolle og kjøttkvern har jeg bestilt online fra www.jcpenney.com (maskinen har de også der - til under totusen norske, men bare for 110 V).

Er glad for stålbollen - det er en generell anbefaling. Plastbollen på min gamle Bosch ble ødelagt i oppvaskmaskinen.

Endret av hera
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 år senere...
Jeg har en BOSCH concept 7200

Anbefales

:klappe:

jeg har kenwood major, 1200 watt.

Den er helt fantastisk, og jeg anbefaler den på det varmeste.

Jeg hadde bosch concept 7200, men har vokst opp med kenwood så da var jeg ikke særlig fornøyd med boschen.

Men nå skal jeg selge boschen, noen som vet hvor mye den koster`?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 måneder senere...
Gjest Gjest_Anny_*

JEG HATER MIN KENWOOD!!!!

Fikk en luksusutgave av mannen min, 12.000 kroner for nummerert limited edition, og har angret på at jeg ønsket meg den siden! Har også en 20 år gammel Bosch som jeg elsker, og den står side om side med Kenwooden. Jeg bruker min, og mannen bruker sin...... En gang jeg var som mest forbanna på maskinen, så tenkte jeg at om mannen min døde, (Gud forby,- elsker den mannen!!!), så var det første jeg skulle gjøre å gi bort maskinen!!!!

Hvorfor? JO:

Når deigen hever, så eser den opp i maskinen, som blir umulig å rengjøre. Bolle en umulig å vri av uten at man er to.

Åpningen til å helle i er altfor liten,- bare søl.

Når man lager kakerøre, må men hele tiden stoppe maskinen for å skrape langs sidene.

Har ingen av disse problemene med Boschen! Hvorfor jeg ønsket meg ny? Kul å se på.........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...