Gå til innhold

Karambas shoppingdagbok

Karamba

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Å, det har vært en koooselig jul. Bare så synd at den var over så fort...

Dette fikk jeg/vi til jul:

-Beauty-box, koffert full av sminke :hoppe::sminkedokke:

-sort korsett og truse

-cd av Sivert Høyem

-Riskoker

-Stelton kaffekanne

-2 Marian Keyes bøker: De desperates cafè og Sushi for nybegynnere

-Limegrønn duk/løper

-Bilde av tantungen vår

-3 par ullsokker

-penger kr 1 500,-

-gavekort på kr 1000,-

-gavekort på kr 600,-

-3 kulelys/talgelys i limegrønn

-Nisse

-5 forskjellige skjærebrett til fisk, kjøtt, grønnsaker, osv..

-flaxlodd (som vi ikke vant noe på... :ler: )

-1 flaske rødvin

-++ div. dilldall...

Fikk masse fint til jul! Samboeren og jeg ga ikke julepakker til hverandre i år, men kjøpte noe til hverandre fra barna. De 3 øverste tingene fikk jeg fra barna. Fikk selvfølgelig mer enn hva vi hadde avtalt (ikke at det gjorde noe da). Måtte le da jeg åpnet pakken med undertøyet. Dattera mi sa at hun hadde valgt det ut selv, har en mistanke om at samboeren hadde en finger med i spillet der, ja! :ler:

Har ikke testet ut sminken i beauty-boxen enda, men det var utrolig mye fint der. Alt en kan tenke seg av øyenskygger, leppestifter, neglelakk, foudation osv.. Har ikke så store forventninger til kvaliteten da det ikke er et merke jeg har hørt om. Men det trenger ikke være dårlig for det! Ble ihvertfall kjempeglad for det. Det var t.om. nøkkel med til det, og det tror jeg er like greit. Ellers så tror jeg at dattera mi hadde gått amok der... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

"Sushi for nybegynnere" er en av yndlingsbøkene mine ;)

Samme her! :) Du har fått mye fint til jul. :)

Så gøy å høre at denne boken er så bra! Kan ikke vente med å begynne på den. Har bare litt igjen av "Engler i L.A." av samme forfatter. Tror jeg er hekta på Marian Keyes-bøker for tiden... :ler:

Ja, jeg er kjempefornøyd med det som jeg fikk til jul. Prøvde riskokeren i går, og risen ble så god! Fikk en helt annen konsistens på den enn hva jeg får når jeg lager den på "vanlig" måte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag dukket endelig pakken fra Alternative Beauty opp som jeg har ventet på siden slutten av november. :hoppe:

Er helt desperat etter å vaske håret mitt med "skikkelig" shampoo og balsam nå. Gikk tom for et par uker siden...

Så i morgen tidlig skal håret mitt få litt etterlengtet pleie. Skal også prøve ut Redken All Soft hårkur. Har ikke prøvd den før. Den lukter ihvertfall kjempegodt! Har brukt Sebastian Laminates til når, er fornøyd med den med det skader ikke med litt variasjon... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har smug-tittet litt (igjen) hos H&M og har funnet dette som jeg kunne tenkt meg å bestille fra vårkatalogen:

-Gul bluse, litt usikker på fargen

-Tørkle

-Hvite jeans

-Genser

-Kjole

-Tunika, sikkert også kjempestilig med et midjebelte til

-60-tallsinspirert topp

-Rød cardigan med belte

-Grønn kjole med knapping, utrolig stilig farge men er usikker på om jeg kler den

-Trenchcoat

-Søt nattkjole

-Pyjamas

Det kan bli en dyr vår.... :forvirret::ler: Og jeg som må være virkelig økonomisk det kommende halvåret, vi skal til USA i sommer så vi må spare....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har smug-tittet litt (igjen) hos H&M og har funnet dette som jeg kunne tenkt meg å bestille fra vårkatalogen.

Det kan bli en dyr vår.... :forvirret:  :ler: Og jeg som må være virkelig økonomisk det kommende halvåret, vi skal til USA i sommer så vi må spare....

Åhh jeg også, har også lyst på en trench! Men er usikker på om jeg skal velge sort eller beige, og hvilken størrelse, om det er best å ha en som er i minste laget eller en som er litt stor (jeg er strl. 36/38 - sånn ca akkurat midt i mellom!).

Dessuten skal jeg også til USA til sommeren, og jeg VET jeg må spare om det skal bli en realitet.. noe jeg jo har veldig lyst til da.. men for tiden har jeg luselønn i og med at jeg bare har deltidsjobb. Det kan bli litt vanskelig å spare med så mange fine vårklær.. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åhh jeg også, har også lyst på en trench! Men er usikker på om jeg skal velge sort eller beige, og hvilken størrelse, om det er best å ha en som er i minste laget eller en som er litt stor (jeg er strl. 36/38 - sånn ca akkurat midt i mellom!).

Dessuten skal jeg også til USA til sommeren, og jeg VET jeg må spare om det skal bli en realitet.. noe jeg jo har veldig lyst til da.. men for tiden har jeg luselønn i og med at jeg bare har deltidsjobb. Det kan bli litt vanskelig å spare med så mange fine vårklær.. :sjenert:

Jeg er også usikker på hvilken farge jeg skal ha på trenchen. Hadde egentlig bestemt meg for beige da jeg føler meg mer komfortabel i den fargen i forhold til sort. Føler jeg blir så bleik i sort. På den annen side så hadde jeg trengt en sort jakke da jeg ikke har det fra før... Skal ikke være lett! :ler:

Er ikke så lett å spare, nei! Ihvertfall ikke når en så glad i å shoppe som jeg er. Skjønner ikke hvordan jeg skal klare å motstå så mange fristelser som kommer utover våren, men det blir nok verdt det. De har jo så utrolig mange bra kleskjeder i USA, også er det så mye billigere enn hva det er her hjemme. Jeg kommer til å gå helt amok der borte....:hoppe:

Vi skal besøke broren min og familien hans i USA. Skal for første gang få sett tantungen min. Han blir 1 år i mai. Gleder meg sånn!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor i USA skal dere, Mischa?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...