Gå til innhold

Karambas shoppingdagbok

Karamba

Anbefalte innlegg

Nye støvlettar er gøy :) Veldig fine dei du hadde sett deg ut! Eg gledar meg til salget på Lillevinkelsko (fordi eg reknar med dei har salg..)! Armevarmarar? Gøy!!

God førjulstid til deg også, Karamba :nissevink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Støvlettene du hadde funnet på Asos var veldig fine! Skulle ønske jeg klarte å gå på så høye hæler... Jeg får vondt i føttene etter noen meter, jeg. Men det er vel kanskje bare øvelse? :) Pleier du å bestille sko på nett? Går det greit i forhold til størrelser og sånt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Støvlettene du hadde funnet på Asos var veldig fine! Skulle ønske jeg klarte å gå på så høye hæler... Jeg får vondt i føttene etter noen meter, jeg. Men det er vel kanskje bare øvelse? :) Pleier du å bestille sko på nett? Går det greit i forhold til størrelser og sånt?

Tror man venner seg til å gå på hæler. Fikk også en del vondt i beina i begynnelsen, men nå kjenner jeg ikke noe lengre utenom hvis jeg har gått ekstra mye en dag.

Har faktisk ikke bestilt sko på nettet tidligere, men en gang må jo bli den første... :)

Den grønne blusen er skikkelig fin. Jeg har den selv og elsker både fargen og stoffet :hjerte:

Å, jeg gleder meg sånn til jeg får den!! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk handlet et par julepresanger i går også:

-til fadderbarn: fotball-sengtøy og spill

-til sønnen vår: 5 etg. parkeringshus for biler med tilbehør

-presang til minsten fra morfar: klær; bukse og genser fra Exit

Nå har jeg kun igjen:

-samboer fra barna (goggles)

-2 presanger til stebrødre (gavekort)

-2 presanger til venninner (dersom ikke Asos-gave dukker opp, bøker + dilldall)

-søster til samboer

-noen småpresanger til dattera vår (dvd og noe dilldall)

Satser på å kjøpe siste rest i dag.

Må også huske å kjøpe noe til julestrømpene til barna.

Har heller ikke mottatt fotokalenderne som jeg har bestilt. Var inne på postens nettsider for å spore opp pakken og det eneste som stod der var at pakken var levert inn 18.12. :overrasket: Fikk bekreftelse på mail at de skulle bli sendt 1 uke tidligere. Ringte posten og de sa at vanligvis skal en slik pakke ta 3 dager, dvs. at jeg skulle mottatt den i morgen, MEN i disse juletider kan det fort gå 1-2 dager ekstra. Forhåpentligvis så har jeg den på fredag eller lørdag... :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jobber fremdeles hardt for å holde seg unna  :sjenert:

:ler: Du og...?!

Er egentlig litt feil tidspunkt å ta helt av på shoppefronten... :forvirret:

Har sett meg ut noe allerede, men ikke lagt det i handlekurven.. (enda) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke penger nok til å legge noe i shoppingkurven uansett jeg. Tror resten av jula og begynnelsen av januar blir meeeeer enn hard nok fra før av :sjenert:

Men irriterer meg grønn at den rosa og sorte satengclutch`en er på salg nå :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jeg egentlig ferdig med julepresangene, men siden pakken fra Asos fortsatt ikke har dukket opp så må jeg nok ut å handle 2 nye pakker. Vet hva jeg skal kjøpe

I går handlet jeg inn julematen og snop til julestrømpene. Så nå tror jeg det meste skal være i boks. Var å handla mellom 21 og 22 i går kveld, og det var så deilig. Nesten tomt i butikkene og ingen køer... :) Juletreet kom også i hus i går, så i dag er planen å pynte treet etter at huset er vasket.

Uff, det ser virkelig ikke ut i huset, da vi nesten ikke har vært hjemme den siste uken. Har kun vært ute og fartet og fått levert ut julepresanger og ikke minst handlet inn siste rest.

Kan ikke si at jeg ser frem til å begynne på huset, men det skal være deilig når alt er strøket for da kan vi slappe skikkelig av på lille julaften.

Utenom samboeren da, for jeg regner med at han skal ut å kjøpe den eneste presangen han har å tenke på da. Blir virkelig stress for han i år når han ikke kan kjøpe den på julaften... :ler:

I morgen blir det forhåpentligvis bare kos, får besøk av 2 venninner. Vi skal drikke litt vin og spise god mat og selvfølgelig bytte pakker. Tenkte jeg skulle lage en god pastarett og Dronning Maud til dessert... :sikle:

Samboeren skal være med noen kompiser og se på ekstremsport...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Der var juletreet pyntet! Det ble sååå fint! :nisse:

Nå er nesten hele huset vasket også, måtte bare ha en liiiten pause... :sjarmor:

Så nå er nesten alt klart til jul. Skal handle de 2 siste presangene i morgen.

God jul alle sammen! Kos dere!

:nissekonekyss::nisse::nisseblunk::nissevink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag fikk jeg heldigvis pakken med fotokalenderne. :) Har akkurat pakket de og 2 gaver til venninner inn som jeg nettopp var ute og kjøpte. Er endelig ferdig med alt!

Fikk også H&M pakken med grønne blusen og treningsbuksa til dattera mi som jeg bestilte den 19. desember. Snakk om kjapp levering! Blusen var kjempefin! Gleder meg til å bruke den. :hoppe:

Kjøpte meg også en cd med julemusikk på; God jul og godt nyttår heter den. Det er en dobbel-cd med både amerikanske og norske julesanger på. Var ikke så verst! :nisse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I morgen blir det forhåpentligvis bare kos, får besøk av 2 venninner. Vi skal drikke litt vin og spise god mat og selvfølgelig bytte pakker. Tenkte jeg skulle lage en god pastarett og Dronning Maud til dessert...  :sikle:

mmm har du oppskrift på god pastarett? jeg er på jakt etter en god pastarett ettersom jeg er svært lite kreativ i matveiene..

:sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...