Gå til innhold

Kamelas dagbok

Fremhevede innlegg

Skrevet

Så morsomt å få påskeegg! Mannen her i huset har ikke peil på sånt han.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde heller ikke ventet noe sånt, du kan jo tipse han allerede nå :ler:

Gikk tur med poden onsdag kveld, og den ble i lengste laget. Fysioterapeuten i går på morgenen, hun satte nåler rett i muskulaturen, og det var ikke noe godt.

Tok en smertestillende og la meg når jeg kom hjem, sov i 3 timer og følte meg ganske fin når jeg våknet igjen :ler:

Varte noen timer, men det er verdt å ta med seg det også.

Hadde taco til middag

Skrevet

Tror ikke tipsing hjelper stort gitt. Vi er ikke helt på nett når det gjelder å gi hverandre gaver, for å si det sånn... :sur:

Skrevet
Tror ikke tipsing hjelper stort gitt. Vi er ikke helt på nett når det gjelder å gi hverandre gaver, for å si det sånn... :sur:

Kjenner meg vel igjen :ler:

Med en gang vi ble sammen var mannen faktisk veldig oppmerksom med blomster og andre ting, men det dabbet fort av. Så derfor ble dette ekstra hyggelig - sist jeg fikk blomster var bursdagen min i mai!

Skrevet

Da er middagen produsert og fortært, forsøkte hjerteformede fiskekaker fra Lerøy og de var gode.

Huset har jeg så vidt vasket over i dag sånn at det kan bli helg. Kan ikke fordra at det hopper hybelkaniner frem over alt, og jeg har ikke all verdens tålmodighet når det gjelder å vente på at mannen skal gjøre det. Spurte på tirsdag om han kunne støvsuge siden jeg har fått beskjed om at jeg skal holde meg unne det pga ryggen, men intet skjedde :kjempesinna: 3 dager på ikke å få gjort 20 minutters jobb med støvsugeren!

Skrevet

God helg :)

Godt å få vasket før helgen, ja! Jeg har gått i gang med tidenes største vårrengjøring og vasker et eller annet sted hele tiden :ler: Mannen er veldig fornøyd... og hjelper til litt også, men det kan ta litt tid fra beskjed er gitt og til hjelpen kommer, ja...

Skrevet

Støvsuge gjør jeg hver dag. Vaske gulvet er hatobjektet mitt....

Skrevet

Takk for besøket, Ninen, Annie og Tigerjente

Støvsuge hver dag trengs ikke hos oss, men før kunne jeg gjerne dra over med moppen sånn ca annenhver dag, og da rakk det aldri å bli noe særlig skittent :ler:

I dag har jeg vasket inni dusjen, fy så møkkete! Dusjforhenget er i vaskemaskina, då det er vel dagen lille innsats!

Og mannen hadde helt glemt at jeg ba han om å støvsuge (tror det var tredje gangen i løpet av nesten 4 år som samboere at jeg ba om noe sånt), og da måtte jeg spørre om han ikke så hvordan det så ut her :frustrert:

Skrevet

Lagde rekekabarèt i går, måtte teste til frokost. Poden synes den var imponerende å se på :) , og det er alltid hyggelig å få skyt!

God var den også!

Gjest Tigerjente
Skrevet

Åh, jeg har kabaret i kjøleskapet... :D

Det fikk jeg lyst på nå, så jeg tror jeg utsetter tacoen litt, prinsen syns uansett at det er kjempespennendes med "fisk" som han sier..

Skrevet

Så hyggelig at det inspirerer andre da, ville vel nesten trodd at kabaret var noe av det som skulle klassifisere meg til typisk "kjerring" :ler:

Fikk med mannen ut på en liten tur i borettslaget i dag, det var koselig. Middagen i dag var hjemmelaget pizza. Det er godt!

Raket halve plenen (ca 12 m2) og det var nok for ryggen i dag, hovedsaken var å være ute, må kose seg meg været så lenge det er der.

Skrevet

Idag skal jeg såvidt begynne å jobbe igjen. Det blir rart, men sikkert litt deilig også. Tipper det blir 3 korte dager denne uka her, viktig å ikke bli sittende stille for lenge.

Skrevet

Hei Kamela. Har fulgt med deg en stund, men er ikke like flink til å legge igjen spor hver gang. Kan jeg spørre om hvilke helseproblemer du har?

Skrevet

Hei på deg, Annie!

Det kalle vel prolaps eller isjias, tror jeg. Betent i ryggen og vondt nedover i ene benet.

Heldigvis går det fremover.

Har akkurat vært å forsøkt med på jobben, og det gikk ganske greit :)

Skrevet

Mamma sliter mye med prolaps. Og den ene venninnen min brakk ryggen for 7 år siden, så ryggproblemer har jeg stor forståelse for! God bedring! :klem:

Skrevet

Takk for det :)

Nå tittet omsider sola frem ute, kanskje jeg skal rake litt plen?

Skrevet

Plenen er raket.

Brukte en hagespade og fikk vekk litt gress som hadde begynt å vokse utover hellene, så nå er jeg godt fornøyd for i dag. Må nøye meg med å pusle litt hver dag, selv om jeg gjerne skulle gjort en hel masse.

Snart på tide å finne ut hvordan jeg skal lage dagens fiskegryte, kanskje den skal bli i form??

Skrevet

Tror det blir fiskegrateng her i dag... Burde kanskej sjekke om vi har ? :klø:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...