Gå til innhold

Kamelas dagbok


kamela

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ser ut til at du fikk lagt deg igjen :)

Blir vel natta på meg om en times tid eller noe også. Lurer på om jeg får narra med meg Sambo... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ut til at du fikk lagt deg igjen :)

Blir vel natta på meg om en times tid eller noe også. Lurer på om jeg får narra med meg Sambo... ;)

Ble ikke natta noe særlig før her heller, ulempen ved å ha tv på soverommet :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker ikke TVen på soverommet vi. Nå skal det sies at vi har en stor hjørnesofa der også, så den står vendt mot den, men vi kunne jo bare ha vridd den bittelitt, så hadde vi sett tv fra senga.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det tror jeg er lurt. Var veldig fint med tv på soverommet til å begynne med, men etterhvert er jeg litt lei av den, blir stående på som støy uten egentlig at vi ser på den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg jobbet i 3, 5 timer i dag også, og ukas 40 % er oppfylt. Er sliten og har vondt etter en halv dag, og det liker jeg ikke. Lurer på hvor mye jeg skal jobbe neste uke, har fått beskjed av legen om å prøve meg frem inntil jeg skal tilbake til henne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Solen skinner igjen i dag og det er 7 grader :)

I dag skal jeg ikke på jobben, og det er deilig. Bare mannen og jeg hjemme fra i går, og våknet ikke før han var klar til å gå, så nå har jeg sovet litt ekstra. Gjorde godt!

Fysioterapeuten sa at jeg ikke skulle jobbe mer enn 40 % neste uke også, bedre er jeg ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag skal jeg ut og finne meg et par sko, støvlettene skal i søpla. Det jeg har i skapet er pumps med litt for høye hæler til at det er hverdagssko (ihvertfall med vond rygg).

Må løsrive meg litt herfra :dusje:. Her som er er så masse hunkjønn, finnes det ikke en smiley for å bruke penger, noen av oss kunne trenge det :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da hører du på fysioterapeuten! Nå skal jeg drikke :kaffe: og slappe av litt før jeg tar huset her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag skal jeg ut og finne meg et par sko, støvlettene skal i søpla.  Det jeg har i skapet er pumps med litt for høye hæler til at det er hverdagssko (ihvertfall med vond rygg).

Må løsrive meg litt herfra :dusje:. Her som er er så masse hunkjønn, finnes det ikke en smiley for å bruke penger, noen av oss kunne trenge det :sjarmor:

Du er ikke den første som har etterlyst shoppesmiley :ler: Kos deg på shopping. Håper du finner noe fint! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fant ikke noe sko i går, men rotet innerst i et skap og der lå det et par sandaler med gode myke såler, så de er i drift.

Kjøpte meg et par croks etterligninger til å bruke ute i hagen, de var gode.

Gjorde litt hagearbeid i går og litt i dag, synes det er kjempekoselig. Har lyst til å utvide med et blomsterbed til, synes jeg har alt for liten plass å boltre meg på nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så du er en hageentusiast :) Jeg skulle ønske jeg var det, men alle blomster jeg tar i dør, og så liker jeg ikke å ta på jorden, så jeg tror ikke det ligger helt for meg :ler:

Så slitsomt at ryggen din fortsatt ikke har kommet seg helt. Har du hatt vond rygg tidligere eller er dette noe nytt ryggen din har begynt med? Håper i alle fall det kommer seg!

Jeg kunne forresten også trengt en shoppesmiley :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tigerjente

Hage er kjempegøy å putle med det. Men som Ninen, så er ikke jeg heller noe flink til å ta vare på blomstene mine. Jeg klipper plen, raker, luker ugress (hvertfall det jeg vet er ugress) og soler meg:p

Jeg sliter også med å finne meg noen nye sko. Vil ha meg noen brune pumps med litt hel, ikke for mye og ikke for lite.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Takk for besøket, Ninen og Tigerjente!

Vet egentlig ikke om jeg har så grønne fingre, men synes det er veldig koselig å holde på litt ute. Er de siste snart 4 årene at jeg har hatt en liten hageflekk å stelle med, skulle gjerne hatt større!

Mannen var enig i forslaget om utvidet blomsterbed, så da skal jeg få han til å grave opp, så klarer nok jeg plantekosen selv :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor i alle dager sitte foran pc`n og surre nå da, mandag og arbeidsdag snart. Av og til rett før mensen klarer jeg ikke å få sove, finnes ikke trøtt. Så løsningen var kort og godt å stå opp og sette meg her, kanskje det hjelper litt.

Helgen har vært stille og rolig. Jobbet litt i hagen, lagt ut litt ekstra jord og satt noen ned noen løker fra avblomstrede påskeplanter. Planlagt hva slags blomster jeg skal ha i verandakasser og i det bedet som allerede er der.

Middager:

Fredag pølse i brød

Lørdag hamburgere

Søndag meksikansk gryte

Var på modelljernbanemesse i dag. Kjøpte husbyggesett, og jeg har nesten bygget ferdig et hus i dag - mitt første! Kjempegøy når jeg har tålmodighet og tid nok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...