Gå til innhold

Kamelas dagbok

kamela

Anbefalte innlegg

Fiskegryta endte i ildfast form i ovnen og ble litt velflytende. Plukkfisk kalte mannen det!. Smaken var god ihvertfall :forvirret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

God morgen, god morgen, da er dagen i gang. Sola skinner, men gradestokken er bare så vidt over 0.

Mannnen la om dekk for meg i går, så i dag skal jeg høyttrykksspyle alle hjulene som står utenfor her. Første post på programmet i dag er fysioterapeuten nå på morgenen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg vært på besøk hos Kuppmakerne ;)

Fikk masse nåler hos fysioterpeuten i dag, noen gjorde vondt :grine: , men det går jo over. På tide med en liten butikktur etter å ha rota masse rundt her inne en stund.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk det samme ;)

Middagen i ovnen, så da kan jeg unne meg litt surfing her inne igjen. I dag har jeg ikk engang åpnet avisen, bare rota rundt her inne :flau:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen.

Sol og fint vær ute!

I dag skal jeg en liten tur på jobb igjen, håper det går greit.

I kveld skal mannen og jeg på Herodes Falsk og Tom Mathiesen show. Gleder meg til det!

Hva i alle dager skal jeg finne på til middag i dag?

Endret av kamela
Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen :)

I dag kan du ha tomatsuppe og pannekaker til middag, evt stekte røkte pølser med kålrabistappe og poteter ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God formiddag!

Spurte poden når han gikk i dag om hva han hadde lyst på til middag, førstevalget var pannekaker, så da er han og Annie enige om middagen i dag :hoho: Jeg føyer meg uten problemer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Siden jeg  hjalp deg, kan du hjelpe meg med hva Prinsessa og jeg skal ha? ;)

Trodde det var de tingene du foreslo for meg at du vurderte selv, men det var det ikke.

Da foreslår jeg risengrynsgrøt, fiskeboller i hvit saus eller pasta med kjøttsaus!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:idesmil: Risengrynsgrøt tror jeg det blir i dag. Det liker ikke Sambo og han jobber kveld denne uka, så det passer jo perfekt, for nå er han på jobb :)

Tusen takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flinke vi har vært :hoho:

Nå er pannekakerøra klar, og jeg har hodepine. Kan det være fordi jeg har vært litt for mye foran skjermen i dag tro :klaske:

2 paracet og en havltime på senga blir bra nå.

Endret av kamela
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mathisen og Falsk var morsomme, angrer ikke på det billettkjøpet. 2 halvgamle gubber i usmakelige dresser har fortsatt draget på publikum. Masse halvkjendiser der, sikkert fordi det var premiere og det er viktig å bli sett :hoho:

Og nå er det ny dag, nye muligheter.

Så langt har jeg gått en liten tur med poden til skolen, vært hos fysioterapeuten, vært en liten tur i butikken og satt på klesvask.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En av ungene har et eller nnet liggende på rommet som piper av og til, har ikke klart å finne ut hva det er ennå :frustrert: , blir gal av sånne lyder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjørt poden over til faren, litt koselig å gjøre det når jeg likevel er hjemme, og så har jeg kjøpt dagens middag. All annen handling er overlatt til mannen, han fikk med liste på morgenen.

Ute skinner sola, men det blåser noe fryktelig. Huset er ganske rent og da har jeg det bra :) klarer liksom ikke å kose meg så lenge jeg ser at hybelkaninene hopper eller skittentøysdunken er overfylt, sikkert et sånt gammeldags kjerringgen i meg :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...